Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lancomen Teint Idole Ultra 24h:lle korvaajaa?

Vierailija
09.03.2018 |

Ainut kallis asia, johon tällä hetkellä törsään on tämä meikkivoide. Negatiivinen puoli on vain hinta. Mieluusti naksaisin vähemmän, jos löytyisi joku samankaltainen tuote halvemmalla. Itselläni aika keltapohjainen iho ja tästä meikkivoiteesta löytänyt itselleni sopivia sävyjä, samoin peittävyys ja kesto on hyvä. Tuntuu vain turhamaiaelta maksaa näin paljon meikkivoiteesta mutta toisaalta kalliiksi tulee kokeilla halvempiakin merkkejä, jos ne eivät lopulta käykään itselleni ja jäävät käyttämättä. Onko kenelläkään suositella mitään vastaavaa meikkivoidetta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan L'Orealin marketeissa myytävä True Match on hyvin saman tyyppistä koostumukseltaan ja peittävyydeltään.

Vierailija
2/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon saman meikkivoiteen käyttäjä. Olen kokeillut lukuisia muita meikkivoiteita eri merkeiltä (Helena Rubinstein, Shiseido, Clinique muun muassa) eikä yksikään ole vastannut tuota Lancomen tasoa. Tosin täytyy muistaa että ihotyyyppejä on erilaisia ja ehkä sinulle voisi silti käydä yhtä hyvin jokin toinenkin merkki.

Vierailija
4/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan L'Orealin marketeissa myytävä True Match on hyvin saman tyyppistä koostumukseltaan ja peittävyydeltään.

Olen tätä joskus käyttänyt mutta mielestäni siinä oli ongelmana, että itselleni ei ollut tarpeeksi peittävä, eikä myöskään kovin kestävä.

Vierailija
5/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta että koostumus on hyvin samantapainen mutta pysyvyys on ihan eri luokkaa. Siis Lancomen eduksi.

Vierailija
6/6 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon saman meikkivoiteen käyttäjä. Olen kokeillut lukuisia muita meikkivoiteita eri merkeiltä (Helena Rubinstein, Shiseido, Clinique muun muassa) eikä yksikään ole vastannut tuota Lancomen tasoa. Tosin täytyy muistaa että ihotyyyppejä on erilaisia ja ehkä sinulle voisi silti käydä yhtä hyvin jokin toinenkin merkki.

Sama juttu, ennen kuin löysin tämän meikkivoiteen kokeilin monia eri tyyppisiä, eikä mikään lähellekään Lancomen tasoa. Mutta näistä kokeluista vuosia aikaa, markkinoille kuitenkin tässä välissä tullut uusia merkkejäkin. Itselläni on ilmeisesti vähän keltaiseen taittava iho, vaikkakin vaalea. Lainasin joskus äitini Loreal Match meikkivoidetta ja näytin aivan haamulta. Lancomen 04 värisävy on omaan ihooni täydellinen.