Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kaikilla parisuhteet vaan kukoistaa

Vierailija
10.03.2018 |

ja kaikki muukin elämässä on yhtä onnea ja auvoa. Onko teillä näin vai annatko vaan sellaisen kuvan ulospäin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Ei oikein tykkää edes käydä missään kun ei kestä nähdä sitä kun parit hymyillen kävelee käsi kädessä ;(

Vierailija
2/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole näin. Ehkä ulkoisesti voi etäisesti siltä vaikuttaa mutta jokin tässä vain mättää. Vaikea silti sanoa mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään tuo lohtua, niin naapurissa asuva pariskunta on nyt riidelly kolme päivää peräkkäin.

Vierailija
4/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin ihan tavallinen parisuhde jossa välillä kiukuttas ja kinataan ja sitten taas hellitään ja rakastetaan.

Vierailija
5/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yleensä haluavat näyttää onnensa ja piilottaa pettymyksensä, pelätessään muiden vahingoniloa. Voi sitä päivää, kun some ei olekaan täynnä juhlia ja ulkomaanmatkoja vaan pettämistä, perheväkivaltaa, alkoholismia ja päihdeongelmia.

Vierailija
6/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee Oikein hienosti. On mennyt jo 10 vuotta.

Vierailija
7/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänkääntäjä kirjoitti:

Ihmiset yleensä haluavat näyttää onnensa ja piilottaa pettymyksensä, pelätessään muiden vahingoniloa. Voi sitä päivää, kun some ei olekaan täynnä juhlia ja ulkomaanmatkoja vaan pettämistä, perheväkivaltaa, alkoholismia ja päihdeongelmia.

V*tuttaako, että moni myös on ihan oikeasti ja aidosti onnellinen? :)

Vierailija
8/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että 30 prosenttia on oikeasti onnellinen parisuhteessaan. 30 prosenttia miettii mitähän tekisi kun mikään ei tunnu miltään, ja 40 prosenttia suunnittelee eroa.

Some on sitten oma maailmansa, missä näytetään se, miten asioiden haluaisi olevan. Pelkkää feikkiä.

Vierailija
9/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmänkääntäjä kirjoitti:

V*tuttaako, että moni myös on ihan oikeasti ja aidosti onnellinen? :)

Ei vituta, koska elän itse onnellisessa parisuhteessa. Suomessa vain on sellainen "Kel onni on, se onnen käteköön"-kulttuuri. Moni pitää onnen hehkutusta kehuskeluna ja siten negatiivisena asiana. Etenkin, jos omat asiat eivät ole aivan yhtä hyvällä tolalla.

Tämä palsta on hyvä esimerkki. Joku julkkis laittaa kuvia ulkomaanmatkastaan, niin heti joku pahantahtoinen epäilee, että se on siellä huoraamassa.

Vierailija
10/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kukoista, ero tuli

Mies

Vierailija
11/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen taas vähän toista mieltä! Kaikki pettää ja eroaa. Ei käy kateeksi yhtään sellainen.

Vierailija
12/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läheisinä kaksi pariskuntaa, joiden elämä kulissien takana on suoranainen helvetti. Mustasukkaisuutta, väkivaltaa, mykkäkoulua, mielenterveysongelmia.

Mutta se mikä näkyy ulospäin, ihania hääpäiväillallisia, kaupassa käydään yhdessä, jopa ruokatunnilla tavataan, ihanan pusipusi romanttista. Ei kumpikin on niin mustasukkainen, että seuraavana päivänä ovat molemmat ruhjeilla, jos toinen ei voi irrottautua juuri sillä hetkellä työstä. Itsemurhalla voi hyvin uhkailla, jos toinen kertoo lähtevänsä yksin lenkille.

Vierailija
13/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavalla huomiohakuisuudella halutaan vain piilottaa jotain karmaisevaa menneestä. Haluaisitko esim. olla vaimonhakkaajan kanssa? Uusi puoliso ei ehkä edes menneisyydestä tiedä. Yleensä seuraa nopea avioliitto, tautuointeja ihoon (asioita joilla toisen saa kiinnitettyä itseensä sairaalla tavalla) rakkauslauseita ym.  Riittääkö teille jos mies ei hakkaa teitä? 

Vierailija
14/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli siihen saakka, kun täytin n. 20-21 ja lääkärit pilas mun elämän.

Vierailija
15/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen taas vähän toista mieltä! Kaikki pettää ja eroaa. Ei käy kateeksi yhtään sellainen.

Eroprosentti ei ole 100, joten olet väärässä.

Vierailija
16/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen parsuhteessani, samoin lasten kanssa. Töissä menee ihan kivasti myös, on paljon haasteita, mutta toisaalta niistä oppii. Taloudellisesti on välillä tosi tiukkaa, mutta en stressaa sitä.

Mun elämässä on ollut paljon vastoinkäymisiä. Uskon, että toisenlainen ihminen olisi lannistunut jo, menettänyt toivonsa, masentunut. Mutta mä en ole sellainen ihminen. Kun muut väsyy, mä jaksan. Kannan omat ja toisten murheet. Toisaalta huolehdin itsestäni ja pidän omaa hyvinvointia tärkeänä. Käyn ennaltaehkäisevästi työterveyspsykologilla, huolehdin parisuhteesta ja annan sille paljon aikaa. Samoin lasten kanssa. Saan myös puolisolta älyttömästi voimaa arkeen.

Mä en hehkuta elämääni somessa, mutta jos joku kysyy, niin varmasti kerron, että mulla menee todella hyvin. Koska koen, että mulla on kaikki hyvin niin kauan, kun rakastan ja mua rakastetaan.

Vierailija
17/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroprosentti ei ole 100, joten olet väärässä.

Juu, mutta ei se parisuhde kaikilla kukoistakaan :D itse näen ympärilläni enemmän huonoja suhteita, kuin hyviä.

Vierailija
18/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, olemme olleet yhdessä pian 20 v. ja edelleen onnellisia yhdessä. Välillä suorastaan kuin vastarakastuneet 😍

Mutta olen kyllä huomannut, että tämä herättää katkeruutta ympäristössäni. Ja ei, en hehkuta onneani Facebookissa tai päin naamaa, minulla ei ole tarvetta sellaiseen. Toki saatan laittaa joskus jonkun kuvan matkastamme tms. Mutta kautta rantain saan kuulla lähipiirissä kuiskittavan ”kulisseista” tai siitä, kuinka liitossamme on taatusti jotain vialla mutta piilotamme sen vain hyvin. Niin kai se on, että onnellinen ei saisi olla.

Vierailija
19/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on onni ja auvo? Onko se sitä, että makkarakeittoon tuli sopivasti suolaa eikä kukaan perheessä ole flunssassa? Vai onko se sitä, että shamppanja on kylmää ja matkalaukkua pakataan huomista Uuden-Seelannin matkaa varten? Hyvin usein onnellisilta ja auvoisilta vaikuttavat ne pariskunnat ja ihmiset yleensäkin, jotka ovat tyytyväisiä siihen, mitä heillä on. Vaikka ei olisikaan shamppanjaa eikä ulkomaanmatkoja. 

Vierailija
20/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on niin, olemme olleet yhdessä pian 20 v. ja edelleen onnellisia yhdessä. Välillä suorastaan kuin vastarakastuneet 😍

Mutta olen kyllä huomannut, että tämä herättää katkeruutta ympäristössäni. Ja ei, en hehkuta onneani Facebookissa tai päin naamaa, minulla ei ole tarvetta sellaiseen. Toki saatan laittaa joskus jonkun kuvan matkastamme tms. Mutta kautta rantain saan kuulla lähipiirissä kuiskittavan ”kulisseista” tai siitä, kuinka liitossamme on taatusti jotain vialla mutta piilotamme sen vain hyvin. Niin kai se on, että onnellinen ei saisi olla.

Suomalainen perikateus se vaan jyllää. Siksi sanonta: kell onni on, se onnen kätkeköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän