Suhteessa, mutta ihastunut toiseen
Ollaan seurusteltu poikaystäväni kanssa vähän reilu vuosi, mä 20v ja poikaystävä 21v. Jo pitkään tässä suhteessa on häirinnyt se että en koe saavani tarpeeksi huomiota.
Nykyään tuntuu, että poikaystävä on mieluummin kavereidensa kuin mun kanssa. Aina on joku "poikien ilta" menossa. Viikonloppuisin tulee usein kännissä kotiin vaikka tietää että pidä siitä että hän juo itsensä sellaiseen kuntoon.
Ei hellyyttä, ei kehuja. Olisi saada joskus vaikka kukkia tai jotain. Seksiä on vain harvoin ja silloin kun on, niin mies keskittyy lähinnä tyydyttämään itsensä.
Jos yritän ehdottaa jotain yhteistä tekemistä ja kertoa kokevani yksinäisyyttä, poikaystävä vain suuttuu. Vielä vähemmän hän sietää sitä jos itken tai kerron pahasta olosta. Olen vain niin turhautunut...
No, tutustuin jokin aika sitten erääseen vanhempaan mieheen. Mies on vähän reilu kolmekymppinen ja sinkku.
Tuntuu kamalalta, mutta en saa tuota miestä mielestäni. Hänen kanssaan on todella helppo ja turvallinen olla, olemme jutelleet paljon syvällisiä asioita ja ensimmäistä kertaa koen että joku oikeasti ymmärtää.
Mieskin on selvästi kiinnostunut, mutta ei ole tehnyt asialle mitään koska tietää että seurustelen. Mitään ei ole siis tapahtunut.
Mitä ihmettä teen? En haluaisi satuttaa poikaystävääni, mutta ei tämä voi jatkua näinkään.
Kommentit (13)
No jos sä et ole tyytyväinen suhteessasi, niin miksi ihmeessä jäisit siihen? Tulipa tuon toisen kanssa mitä tahansa tai ei mitään, niin eihän tuo sun nykyinen suhteesi kovin kummoiselta kuulosta. Jos saat repäistyä ittesi irti tästä suhteesta, voit hyvinkin löytää jonkun kolmannen - sellaisen, joka huomioi sinut paremmin. Jos siis tämä nykyinen juttu ei toimikaan.
Jätä tämä nykyinen, maailmassa on myös sellaisia jotka kunnioittavat naista ja ovat kiinnostuneita myös hänen tarpeistaan parisuhteessa.
Äkkiä eroon tuosta!
Miksi et lähde? Ei se valaistuneena kolmekymppisenä yh:na ainakaan helpompaa oo!
Ja unohda myös se vanhempi ukkeli niin ei harmita menetetty nuoruus, hän paikkaa vain mieleesi huonon suhteen jättämää aukkoa.
Ihan vinkkinä: tuo kolmekymppinen mies voi myös nähdä sinut viehättävänä nuorena valloituksena. Tässä tapauksessa tilanne on hyvä nyt, mutta valitettavasti se uutuudenviehätys katoaa näistäkin suhteista. Oleellisinta olisi löytää suhde jossa voit hyvin, mutta ei kannata koskaan hypätä suoraan suhteesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähde? Ei se valaistuneena kolmekymppisenä yh:na ainakaan helpompaa oo!
Ja unohda myös se vanhempi ukkeli niin ei harmita menetetty nuoruus, hän paikkaa vain mieleesi huonon suhteen jättämää aukkoa.
Tunteet tätä vanhempaa miestä kohtaan ovat kyllä aitoja ja haluaisin olla hänen kanssaan. Ehkä paras ratkaisu tosiaan on erota nykyisestä ennen kuin päädyn pettämään. Se olisi reiluinta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä: tuo kolmekymppinen mies voi myös nähdä sinut viehättävänä nuorena valloituksena. Tässä tapauksessa tilanne on hyvä nyt, mutta valitettavasti se uutuudenviehätys katoaa näistäkin suhteista. Oleellisinta olisi löytää suhde jossa voit hyvin, mutta ei kannata koskaan hypätä suoraan suhteesta toiseen.
Tämä. Ei yli kolmekymppinen mies voi oikeasti ihastua 20v tyttöön. Aloittaja kuvittelee nyt itsestään liikoja.
Mun mielestä sun kantsii yrittää sun oman ukon kanssa ja unohtaa toi sun näkökannasta vanha ukko. Se haluaa vaan pillua kun toi sun ikänen voi olla oikeesti kiinnostunu susta. Näin mä tän näen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sun kantsii yrittää sun oman ukon kanssa ja unohtaa toi sun näkökannasta vanha ukko. Se haluaa vaan pillua kun toi sun ikänen voi olla oikeesti kiinnostunu susta. Näin mä tän näen.
Rakkaus ei katso ikää. Musta vaikuttaa että tuo vanhempi mies on tässä nyt se joka on aidosti kiinnostunut.
Olen kolmekymppinen mies ja on erittäin mahdollista ihastua parikymppiseen naiseen. Olen vain huomannut että nuoriin on helppo tehdä vaikutus suhtautumalla vakavasti, vaikkei niin vakavissaan oikeasti olisikaan.
Jos ap:n nykyinen suhde on kestänyt vähän yli vuoden ja on tuossa tilassa että kokee yksinäisyyttä eikä aikaa tunnu poikaystävältä riittävän niin kehoittaisin kyllä vähintään keskustelemaan poikaystävän kanssa erosta. Tuossa kohti pitäisi olla mielestäni vielä jossain määrin alkuhuumaakin jäljellä.
Voihan sitä sitten sen jälkeen rauhassa katsoa jos ero tulee mitä tuon vanhemman miehen tapailu tuo tullessaan, vai tuoko mitään enää siinä kohti kun todellinen seurustelu olisi mahdollista, eikä uutuuden jännitystä ja kiellettyjä tunteita ole häiritsemässä. Suinpäin ei kannata säännätä uuteen suhteeseen, eikä ainakaan alkaa pettämään.
Voi lapsiraukka, luulet ystävällisyyttä ihastukseksi. Ei aikuiset miehet kiinnostu tyttösistä. Yritä poikaystäväsi kanssa vielä ja lakkaa valittamasta.