Suomalainen Tia-Maria Sokka opettaa pepputanssia maailmalla ja saa fanit kyyneliin – ”Haluan buustata naisten itsetuntoa”
Ettäkö persettä ketkuttamalla se naisten itsetunto nousee?
Kommentit (49)
Mitä se kertoo, että voimaannuttava ruumiinosa on perse eikä aivot? Itse ajattelen, että aivoja kehittämällä se ihminen voimaantuu. Katsoin twerkkausta ja olen sitä mieltä, että se vastaa eläinten maailmassa kosiomenoja joissa naaras tekee itseään tykö uroksille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo, että voimaannuttava ruumiinosa on perse eikä aivot? Itse ajattelen, että aivoja kehittämällä se ihminen voimaantuu. Katsoin twerkkausta ja olen sitä mieltä, että se vastaa eläinten maailmassa kosiomenoja joissa naaras tekee itseään tykö uroksille.
Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Luin eilen myös Hesarin jutun aiheesta ja kävin katsomassa pari Sokan twerkkausvideota ihan päästäkseni perille, että miten turhasta hehkutuksesta on kysymys.
Loppupäätelmäni: hehkutus on aiheellista. Mimmi on todella taitava, notkea ja positiivinen. Laji myös näyttää erittäin fyysiseltä. Voi kumminkin olla, että noitakaan taitoja ei pahemmin viitsi yökerhon tanssilattialla esitellä kopeloijien ja huutelijoiden edessä, mutta sama pätee aikaisempiin suosiossa olleisiin lajeihin vatsa- ja tankotanssiin.
No tuliko yllätyksenä, nehän on alunperin kehitetty miesten miellyttämiseen.
Ahhhhahhhaaaa, hän sai reippaasti koronatukea, kun te kituutatte kolmen nälkäisen huutavan suun ja makaronipussien tai nyrkkikyllikkienne keskellä :) :) :) :)))))) Ihanaa,olen niin onnellinen Tian puolesta :) :) :) :) Niin sillä hyvällä työllä menestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään.
Terveisin twerkkaaja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla yököttävää selluliittiä? Twerkkaus näyttää monesti niin yököttävältä. Selluläskistä pääsee niin helposti eroon etten ymmärrä miksi naiset haluavat omistaa sitä kilokaupalla kehoissaan.
T fitnesmisu N23
Eihän se läski ja selluliitti todellakaan persettä heiluttaen lähde. Mutta sehän tuossa lajissa on kysekin. Sellut heilumaan!
No, oikea valta ei kyllä tule peppua pyörittämällä, ja pidän tätä ajatusharhaa erittäin pahana.
Jotkut voivat jopa uskoa siihen.
Tarvitseeko Donald Trumpin, Elon Muskin tai Bill Gatesin twerkata? No ei tarvitse. (Anteeksi aiheuttamani mielikuvat.)
Kaikki ei ole mitään feministejä. Itse olen strippari ja tykkään miesten huomiosta, miksi on väärin pitää huomiosta? Nautin työstäni, se on voimaannuttavaa, kun saa ilmaista omaa seksualisuuttaan uudella tavalla. Rahaakin saa mukavasti.