Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut aivan järisyttävää intohimoa?

Vierailija
10.03.2018 |

Minä elän juuri sellaista ensimmäistä kertaa elämässäni liki viisikymppisenä.

Olen todella kuumassa suhteessa. En olisi vielä 5 vuotta sitten uskonut että voin olla vartaloni kanssa näin sinut ja antaa palaa vaan intohimon hetkinä. Kiitos elämä!

Onko muut onnekkaampia ja löytäneet tällaista jo nuorena?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se kuuluu rakkauteen että tuntee himoa, mutta toki mun intohimo ei ole samanlaista kuin jossain elokuvissa. Minulle rakastelu on ollut aina erittäin tärkeä asia, enkä pysty elämään normaalisti ilman jos olen parisuhteessa, en kuitenkaan koskaan voisi ajatellakaan seksiä vieraan ihmisen kanssa, sellaista intohimoa en ole koskaan tuntenut.

N43

Vierailija
2/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi laihduttanut? Milloin miehesi viimeksi arvosteli sinua ja muutit itseäsi hänen mielipiteensä mukaiseksi? Saatko seksiä palkinnoksi, kun olet tehnyt jonkun asian hänen mielestään oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut. Taitaa aito sellainen olla aika harvinaista, sen perusteella mitä olen asiasta keskustellut.

Vierailija
4/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut.

Vierailija
5/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

En ole lihava mutta en ole koskaan aiemmin ollut itseni suhteen näin hyväksyvä. Kun rakkaani haluaa ja rakastelee mua olen maailman kaunein olento. Niin hän sen tekee että siltä minusta tuntuu.

Tämä todellakin on kuin elokuvissa. Paitsi enemmän. Aivan mieletöntä. Olen toki ollut aiemmin elämässäni rakastunut ja halunnut mutta tällaista pyörryttävää vetovoimaa ei ole milloinkaan tullut vastaan.

Toki olemme umpirakastuneita toisiimme ja myös miehelleni ensimmäinen kerta kun kokee tällaista.

Vierailija
6/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tapasin tämän miehen jo 26v:nä ja se oli molemmilla menoa kertaheitolla. Ei meistä lopulta tullut paria mutta seksi oli jumalaista! Elämä vei erilleen 16 vuodeksi mutta emme koskaan unohtaneet toisiamme ja lopulta tapasimme uudelleen - ja kaikki oli edelleenkin yhtä ihmeellistä! Ei olla pari vieläkään mutta intohimo pitää meidät yhdessä ikuisesti, nyt jo 31 vuotta siis takana!

Vierailija
7/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että en. N40+.

Vierailija
8/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin olet viimeksi laihduttanut? Milloin miehesi viimeksi arvosteli sinua ja muutit itseäsi hänen mielipiteensä mukaiseksi? Saatko seksiä palkinnoksi, kun olet tehnyt jonkun asian hänen mielestään oikein?

En ole koskaan laihduttanut,

miksi olisin itseäni arvostelevan miehen kanssa?

ja en saa seksiä palkinnoksi.

Oliko muuta kysyttävää?

En ole ap

Vierailija
9/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :(

N45

Vierailija
10/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ap olet ollut tämän intohimon kohteesi kanssa?

Vierailija
11/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

En ole lihava mutta en ole koskaan aiemmin ollut itseni suhteen näin hyväksyvä. Kun rakkaani haluaa ja rakastelee mua olen maailman kaunein olento. Niin hän sen tekee että siltä minusta tuntuu.

Tämä todellakin on kuin elokuvissa. Paitsi enemmän. Aivan mieletöntä. Olen toki ollut aiemmin elämässäni rakastunut ja halunnut mutta tällaista pyörryttävää vetovoimaa ei ole milloinkaan tullut vastaan.

Toki olemme umpirakastuneita toisiimme ja myös miehelleni ensimmäinen kerta kun kokee tällaista.

Varmasti juu on ensimmäinen kerta.

Vierailija
12/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kai, ehkä? Seksissä voi kokea transsendenssin ilman rakastumistakin, mutta toivon ja odotan kyllä että se olisi ehkä vielä parempaa jos aitoja tunteitakin olisi. En muista enää missä vaiheessa aloin noita kokemuksia saada mutta joskus 26 ja 30 ikävuoden välillä.

Vierailija
13/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos järisyttävä murhanhimo lasketaan niin kyllä olen kokenut. Intohimoa sekin.

Ikää oli 28v. Intohimon kohde oli vaimo, tietysti. Ei muuten olla enää naimisissa.

Vierailija
14/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mutta kun e tiedä mistä jää paitsi ei harmitakaan. Tasaista, "tylsää" rakkautta on kyllä tullut koettua.

N35

Vierailija
15/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut, ja onhan se hullua todeta että rakkausromaaneissa kerrottua hullua vetovoimaa oikeasti on olemassa. Kun olen kertonut muille, ei kukaan ole edes uskonut. Vastaanotto on kuin olisin kertonut yliluonnollisesta kokemuksesta.

Vierailija
16/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos järisyttävä murhanhimo lasketaan niin kyllä olen kokenut. Intohimoa sekin.

Ikää oli 28v. Intohimon kohde oli vaimo, tietysti. Ei muuten olla enää naimisissa.

Hyvä, että ette enää ole yhdessä. Kyllähän se jossain vaiheessa olisi päätynyt tragediaan.

Vierailija
17/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :( t. Nainen 34

Vierailija
18/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut. Seurauksena skandaali pikkukaupungissa ja muutto toiselle paikkakunnalle. Tämä tapahtui viitisentoista vuotta sitten. -NN

Vierailija
19/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v nainen. Eronnut seitsemän vuotta sitten pitkästä liitosta. Tällä hetkellä FB-suhde nuoren miehen kanssa. Seksi on taivaallista. Kemiat sopivat yhteen loistavasti. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen kokenut seksuaalista intohimoa.

Vierailija
20/35 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kivahan se tietysti olisi sellainen kokea... N34