Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1061/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumbon Change. En tiedä onko siellä sama henkilökunta enää, mutta minun kokemukseni paikasta on se, että myyjät ovat tylyjä ja yrittävät pakottaa ostamaan liivit, jotka eivät sovi. Ei kiitos enää sinne.

Samanlaista Itiksen liikkeessä. Funky Ladyssa ei olla ihan niin röyhkeitä. En kyllä osta niistä ylihintaisia liivejä. Marketeista tai tavarataloista olen löytänyt parempia.

Itiksen Changestä myös huonoja kokemuksia. Myyjät ylimielisen oloisia. Viime kesänä halusin ostaa bikini yläosan. Voi sitä silmien pyörittelyä myyjältä, kun en suostunut ostamaan alaosaa heidän kaupastaan. Oli oikeastaan koomista kuinka halveksuvia ilmeitä voikaan maksava asiakas saada :D Kun olin sovituskopissa, hyvä kun myyjä ei tullut sinne myös. Ihan jatkuvasti kyseli ”onko kaikki hyvin siellä” tms. Tiedän että on ihan korrektia kysyä noin, mutta itse haluan sovituskopissa olla ihan rauhassa, enkä kaipaa makutuomaria kommentoimaan.

Toinen huono kokemus myös itiksessä Stockalla. Siellä on aika monta venäläistaustaista myyjää, ja minulla ei todellakaan ole mitään venäläisiä vastaan, mutta näköjään monilla heistä ei ole kovin kummoiset asiakaspalvelutaidot. Kaksi tälläistä tapausta tulee mieleen.

Olin siis siellä naistenvaateosastolla ja hipelöin kiinnostuneena yhtä Marco Polon neuletta.. Myyjä pyyhälsi ohi ja kommentoin hänelle jotain kuinka upea neule oli. Myyjän tyly vastaus kadotti kyllä ostohaluni: ”Joo, mutta se maksaa liikaa.” Ostin kyseisen neuleen toisesta kaupasta.

Itiksen Stockan yläkerrassa myös ikävä myyjä lastenvaateosastolla. Kysyi tarvitsenko apua, johon vastasin että en. Myyjä tuhahti vihaisesti että ”ei sitten.”

Vierailija
1062/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen pysäköinninvalvontafirma oli päästetty parkkiluolaan riehumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideologisesti värittyneet skippaan.

Vierailija
1064/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa annettiin väärin takaisin! En ehtinyt edes katsoa kuittia kun se nainen lähti heti karkuun. Sanoin että annoit liian vähän rahaa takasin, toinen nainen vastaa, en se mie ollu. No kai minä sen tiedän, mutta kun se nainen lähti karkuun. Kyllä tuli takaisin ja sain rahat, hirveä kokemus, tuntui ihan kusetukselta eikä se nainen pahoillaan ollu. Ostin infotiskiltä tupakkaa. Nainen ei liikahda ennenkun oon näyttäny henkkarit (asiakkaana kohta 6v.) Ei hymyä, ei mitään muuta kun tylytystä. Eikä enää edes muistanu mitä pyysin. Kiitos, ensikerralla valitsen pärstän mukaan kenen kanssa asioin. Käyn Prismassa jos on pakko ja käytän itsepalvelu kassaa.

Vierailija
1065/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi pizzeriassa, jossa turkkilainen työntekijä ahdisteli mua, sinänsä harmi koska sieltä sai hyvät pizzat

Vierailija
1066/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway ja picnic. Surkea asiakaspalvelu. Ei tosin myyjien vika vaan onneton perhdytys.

Vierailija
1067/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikolaistyylinen ravintola jossa ruoka oli huonompaa kuin itse teen kotona. Karrelle paistettua lihaa ja niin paljon suolaa että olisi riittänyt kuukauden tarpeisiin. Niin nälkä tuskin koskaan tulee että tuonne tarvitsisi mennä uudelleen.

Vierailija
1068/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelissä  eräs  kampaamo. Se oli ollut vuosia vakipaikkani ja leikkautin lapsenikin hiukset siellä, yleensä sai hyvää palvelua oli tekijä kuka tahansa. Lapsenkin hiukset saatiin aina leikattua nätiksi. Kerran sitten lapsen hiuksia piti tasoittaa ja olin kauhuissani kun lapsen otti vastaan töykeä,  isokokoinen, tupakalta haiseva, vahvasti meikattu henkilö josta ei ottanut selvää oliko tämä mies vai nainen, tyyppi  repi lapseni hiuksia  niin että lapsi pillahti itkuun. Ja sai kampaajallakäynti kammon! Myöhemmin huomasin, että tälle kummajaiselle  oli aina vapaita aikoja..

Älkää käsittäkö väärin, ei minulle ole ongelma vaikka olisi mikä muunsukupuolinen mutta ammattitaitoa pitää löytyä.

Vierailija
1069/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu kokki etoo kunnolla. Ei nimiä tiedätte ketä meinaan.

Vierailija
1070/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instru. Pari ruuvin kiristystä 5€, mitä? Joo huoltohinta.

15m eteenpäin. Synsam, ei mitään maksua.

Heippa Instru.

Vierailija
1071/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin hammaslääkärissä kävin 5 vuotta sitten (en käy enää) lääkäri paikkaili mun hampaita ja lauloi: "tummat silmät, vihreä tukka.." tuolloin mulla oli eri värisiä rastoja. Lisäksi ihmetteli että miten minulla voi olla lapsi ja väitti että olen itsekkin lapsi! Olin tuolloin 25v. Karmea kokemus lääkäri nimeltään Sergei.

Vierailija
1072/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkelissä  eräs  kampaamo. Se oli ollut vuosia vakipaikkani ja leikkautin lapsenikin hiukset siellä, yleensä sai hyvää palvelua oli tekijä kuka tahansa. Lapsenkin hiukset saatiin aina leikattua nätiksi. Kerran sitten lapsen hiuksia piti tasoittaa ja olin kauhuissani kun lapsen otti vastaan töykeä,  isokokoinen, tupakalta haiseva, vahvasti meikattu henkilö josta ei ottanut selvää oliko tämä mies vai nainen, tyyppi  repi lapseni hiuksia  niin että lapsi pillahti itkuun. Ja sai kampaajallakäynti kammon! Myöhemmin huomasin, että tälle kummajaiselle  oli aina vapaita aikoja..

Älkää käsittäkö väärin, ei minulle ole ongelma vaikka olisi mikä muunsukupuolinen mutta ammattitaitoa pitää löytyä.

Pitkät vaaleat hiukset, roteva? Varmaan sama jonka päähieronta aiheutti minulle naarmuja päänahkaan...

Vierailija
1073/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla en enää käy,kun siellä luullaan aina varkaaksi.Vartija tai myyjä seuraa hyllyltä toiselle ja kyttää koko kaupassa käymisen ajan.

Huvittaa kun oikein tullaan vielä lopuksi katsomaan kassalle,että varmasti maksan.

Vierailija
1074/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitalon K-kaupassa ei oikein tule enää asioitua, koska lähes joka kerta pyytävät saada nähdä ostoskassieni sisällön. Tosi miellyttävää alkaa tyhjentämään muista kaupoista ostettuja juttuja siinä itsepalvelukassalla. :/ Ymmärrän että heillä käy varkaita jo sijainnin takia, mutta oikeastiko ruokaa ostava nelikymppinen perheenäiti on heistä epäilyttävä asiakas? 

1075/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus täällä kuin monella muullakin Stockmannista, ei siellä saa kunnon palvelua kuin turkkimummot tai muuten varakkaan näköiset ihmiset. Minä parikymppinen tytönhupakko olisin kerran ollut valmis ostamaan joululahjoja kosmetiikkaosastolta 300e budjetilla, mutta lähdin menemään kun katsottiin niin nenänvartta pitkin eikä edes pyytämällä saanut kunnon palvelua. Olisin halunnut jonkun auttamaan mm. hajuvesien valinnassa, mutta ei sitten. Samanlaisia kokemuksia myös Sokokselta.

Niin totta! Ennen en uskonut näihin ns. yleistyksiin, koska en ollut koskaan kokenut sellaista. Olen ihan normaali 30-vuotias tavallisesti pukeutuva siisti nainen, yleensä meikkaan jos menen kauppaan. Sinä päivänä en ollut jaksanut meikata, enkä sen kummemmin laittaa hiuksia. Itiksen stockalla olin myyjille kuin ilmaa! Ja sillä kertaa olisin oikeasti tarvinnut apua, metsästin myyjiä, mutta ei mitään.

En silti lakkaa käymästä siellä :D oli vaan vähän huvittavaa huomata miten oikeasti joku meikin vähyys tai "väsynyt" ulkonäkö vaikuttaa eräiden palvelualttiuteen.

1076/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa K-Supermarketissa tuli hinnat kassakoneelta väärin. Kaupassa oli isot tarjouslaput, mutta kassalla normaalihinta. Tämä tuntui olevan järjestelmällistä varastamista asiakkailta, koska "vahinko" ei koskaan ollut niin päin, että koneelta olisi tullut liian alhainen hinta.

Vierailija
1077/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Paikallisessa K-Supermarketissa tuli hinnat kassakoneelta väärin. Kaupassa oli isot tarjouslaput, mutta kassalla normaalihinta. Tämä tuntui olevan järjestelmällistä varastamista asiakkailta, koska "vahinko" ei koskaan ollut niin päin, että koneelta olisi tullut liian alhainen hinta.

Myös omassa Superissani sama ongelma. Lähistöllä ei ole muuta kauppaa, joten joudun asioimaan tuolla. Vituttaa kun hyllyssä on usein päiväysvanhoja tuotteita, ja sitten kassalla tosiaan paljastuu näitä ylläreitä hintojenkin suhteen. Syynään aina ale-laput tarkkaan, mutta kun sekään ei riitä- eikä samanlaista ongelmaa ole koskaan muissa kaupoissa.

Vierailija
1078/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paikallinen pitseria, huoltoasema ja burger king boikotissa siksi, että siellä lensi niin paljon kärpäsiä (huoltoasemalla joulukuussa), että oksetti ajatus tilata ruokaa.

Toisella paikkakunnalla asuessani en käynyt yhdessä hampurilaisravintolassa ikinä, koska siitä liikkui vuosia huhuja että siellä myydään huumeita.

Eräässä cafe&barissa en käy, koska se on eksäni ja hänen kavereidensa kantapaikka.

Lidlissä en käy periaatteen vuoksi. Vihaan niitä kaikkia tuotteita.

Vierailija
1079/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen säännöllisesti yhdessä lähellä olevassa sekatavarakaupassa, ostin kaikkea puutarhatarvikkeista kodinkoneisiin. Kerran sitten menin sinne suoraan tallilta (huom. ei missään kisakamppeissa) eli vähän rähjäisenä ja reppu selässä. Kassa pysäytti minut ovelle ja ilmoitti, että reppu jää sitten kassalle odottamaan "shoppailuni" ajaksi, että mitään ylimääräistä ei tartu vahingossa mukaan. Se oli viimeinen kerta siinä kaupassa, hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
1080/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki HEL lentokentällä. Finnair, Finavia, koko lauma.

Niiden motto ja ikuinen fraasi:

"valitettavasti me emme voi"

Tätä toistetaan sitten aina!

Alepa, paras business koko kentällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi