Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työkavermiehen kumma käytös. Ensin oli jotenkin suloinen. Hymyili, oli kiva ja huomaavainen, kohteliaskin.

Vierailija
09.03.2018 |

Saatto tulla perässä ja sanoa jotain kohteliasta. Vaikka mun työstä, et se on tärkeää mitä tein tms.
Sitten yhtäkkiä oli jotenkin vihainen ja töykee kun kysyin jotain. Halusi häipyä nopeesti pois. On vähän niin ku jännittäis mua. Välillä aattelin et ois ihastunut. Mutta sitten oli taas jotenkin vihaisen oloinen. Kunnes taas yks päivä sama kohtelias.
Ja jos muita on paikalla on töykeä. Jos ei ketään muita ole, niin on ystävälline ja sanoo niitä kohteliaisuuksia.

Jotenkin tosi epävakaa :(
Ja tietenkin pidän siitä ja kai minustakin se näkyis jossakin vaiheessa läpi. Mutta sitten kun oli tuo äkäisyys siinä niin aloin vältellä. Kunnes taas oli kiva. Mut en osaa enää suhtautua siihen kun se vaihtelee noin kauheesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et lämmenny heti ja antanu pileä, nii se veti herneet.

Vie se varastoon ja nai siltä aivot pihalle.

Vierailija
2/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sille joku ilta vessassa. hän ei voi sitä kysyä koska pelkää syytteitä ja seläntakapuheita. sinun on naisena tehtävä aloite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et lämmenny heti ja antanu pileä, nii se veti herneet.

Vie se varastoon ja nai siltä aivot pihalle.

:D jaa no sen ku uskaltais tehä :D 

Vierailija
4/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttäytymään samalla tavalla.

Vierailija
5/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös siivouskomeroa ja vähintään kiihkeää suutelua. Varmaan perheellinen mies, pieniä lapsia ja hirveät paineet kotona ja uralla. Helpota sen oloa :)

Vierailija
6/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös siivouskomeroa ja vähintään kiihkeää suutelua. Varmaan perheellinen mies, pieniä lapsia ja hirveät paineet kotona ja uralla. Helpota sen oloa :)

mitä jo se aloittaa metoo kamppanjan

Vierailija
7/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa joku 1700-luvun plantaasin omistaja ja sinä orjatyttö, johon on palavasti ihastunut mutta koska se ei ole soveliasta, yrittää äksyydellään loitontaa sinua.

Nimimerkillä romantikko

Vierailija
8/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee olevansa joku 1700-luvun plantaasin omistaja ja sinä orjatyttö, johon on palavasti ihastunut mutta koska se ei ole soveliasta, yrittää äksyydellään loitontaa sinua.

Nimimerkillä romantikko

ihana :D

Vierailija
9/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatto tulla perässä ja sanoa jotain kohteliasta. Vaikka mun työstä, et se on tärkeää mitä tein tms.

Sitten yhtäkkiä oli jotenkin vihainen ja töykee kun kysyin jotain. Halusi häipyä nopeesti pois. On vähän niin ku jännittäis mua. Välillä aattelin et ois ihastunut. Mutta sitten oli taas jotenkin vihaisen oloinen. Kunnes taas yks päivä sama kohtelias.

Ja jos muita on paikalla on töykeä. Jos ei ketään muita ole, niin on ystävälline ja sanoo niitä kohteliaisuuksia.

Ja tietenkin pidän siitä ja kai minustakin se näkyis jossakin vaiheessa läpi. Mutta sitten kun oli tuo äkäisyys siinä niin aloin vältellä. Kunnes taas oli kiva. Mut en osaa enää suhtautua siihen kun se vaihtelee noin kauheesti.

Oletko itse m vai n?

Vierailija
10/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse m vai n?

n tietenkin

Vierailija
11/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työpaikallani oli vastaavanlailla käyttäytyvä mies. Lisäksi hän välillä käyttäyty kuin pikku lapsi. Jätin huomioimatta koko tyypin.

Vierailija
12/12 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatunto, koska sillä on jo nainen kotona. On kuitenkin huomannut sinun kiinnostuksesi ja tietää, että sulta saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi