Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierastaminen...

19.04.2006 |

Meidän neiti täyttää huomenna 1 v. ja nyt on tullut kuvioihin vierastaminen. Kaikki on niin kauan hyvin, kunnes joku yrittää ottaa hänet syliin, ja siitäkös se huuto sitten alkaa. Ja siinä vaiheessa kun huuto on aloitettu, niin ketään muu kuin minä ei kelpaa lohduttajaksi, ei edes isä. Onko muilla kokemuksia vierastamisesta, mitä voisi tehdä, meneekö tuo vaihe kuinka pian ohi, ja voiko tässä tilanteessa lasta viedä edes mihinkään hoitoon, että itse pääsisi välillä tuulettumaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika ja vierastanut n. kuukauden kaikkia ihmisiä. Mummoja ja muita sukulaisia jo on asia surettanutkin kun ei saa poikaa syliin otettua kun se vaan huutaa.

Taitaa olla menossa nyt jo ohi pikku hiljaa. Olen kuullut että vierastaminen on hieno asia. Jännää että vielä 1 vuotiaallekin tuo vierastaminen tulee. Eiköhän se kuitenkin mene pian ohikin.

Me oltiin pojan kanssa yksi kokonainen päivä mummolassa ja johan alkoi mummokin olla tuttu ja vierastaminen unohtui. Eli jos hoitoon haluat laittaa niin kannattaisko kokeilla tuollaista " kokopäiväolemista" ensin?

Kokeneemmat neuvokoot paremmin, meillä kun on vasta ensimmäinen...

Vierailija
2/2 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kuitenkin sanota että vierastaminen on tärkeä vaihe lapsen kehityksessä..entä jos lapsi ei vierasta ollenkaan, tietääkö joku jääkö jotain kehittymättä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla