Pukeuduin seksikkäästi miestä varten ja laitoin stay upit ja mies sanoi
Että "sulla on ihat kivat reidet ' tuli paha mieli. Miksi noin pitää sanoa, eikö mies ole enää kiinnostunut? Siis kiva tietää että reidet on "ihan kivat":(
Kommentit (29)
No näytit niin upealta että sen poloisen aivot meni ihan jumiin eikä jättimegapanetukseltaan saanut järkevämpää sanotuksi.
Tai sitten vain jätät sen sian.
M
Kiitos vastauksistanne. Mutta siis miten tuo nyt pitäisi ottaa? Että joku muu on kuumempi jos mulla kerta ihan kivat? Voisi olla vaikka "parhaimmat" tai ees "ihanat mutta että "ihan kivat"" :(
Ja sitten ihmetellään, miksi naisia ei oteta vakavasti päällikkötasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ap olisi uskottavampi päällikkötasolla jos hänellä stayuppien lisäksi olisi reisisaappaat, nahkabody, oopperehanskat, koppalakki ja ruoska.
M
Tule mulle näyttämään sääriäsi stayupeissa. Lupaan kehua ne maasta taivaaseen. T. M46
Suomalaiset naiset ovat lihavia ja rumia. Sellua täynnä, siinä ei alusvaatteet auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olisi uskottavampi päällikkötasolla jos hänellä stayuppien lisäksi olisi reisisaappaat, nahkabody, oopperehanskat, koppalakki ja ruoska.
M
siis minulla oli ruoska huippukivasta ostettu. Ja myös poliisin lakki.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat lihavia ja rumia. Sellua täynnä, siinä ei alusvaatteet auta.
Se on totta ja ai että se vituttaa minua
N
.. Reidet.. Jos mun mies rupesi kehumaan siinä mun reisiä, epäilisin sen olevan ihan kajahtanut.
Pukeuduit siis todellisuudessa seksikkäästi itseäsi varten, koska tunnet olosi seksikkääksi stay upeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
siis minulla oli ruoska huippukivasta ostettu. Ja myös poliisin lakki.
Kun eroatte, olet itkenyt suurimmat itkut ja kaipaat toimintapainotteista laastarisuhdetta niin soita minulle!
M
Seksikkäät vaatteet eivät auta, suomalaisia rumia ja läskejä akkoja. Pyjama on paras näille valaille. Burkha olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Että "sulla on ihat kivat reidet ' tuli paha mieli. Miksi noin pitää sanoa, eikö mies ole enää kiinnostunut? Siis kiva tietää että reidet on "ihan kivat":(
Olen kateellinen miehellesi kun hänellä on kaltaisesi nainen joka panostaa noin asiaan.
M36
Mun nainen ei ilahtunu vaikka kehuin sen reisiä ja vartaloo. Vaikka sen reidet oli ihan appelsiininkuorta ja kroppa muhkurainen. Mä rakastin sitä ja se oli mulle kaunis.
Persjalkaisia naisia suomessa.Isomahaisia ja pienirintaisia. Isotissiset ovat lihavia sikoja.
Sait kehun ja loukkaannut... just. Mikä siinä on niin vaikea käsittää, että toisinaan äänenpaino, ilme ja tilanne merkkaa paljon enemmän kuin ne muutamat ääneen lausutut sanat.
Annoitko ja jos annoit kai kostoksi makasit kuin lahna.