Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä hyväksikäyttöä? Mulla oli paha olo, soitin miehelle, ja purin sen häneen

Vierailija
09.03.2018 |

Sanoin rumasti hänestäkin. Hän on lastemme isä, emme asu enää yhdessä. Aika rumasti sanottu. Hän itse kuitenkin jatkoi puhelua. Mulle tuli nyt sellainen olo, etten joutunut olemaan pahan oloni kanssa ihan yksin eli tuli parempi mieli, ja mies haluaa jopa tavata nyt illemmalla ja puhua, kun ei siinä hetkessä kunnolla voinut. Että onko parisuhde tällaista muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäväinen mies tai sitten munaton vätys. Vaikeaa sanoa tuntematta.

Vierailija
2/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos henkilö on hyväsydäminen, ei ole hyväksikäyttöä? Ja jos on vätys, niin sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneenkäs sitä pahan olonsa purkaisi, jos ei läheisimpiinsä. Niinhän me kaikki teemme, pääosin. Kaipa mies vain on ymmärtäväinen. Kiva kuulla, että ei tullut mitään riitaa tmv. tuosta. Voithan aina pyytää anteeksi.

Vierailija
4/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäiti? Et ansaitse tuon puolisosi ymmärrystä.

Vierailija
5/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneenkäs sitä pahan olonsa purkaisi, jos ei läheisimpiinsä. Niinhän me kaikki teemme, pääosin. Kaipa mies vain on ymmärtäväinen. Kiva kuulla, että ei tullut mitään riitaa tmv. tuosta. Voithan aina pyytää anteeksi.

Mulle on opetettu lapsena, että niin ei saa tehdä. Tosin asiaa opettanut henkilö kyllä purki omaa pahaa oloaan minuun, mutta se oli muka kasvattamista. Eli onko tämä hyväksytty ja yleinen toimintamalli parisuhteissa, jolla hankitaan hyvä olo? Entä, kun ei ole ketään, jolle purkaa vihaansa?

Vierailija
6/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on opetettu lapsena, että niin ei saa tehdä. Tosin asiaa opettanut henkilö kyllä purki omaa pahaa oloaan minuun, mutta se oli muka kasvattamista. Eli onko tämä hyväksytty ja yleinen toimintamalli parisuhteissa, jolla hankitaan hyvä olo? Entä, kun ei ole ketään, jolle purkaa vihaansa?

Eihän niin saisikaan tehdä, mutta ihmisiähän tässä ollaan. Yleensä se lähimpänä oleva joutuu kärsimään, kun ei mitään yli-inhimillisiä itsehillintätaitoja joka tilanteessa ole.

Ethän sinäkään siitä hyvää oloa saanut, vaan podet nyt huonoa omaatuntoa. Hetkellisesti helpotti, mutta ei enää.

Ne, joilla ei ole ketään, johon purkaa vihaansa, räjähtelevät usein esim. asiakaspalvelijoille.

Vierailija
7/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niin saisikaan tehdä, mutta ihmisiähän tässä ollaan. Yleensä se lähimpänä oleva joutuu kärsimään, kun ei mitään yli-inhimillisiä itsehillintätaitoja joka tilanteessa ole.

Ethän sinäkään siitä hyvää oloa saanut, vaan podet nyt huonoa omaatuntoa. Hetkellisesti helpotti, mutta ei enää.

Ne, joilla ei ole ketään, johon purkaa vihaansa, räjähtelevät usein esim. asiakaspalvelijoille.

Mun äidin mielestä ainoastaan hän oli ihminen, mä en. En mä saanut koskaan purkaa vihaani kotona.

ap

Vierailija
8/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenne, ei meillä kyllä pureta pahaa oloa tosiaan toista haukkumalla. Voi kertoa että on paha olla, puhuminen yleensä auttaa..

Vierailija
9/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenne, ei meillä kyllä pureta pahaa oloa tosiaan toista haukkumalla. Voi kertoa että on paha olla, puhuminen yleensä auttaa..

Joo no sä et taas oikein ymmärr mitään. Jos äiti on ollut ilkeä lapselle koko tämän elämän ajan kun itse voi pahoin, niin täysin tekopyhää olettaa, että lapsi sitten itse ihan puhumalla saisi oman pahoinvointinsa ketään kiinnostamaan.

ap

Vierailija
10/10 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-M täällä vääntää Elisasta taas juttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi