Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yhtään tykkää sisustuksesta joka myötäilee muotia ja kaikilla samat huonekalut.

Vierailija
09.03.2018 |

Eikö kukaan osaa enää sisustaa, miten itse tykkää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjele miltään perintöromuilta. Yrittäkää nyt vanhemmatkin ihmiset jo ymmärtää että nykyään yritetään vähentää tavaraa, ei säästää ja kerätä lisää. Kaikilla on kaikkea jo liikaa.

Vierailija
22/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasyy on kaupan valikoimissa. Valkoinen ja harmaa on niin vallalla, että voi olla vaikea löytää mitään muuta. Tavallinen kuluttaja ottaa sitten sitä, mitä on tarjolla, eikä maksa tuplahintaa siitä hyvästä, että saa hieman väriä kotiinsa.

Minä kävin just hiljattain katselemassa keittiökalusteita parissa liikkeessä ja olin todella pettynyt monotonisiin valikoimiin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi "koko kotivalkoiset" eivät vaan omaa mitään sisustussilmää. "mä vaan pidän valkoisesta!" joo mutta nekin jotka vaan pitävät valkoisesta ja osaavat sisustaa, lisäävät pieniä yksityiskohtia jotka ovat uniikkeja. Nyt on uusin tämä joku valkoinen matto jossa on mustia "laatikoita" ei vittu kaikilla on sellainen! Huh.

Vierailija
24/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasyy on kaupan valikoimissa. Valkoinen ja harmaa on niin vallalla, että voi olla vaikea löytää mitään muuta. Tavallinen kuluttaja ottaa sitten sitä, mitä on tarjolla, eikä maksa tuplahintaa siitä hyvästä, että saa hieman väriä kotiinsa.

Minä kävin just hiljattain katselemassa keittiökalusteita parissa liikkeessä ja olin todella pettynyt monotonisiin valikoimiin.  

Puusepältä saa sen värisenä ja mallisena kun haluaa.

Vierailija
25/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.etuovi.com/kohde/9989623

Siinä teille sisustusta.

.

Minä saisin tuolla migreenin melkein joka huoneessa.

Vierailija
26/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen nuoremmissa ikäluokissa. Täysin massasieluista väkeä, joilla kaikilla on samaa Ikean ryönää, joka kestää alle vuoden hyvänä. Ei tarvi koskaan kysyä, että mistä olette löytäneet tuon tai tuon tavaran. Mitään ei voi jättää lapsille perinnöksi, kun kaikki on halpaa p***aa.

No nyt täytyy mennä sitten haukkumaan appivanhemmat kujn eivät miestä ja hänen sisaruksiaan ajatelleet kotiaan sisustaessaan. Eivät ajatelleet perintöä kun hankkivat kaiken Ikeasta, sohva taitaa olla ainut mikä ei Ikeasta ole.

Miksi muuten omaa kotiaan sisustaessaan tarvitsee miettiä perintöä? Meillä kaikilla on jo huonekalut, joten en ota meille omienkaan vanhempieni tavaroita kun heistä aika jättää. Olemme sisustaneet kotimme mieleiseksemme ja makumme on aivan erilainen kuin vanhemmillamme.

Vierailija
27/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen nuoremmissa ikäluokissa. Täysin massasieluista väkeä, joilla kaikilla on samaa Ikean ryönää, joka kestää alle vuoden hyvänä. Ei tarvi koskaan kysyä, että mistä olette löytäneet tuon tai tuon tavaran. Mitään ei voi jättää lapsille perinnöksi, kun kaikki on halpaa p***aa.

Jos mulla ei olisi vanhoja huonekaluja lapsuudenkodista, ne olisivat tasan Ikean ryönää, koska ei ole varaa muuhun.

Vierailija
28/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suurinosa huonekaluista itse tehtyjä. Eli todellakin uniikkeja. Myös tekstiilit on omaa designia. Veikkaan kuitenkin, että useimpien mielestä meillä on aivan liian persoonallista. Itse en osaa kritisoida toisten koteja. Monella tuntuu olevan oman näköinen koti. Jopa opiskelijakämpät on muokattu jollain tavoin persoonallisiksi. Ehkä meillä on hyvin erilainen tuttavapiiri tai silmä.

Sisustakaa niin kuin haluatte ja rakastakaa omia kotejanne. Ikea on vaihtoehto muiden mukana. Ikeassa on paljon hyvää.

Vierailija
29/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, olin kirjoittanut kommenttiini myös, ettei moni jaksa alkaa kilpailuttaa puuseppiä, mutta deletoin sen kohdan. Suurin osa haluaa hoitaa sisustusostoksensa helposti. Ihmiset eivät tunne enää käsityön tekijöitä kuten ennen. Näin se vaan on, vaikka ehkä sinun tuttavapiirissä toimittaisiin toisin.

Vierailija
30/30 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, olin kirjoittanut kommenttiini myös, ettei moni jaksa alkaa kilpailuttaa puuseppiä, mutta deletoin sen kohdan. Suurin osa haluaa hoitaa sisustusostoksensa helposti. Ihmiset eivät tunne enää käsityön tekijöitä kuten ennen. Näin se vaan on, vaikka ehkä sinun tuttavapiirissä toimittaisiin toisin.

Uskaltaisin jopa väittää, että käsityön tekijät ovat helpommin löydettävissä kuin ennen. Netti on varmaan jokaiselle tuttu nykypäivänä. Jos ei ”jaksa” kilpailuttaa niin sitten on ihan turha narista, ja valitsee sieltä lähikeittiöliikkeestä sen valkoisen bulkkikaapiston.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän