Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:"Teuvo Hakkarainen romutti Audinsa parkkihallissa, haki kahdesti korvauksia eduskunnalta – ”Minusta tämä olisi kohtuullista molemmille osapuolille”"

Vierailija
09.03.2018 |

"Kansanedustaja Hakkarainen toivoi 15 649 euron korvauksia, vaatimukset hylättiin. Hakkarainen puolitti vaatimuksensa ja taas tuli hylkäys."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598352.html

Kuulostaa reilulta...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Teuvo on ehdolla valeissa ensi vuonna !

Vierailija
22/26 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sille portille mitään tullut, toimi niin kuin pitikin. Teukan auto meni lunastuskuntoon.

Vai ei tullut: " eduskunnan käyttämä vakuutusyhtiö sai liikenteenohjaus- ja sulkujärjestelmän korjaamisesta 26 000 euron laskun."

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201803092200799925_pi.shtml

Tämä puuaivo siis sai aikaan yli 40 000 euron vahingot omalla välinpitämättömyydellään, eli jätti noudattamatta erittäin yksinkertaisia ohjeita.

Joku persuaivot omaava idiootti tietysti ajattelee, että mitä sitten, vakuutusyhtiöhän sen vahingon maksoi. Niin maksoi, mutta tulee ottamaan sen meiltä tavallisilta vakuutusasiakkailta moneen kertaan ja korkojen kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten olisi kohtuullista molemmille jos Teukka hajotti autonsa tyhmyyttään?

Kohtuullista olisi autokoulu uusiksi. Jos vaikka oppisi ajamaan? Itsekkin olen keski-ikäinen mies enkä kehtaisi muilta vaatia korvauksia jos itse töppäilisin. Oma saldo siitä asti kun kortti on ollut niin yhdet parkkisakot ja toivon että se jää pahimmaksi. 

Oma moka niin maksajan kuuluu olla. Rummun päristystä.... dou teevo itse. Oletan että seinämään törmäillyt. No seinät aika harvoin liikkuu. Tyypin muiden kohellusten takia on syytä kysyä oliko promilleja? Teuvon onni etten saa päättää yksin onko hän varmasti ajokuntoinen noin ylipäänsä.

Vierailija
24/26 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukanhan olisi pitänyt maksaa myös ne portin vahingot, hänhän se syyllinen asiassa oli. Minkä ihmeen takia se maksettiin eduskunnan vakuutuksen kautta???

Jos minä ajan naapurin porttia päin sillä seurauksella, että autoni vaurioituu lunastuskuntoon ja portti menee tuusanpaskaksi, niin ei kai naapurin kuulu sen portin korjausta hoitaa oman vakuutuksensa kautta, saatika että minä vielä vaatisin naapuria maksamaan autonikin vahingot.

Vierailija
25/26 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kiusallinen aihe palstapersuille, kun ei oikein juttu luista :)

Vierailija
26/26 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo parkkihallin kuningas !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi