Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syylä kasvoissa - miten eroon??
10.03.2018 |
Mulla on huulien yläpuolella pieni syylä tulossa. En tiedä mistä mulle on niitä alkanut tulemaan, muutama ollut aikaisemmin käsissä ja ne lähti pois pitkän työn tuloksesna Syylendillä. Sitä ei saa laittaa kasvoihin, joten mikä neuvoksi? Käsissä ei niin haitannut mutta kasvoissa näkyy joten ei ole kovin kivaa....
Kommentit (3)
Mulla on myös! Yksi oli joskus aikaisemminkin ja lähti pois, en tiedä oliko syömilläni Remasan-kapseleilla vaikutusta asiaan. Aloitin reilu viikko sitten syömään uudelleen noita Remasaneja tähän uuteen syylään, saa nähdä auttaako. Mikä ihme niitä aiheuttaa tietääkö joku?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Enpä ole koskaan kuulutkaan noista kapseleista. Täytyy kokeilla.
ap
Alue: Aihe vapaa
Remasan-osterivinokaskapselit. Syö kuuri loppuun....Toimii!