Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se oikea lähestymistapa naisten suhteen?

Vierailija
09.03.2018 |

Mikä siinä mättää, kun naiset kääntävät selän heti, jos kyselee kuulumisia itsevarmasti?
Millä lauseella ne naiset sitten aloittavat keskustelun miesten kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut pientä silmäpeliä naisten kanssa ennen kuin lähestyt? Että näet kuka olisi positiivisella kannalla suhteesi.

Vierailija
2/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitn voi kysyä kuulumisia itsevarmasti?

Ehkä sun kannattaisi yrittää kysyä kuulumisia normaalisti?

Ja ehkä jopa niin, että mitn menee juuri nyt, ei varsinaisia kuulumisia jos et tunne ihmistä ennestään? Ois niinku normaalimpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin poikani ikäisen nuoren miehen luo kaupassa, tuijotin häntä ja kailotin, että on säitä pidellyt.

Mies siirtyi toiselle käytävälle, joten seurasin häntä ja lisäsin, että NÄYTTÄÄ TUO AURINKO PAISTAVAN.

Kassajonossa taputin häntä takapuolelle ja kysyin, pitääkö hän lumisateesta.

Onneksi täältä putkasta saa kirjoittaa.

Vierailija
4/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut pientä silmäpeliä naisten kanssa ennen kuin lähestyt? Että näet kuka olisi positiivisella kannalla suhteesi.

Nimenomaan olen, mutta karkuun lähtevät, kun tervehdin.

Vierailija
5/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä mättää, kun naiset kääntävät selän heti, jos kyselee kuulumisia itsevarmasti?

Millä lauseella ne naiset sitten aloittavat keskustelun miesten kanssa?

Sinulla on ääliömäinen käsitys ihmisistä ja surkeat sosiaaliset taidot.

Voisi auttaa, jos hetkeksi yrität unohtaa omat ja toisten sukuelimet ja keskittyä neutraaliin vuorovaikutukseen.

Vierailija
6/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan olen, mutta karkuun lähtevät, kun tervehdin.

Siis nainen on katsellut sua ja hymyillyt mahdollisesti takaisin jos olet hymyillyt hänelle?

Vierailija
7/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea lähestymistapa on hyväksyä se jos joku nainen ei sinua halua. Ei tulla valittamaan siitä tänne.

Vierailija
8/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös miettiä missä kohtaa tekee iskunsa. Alkuillasta esim. moni ei ole valmis aloittamaan kunnon soidinmenoja.

Vierailija
9/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä silmäpeliä. Esittäydy. Juttele. Flirttaile. Ole kiinnostava. Ehdota juttelun jatkamista myöhemmin. Pyydä numero tai lisää kaveriksi Facebookissa.

Se, ettei naista kiinnosta, ei välttämättä tarkoita, että olet tehnyt jotakin väärin. Suurin osa naisista on joko varattuja, väärässä mielentilassa tai ei kiinnostuneita sinunlaisestasi miehestä. Etenkin Pohjoismaissa on aika tavatonta lähteä vain juttelemaan tuntemattomille naisille, mutta tuolla tavalla se toimii, jos on toimiakseen.

Vierailija
10/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetu miesten lihatiskille odottamaan. Miehen arvo vaan nousee, kun ikää kertyy. Viimeistään viisikymppisenä sunt viedään.

Vierailija
11/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tulkitset naisten silmäpelin väärin tai sitten lähestyt heitä ihan väärissä tilanteissa.

Itse olen jo vanha kääkkä, mutta minä tykkäsin aikanaan siitä, että mies esitteli itsensä, kysyi minun nimeäni ja kysyi voiko istua seuraan hetkeksi ennen kuulumisten kyselyä. Jotenkin se suoraan vaan seuraan tunkeminen ja "mitäs mimmi" tai "mitä kuuluu" tuntui vähän ylimieliseltä lähestymistavalta minusta. Ikäänkuin mies olisi olettanut, että mä olen tullut kyseiseen paikkaan vain iskettäväksi joten seuraan voi tupata mitään kysymättä.

Vierailija
12/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritäkään. Se on turhaa.

Vierailija
13/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla lähestytää. Muuten unohda suomalaisten naisten lähestyminen.

Vierailija
14/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko sun hengitys? Mietin vaan, että jos nainen on silmäpelin myötä jo kiinnostunut sinusta, mutta kysyessäsi kuulumisia hän kääntää selkänsä, niin..... Ja varsinkin, jos tuo toistuu useiden naisten kanssa.

Vierailija
15/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on erittäin suuri mahdollisuus tulkita väärin.

Vierailija
16/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne naiset vaan niin ihmeellisiä otuksia, mahtavatko olla ihmisiä ollenkaan. Ihan eri planeetalta ovat, eivätkä ole samassa kulttuurissa tai maassa asuneet, eivätkä varsinkaan samaa kieltä puhu. Kyllä kannattanee vältellä ko. alieneita. 

Vierailija
17/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti ilman äkkinäisiä liikkeitä sillä nainen pelästyy helposti ja juoksee pois. Voit koittaa lähestyä asettamalla näkösälle esim. suklaapatukan ja siiderin naiselle ja peräännyt pari metriä. Jos nainen hyväksyy antamasi herkut voit yrittää varovasti puhua naiselle. Harkitse kuitenkin sanasi tarkkaan sillä kaikkea sanomaasi saatetaan käyttää sinua vastaan.

Vierailija
18/18 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on tilannetaju. Esimerkiksi jos olet bussipysäkillä, voit vilkaista kelloasi ja kysyä pysäkillä olevalta naiselta "Anteeksi, mutta eihän bussi XXX ole vielä mennyt?" Todennäköisesti nainen vastaa ainakin jotain, jos et nyt ihan hirviöltä näytä. Hänen vastauksestaan ja tavastaan vastata voit päätellä, kannattaako jatkaa jutustelua vai ei. Lyhyet vastaukset kuten "Ei" tai "En tiedä" tarkoittavat yleensä, ettei naisella ole kiinnostusta jutella enempää kanssasi. Jos hän kuitenkin vastaa esim "Ei, mutta linja XXX on ihan ärsyttävän usein myöhässä", voit jatkaa keskustelua vaikkapa siitä, miten ärsyttävää bussien myöhästely on.