Vanhemmat! Monelta aloitatte lapsiperheen lomalla alkon nauttimisen?
Että tiedän mihin aikaan kylpylä on hiljaisimmillaan :)
Kommentit (16)
Alkoa en koskaan sen tuotteita kun harvemmin.
Ollaanpas täällä niin hauskoja heti aamusta
Parahin alkuperäinen kirjoittaja. Kuuluu sanoa alkoholi, että pilkkuun yhtyvä älymystö ymmärtää
Jos jossain etelänmatkalla niin yhdet lasilliset saatetaan ottaa kun lapsi on nukkumassa, eli n. klo 21.00.
Risteilyllä saatetaan ruoan kanssa ottaa yksi lasi viiniä, varmaan syödään yleensä siinä kuuden aikaan.
Kylpylässä ei olla taidettu koskaan ottaa lasiakaan kun kivempi on olla siellä kylpyläosastolla kun ravintolassa.
Mä oon maailman tylsin ihminen mutta ei vaan alkoholi maistu. Laivan buffetissa otin pari pikkulasia viiniä, viikonloppuisin otan 1-2 saunakaljaa. Ei johdu lapsista vaan siitä ettei alkoholi vaan sovi mulle. Alkaa heti väsyttämään enkä tykkää olla muutenkaan humalassa. Nuorena join paljonkin, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän tekee mieli. Mieluummin syön hyvin kuin juon :)
Viimeistään siinä vaiheessa kun kylpylän puolesta on mahdollisuus alkoholia ostaa ennen kylpylän sulkemista.
Rauhassa kylpylä uinnista voi usein nauttia heti kun se avautuu.
Teeppä niin kuin parhaimmaksi näet. Pitäisikö tästäkin olla ohjekirja. Näet kyllä ympäristön ilmeistä, jos menit liian pitkälle. Siis otan itse lomalla, muutaman silloin tällöin kelloon katsomatta. Ajatuksena ettei kuitenkaan ole humalassa.
Illalla sen jälkeen, kun on päivä pulikoitu.
No tietty heti aamusta,että päästään uuteen nousuun ja aamiaiselle.
Sitähän sää kysyit?
Lapsiperheen lomalla aloitan alkon nauttimisen keskimäärin 6 kuukauden kuluttua loman päättymisestä. Kylpylässä on hiljaisinta varhain aamulla eli heti, kun se avataan.
Vierailija kirjoitti:
Parahin alkuperäinen kirjoittaja. Kuuluu sanoa alkoholi, että pilkkuun yhtyvä älymystö ymmärtää
Se, että puhuu alkoholista alkona kertoo aika paljon kirjoittajan vaatimattomasta henkisestä kapasiteetista eikä juurikaan houkuttele keskustelemaan hänen kanssaan. Luultavasti haluaa vain paheksua muita ja julistaa omaa hyvyyttään ja ainutlaatuisuuttaan. Sen sijaan aiheen vierestä voidaan jutella vaikka kuinka pitkään.
Loma onnistui mainiosti ilman alkoholia 😁
Eikös ne kylpylässä kieltäydy myymästä alkoholia, jos lapsen molemmat vanhemmat alkavat kännäämään. Tai sitten soittavat poliisit paikalle.
Ruuan kanssa voi tietenkin ottaa viiniä tai juoda oluet, mutta kyllä ainakin toisen vanhemnan tulee olla selvinpäin, joka hoitaa lasta. Jos missä, niin kylpylässä lapset tarvitsevat erityistä valvontaa.
Siis mennäänkö lapsi vapailla kylpylään vai häh?
Alkon?