Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15 vuotta yhdessä

Vierailija
09.03.2018 |

Ja olen uudelleen rakastunut mieheeni.

Ihanaa! Lähetti tänään viestin mulle; söpö vaimo, milloin tuun hakee sut töistä. Arvatkaa vaan, onko ihanaa olla Nainen miehelle joka aidosti arvostaa ja rakastaa sua? Mun mies on aina niin kiltti, lämmin, rakastava ja arvostava mua kohtaan. Hellii mua, on uskollinen ja luotettava. Katsoo himoiten ja pyytää pukeutumaan mun seksihepeniin (pitsisiin korsettiin ja sukkanauhoihin jne) huomenaamulla kun herätään yllätän mieheni; meinaan käydä aamulla suihkussa ennen kuin mies herää ja laitan tukan, meikkaan ja laitan seksihepenet päälle, ripaus hajuvettä. Ja mies saa täyshoidon kunnon, täyden palvelun suikkareineen, ja takaapäin mistä nauttii koska stay upit ja sukkanauhat ja kuntosalitreenin muotoilema pylly.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viimeisin hoito juuri naureskeli miten vanha akkansa on alkanut naurettavuuteen asti kunnostautumaan petipuuhissa. Eipä nuo temput auta kun nuori halukas nainen on tarjolla....

Vierailija
2/4 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, meillä myös. Viime vuonna lentokoneessa vierustoverini, n. 25v nainen kysyi olemmeko häämatkalla kun olemme niin onnellisen ja rakastuneen näköisiä. Vastasin että meillä on 15-vuotishääpäivä ja reissataan nyt ilman lapsia. Kuvitteli ilmeisesti meitä joksikin uusiopariksi häämatkalla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun viimeisin hoito juuri naureskeli miten vanha akkansa on alkanut naurettavuuteen asti kunnostautumaan petipuuhissa. Eipä nuo temput auta kun nuori halukas nainen on tarjolla....

Niin, meillähän on se tilanne, että mies on mua 12 v vanhempi ja mua 60% painavampi... joten jo lähtökohtaisesti on nuorempaa ja tiukkaa tarjolla. Olen siis 148 cm pitkä, ja pieni kaikissa suhteissa, kun mun mies taas on iso.

Vierailija
4/4 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, meillähän on se tilanne, että mies on mua 12 v vanhempi ja mua 60% painavampi... joten jo lähtökohtaisesti on nuorempaa ja tiukkaa tarjolla. Olen siis 148 cm pitkä, ja pieni kaikissa suhteissa, kun mun mies taas on iso.

Ai niin, ja lisään vielä, että en ole mikään kyläpyörä, mieheni vei neitsyyteni. Ketään muuta miestä en ole edes suudellut. Näin vuonna 2000. On olemassa naidia, jotka odottaa sitä ainoaa oikeaa. Mulle, irtosuteet yms säädöt on on nounou, vaikka ulkoisesesti saattaa näyttää toiselta. Olen saari jota ei valloiteta helposti, oli ulkonäkö miten naisellinen tahansa.