Kummalliset solvaukset ventovierailta
Kysyisin tässä, onko teitä joskus joku ventovieras arvostellut ihan syyttä suotta?
Minut pysäytti ravintolassa mies, joka halusi kertoa että kynteni ovat tosi rumat. Ne ovat lyhyet lakkaamattomat, ei edes pureskellut. Työni takia tämä. Olin niin hölmistynyt tästä huomiosta, etten tajunnut sanoa mitään.
Kommentit (7)
Mulle eräs mies kertoi mennessäni naistenhuoneeseen että näytän ihan mieheltä. Kiitin ja toivotin hänelle hyvää illan jatkoa. En ota nokkiini, makunsa kullakin.
Mulle tulee ainoastaan mieleen "solvaukset" sote-alan henkilöstön suusta/kirjauksista. Muuten, mua ei varmaan koskaan eläissäni ole solvannut kukaan ventovieras.
Pysähdyin kerran kadulla etsimään puhelinta käsilaukustani, tuuli oli puhaltanut poskeni vähän punaisiksi ja tukan vähän kasvoille. Vastaan tuli keski-ikäinen mies ja sanoi "älä ota enää".
Jäi hämmentämään ja ärsyttämään. Olin menossa töihin ihan keskellä päivää, mutta mitä se sittenkään kellekään vanhoille ukoille kuuluu otanko vai enkö.
Seisoin kadulla odottamassa kaveriani ja katselin kun polkupyöräilevä naishenkilö tuli määrätietoisesti kohti. Nainen pysähtyi kohdallani, puhui hetken todella nopeasti, jotenkin säksättävästi - mitään selvää en saanut, tuntui että ainakin osa puheesta oli viroa. Sitten hän hiljeni, katsoi tiukasti silmiini ja sanoi selkeästi : Paskakärpänen! Ja pyöräili tiehensä.
Molemmat meistä ovat yli viiskymppisiä naisia :D
Bussipysäkillä spurgun vinkki oli että "pysy kaukana jääkaapista" ja onhan noita muitakin. Kaikkea voi edes muistaa. Naamaa on haukuttu ja perus läskittelyä. Jaksa näin vanhempana enää kovin kiinnostaa mitä muut ajattelevat tai sanovat ulkonäöstäni.
Helsingissä ventovieraat kadulla aina huutelee solvauksia, ainakin mulle. Mitä enemmän ihmisiä kaupungissa sitä enemmän huutelua. New York on varmaan aivan kamala. Suurkaupunkilaiset on juntteja.
On tultu arvostelemaan ulkonäöstä. Ihan vieras ihminen molemmilla kerroilla, toinen oli mies, toinen nainen. Pärstä ei miellyttänyt arvon ihmisiä. Ikinä naama ei ole kelvannut kenellekään.