Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu, että yhtäkkiä kärsii aina aivan järkyttävistä darroista vaikka ennen ei edellisillan juominen tuntunut mitenkään?

Vierailija
09.03.2018 |

Alkuun sanon, että en todellakaan ole mikään joka viikon ryyppääjä. Olen kuitenkin tehnyt havainnon, että nykyään kun olen jossain viettämässä iltaa ja juomaa kuluu, niin seuraavana päivänä olo on aivan HIRVEÄ. Joka kerta! Olo on niin paha, että sängystä pääsee ylös joskus seuraavan päivän illalla ja koko päivä on mennyt nukkuessa ja oksentaessa. Näin tosiaan tapahtuu, vaikka olen ennen nukkumaanmenoa juonut paljon vettä, syönyt ja koen etten ole enää humalassa. Eli olo on jo selvä kun menen nukkumaan. Sitten aamulla herään hirveässä olossa.

Ikää on 21v. Ei ennen ollut näin. Mistä ihmeestä johtuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaverit jotka on juonut saman verran, ovat seuraavana päivänä ihan OK eikä mitään darraa ollenkaan!

Ap

Vierailija
2/3 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomilla on suuri merkitys. Siidereillä ei mitään darraa yleensä tule vaikka olisi kännissäkin. Sen sijaan kaikenlaiset drinkit, VIINI ja skumppa saa kyllä mukavan fiiliksen seuraavalle päivälle. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on vaan yksinkertaisesti liian kuiva. Sitä vettä saa oikeasti vetää baari-illan jälkeen ihan hullunlailla. Alkoholi kuivattaa kehoa ihan hirveästi ja kun olet juonut paljon, niin sitä vettä tosiaankin saa ihan oikeasti kumota todella paljon!

Sitten on toki paljon yksilöllisiä eroja. Toisilla ei tule darraa millään ja toisilla taas tulee aina ihan kamala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme