jumankekka! eikö nordean verkkopankkia voi enää käyttää jollei anna passin/henkilökortin tietoja???
Mitä hittoa?
yritin soittaa nordean asiakaspalveluun, että mitäs pirua tämä on, mutta koska en suostu tunnistautumaan puhelimessa niillä vit---un pankkitunnuksilla, minut heitettiin jonon perälle, ja ilmoitettiin, että "jonotusaikasi on arviolta 37 MINUUTTIA"
SIIS MITÄHÄN VI---TTUA?
Kommentit (8)
Jos meinaat sitä "pankkina meidän on tunnettava asiakkamme" jne tmv utelua niin siinä on kyllä vaihtoehto "minulla ei ole kumpaakaan näistä" .
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaat sitä "pankkina meidän on tunnettava asiakkamme" jne tmv utelua niin siinä on kyllä vaihtoehto "minulla ei ole kumpaakaan näistä" .
lyökö ne sitten koko verkkopankin pois multa käytöstä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyökö ne sitten koko verkkopankin pois multa käytöstä??
Siis kun tuonne kirjautuu niin pitää täyttää se kysely, muuten ei pääse eteenpäinn Mutta jos valitsee sen "minulla ei ole kumpaakaan näistä" niin ei siitä tapahdu mitään. Valitset vaan sen vaihtoehdon ja täytät sen kyselyn loppuun. Kun oot täyttänyt sen kyselyn niin voit jatkossa käyttää verkkopankkia ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa?
yritin soittaa nordean asiakaspalveluun, että mitäs pirua tämä on, mutta koska en suostu tunnistautumaan puhelimessa niillä vit---un pankkitunnuksilla, minut heitettiin jonon perälle, ja ilmoitettiin, että "jonotusaikasi on arviolta 37 MINUUTTIA"SIIS MITÄHÄN VI---TTUA?
Yhtä pitkään joutuu jonottamaan asiakastunnuksillakin.
Paska pankki, käteistäkään ei voi nostaa enää maksamatta siitä, vaihtoon lähtee.
taas näitä provoja. Menisit sinäkin kuule tapaamaan paikallista lääkäriä ja keskustelemaan ongelmistasi.