Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
161/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa ”voisinko auttaa”.

”Ei kiitos tiedän mitä olen hakemassa”.

Menen sinne hemmetin alapääosastolle niin tää työntekijä seisoo hyllyn takana niin että sen naama näkyy nenästä ylöspäin ja tuijottaa suoraan sieltä. Tuijotan takaisin mutta katse ei väisty. Oli niin koomisen näköinen että alkoi naurattaa. Varmaan sitä kiinnosti mitä sieltä halusin ostaa. Otin voiteeni ja yritin oikein piilossa viedä sen kassalle, ettei näkisi. Varmaan kysyi kassalta mitä ostin :D

Ostitko peräpukamavoidetta?

Voi voi eikö kassa kertonut mitä ostin?

Minä olen se apteekin palveluhenkilö..niin juuri

Kaikki tietävät nyt että sinulla on PERÄPUKAMAT

Mieluummin pukarat perseessä kuin aivoissa.

Vierailija
162/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi ihme..miksi näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä tapahtuivat, minulla oli punaiset rastat  vyötärölle  mikä  ilmeisesti vaikutti monien palveluhalukkuuteen...

-Menin kultasepän liikkeeseen ystäväni kanssa tarkoituksena, ostaa itselleni rannekoru. Myyjä heitti laatikon jotain halpoja hopeakoruja nenäni eteen ja sanoi että tossa, kun ilmoitin tulleeni katsomaan kultaisia myyjä kimitti nokka pystyssä että" ne ovat sitten kalliita!" Ilmoitin ystävälleni että lähtisimme, johon ystävä tarpeettoman kovaa  " NIIN OLIKO SULLA 300 SE BUDJETTI?" Johan tuli myyjään vipinää ja alkoi kaivella niitä kultaisia ketjuja, mutta me marssimme ulos

- Istuin työpäivän jälkeen nälkäisenä ja väsyneenä lähes tyhjässä  kahvilassa ja odotin lattea sekä täytettyä patonkia mukaan, myyjä pyöri ympärinsä ja vilkuili minua mutta kahvia ei kuulunut.  Kun oli mennyt noin 15 min kyllästyin ja lähdin  vaikka harmittikin, että olin jo ehtinyt maksaa. Autoon istuessa näin myyjän kuikkivan kahvilassa patonki kädessä, mutta en enää noussut ja mennyt sisälle

-  Anttilassa myyjä liimautui  lähelleni kun katselin meikkejä ja hetkeä myöhemmin suunnatessani kassalle ,huomasin 

että sama  myyjä puhuu vartijan kanssa  minua samalla vilkuillen.  Tuijotin takaisin ja sanoin kovaa " MULLA ON TÄSSÄ MEIKKEJÄ JA RASVOJA VIIDENKYMPIN EDESTÄ ETTÄ* EN OO KUULKAA  MITÄÄN PÖLLIMÄSSÄ"

Ei varmaan tarvitse sanoa että Anttila, se kahvila ja kultasepänliike menivät minulla boikottiin

HUUTONAURUA

unelmahäiden morsiammelta näyttävä nainen saa PASKAA PALVELUA

MIKÄ on sun ongelma? Ihan oikeasti.

Ihminen joka NÄYTTÄÄ white trashiltä..saa tuommoista kohtelua..

Asiakas saa näyttää miltä haluaa. Hän on se, jolla on rahat. Myyjän tehtävä on saada tuote myytyä ja tehdä voittoa yritykselle. Myyjä on asiakaspalvelija, jonka ei kuulu missään tilanteessa kohdella asiakasta töykeästi. Hyvä kello kauas kantaa, huono sitäkin kauemmas.

En usko että merkkiliikkeisiin kaivataan spurgun näköistä porukkaa..

Karkoittaa normaalit ihmiset liikkeestä

Harvemmin kai spurgun näköiset niihin eksyy?

Oikeissa merkkiliikkeissä on myyjät kyllä hienostuneita ja osaa käytöstavat. Niistä saa aina hyvää palvelua.

Mä olen ihan tavis ja käyn merkkiliikkeissä ja ostankin sieltä juttuja. Jos spurgu vahingossa kaatuu ovesta sisään, se ohjataan ulos ilman meteliä ja osoitteluja.

-se 50v entinen glitterkävijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap. Kerran on sattunut sellainen kampaaja, joka kysyy ummet ja lammet yksityisasioista, ihan tuntematon. En mennyt toiste.

Vaatekaupassa, paikalla itse kauppias, menen puoli tuntia ennen sulkemisaikaa. Ei muita paikalla, eikä ko. kaupassa olekaan kuin yksi apulainen tietääkseni. Kauppias puhuu puhelimessa, selkeästi omia asioitaan, matkalle lähdössä, ei edes tervehdi Lopetta puhelin noin 20 minuutin kuluttua, siihen asti ole pöljyyttäni katsellut vaatteita, enkä tajunnut lähteä pois. Ensimmäinen asia, minkä kauppias sanoo, on että me suljetaan sitten kymmenen minuutin kuluttua. Mä kokeilin muodon vuoksi paria mekkoa ja lupasin palata asiaan. En palannut, enkä palaa. Anteeksi, että tulin häiritsemään, ehkä ne aukioloajat pitää muuttaa, jos niiden puitteissa ei saa tulla.

Autotalo Laakkonen = autiotalo, meni missä tahansa Suomessa ko. puljuun. ilmeisesti menevät piilloon ja tulevat esille, jos sinne menee tarpeeksi rikkaan näköisenä. Tavalliselle insinöörille he eivät halua myydä, varsinkin jos menee farkut jalassa sinne.

Vierailija
164/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaateliike Puki savonlinnassa. Myyjä ei antanut mun edes koskea vaatteisiin ei saanut sovittaa yms. Olin vissiin turhan köyhän näköinen, vasta kun sanoin budjettini ääneen (useampi sata euroa ) alkoi mairea hymistely ja asusteiden tuputus. Sain jopa sovittaa mekkoa jonka sitten ostinkin. Mutta en kuuna päivänä asioi enää tuolla, kauheaa nokanvarren vartta pitkin arvostelua.

Toinen oli club colo samassa kaupungissa. Annoin myyjälle rahaa x summan ja pyysin tekemään jonkun drinkin listalta. Myyjä kirjaimellisesti heitti rahat pitkin tiskiä sanomatta mitään ja meni palvelemaan jotain muuta. Älyttömän nöyryyttävää keräillä rahojaan pitkin tiskiä ja lattiaa samalla kun muut asiakkaat nauroivat ja muistaakseni jopa taputtivat. Ensimmäinen ja viimeinen kerta. Hullua että tuolla turistikausi kestää tasan sen heinäkuun, ja silti myyjät kehtaavat mulkkuilla avoimesti maksaville asiakkaille. Terkkuja vaan sinne.

Ohititko jonon?

Vierailija
165/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairstorea boikotoin koska ovat kohdelleet työntekijöitään kuin p**jaa. Työtuomioistuimesta on kriisejä sieltä.

Vierailija
166/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaostos kirjoitti:

Asioin eilen Forumin Gigantissa. Aikani yksikseni etsiskeltyäni tuotetta jota lähdin ostamaan löysin sen. Myyjiä ei näkynyt missään. Lähdin kävelemään paketti kädessäni jonnekin päin , tuli nuori miesmyyjä vastaan. Hän ei edes vilkaissut minuun- asiakas- kun kysyin häneltä kohteliaasti "minne voisin maksaa tämän"? Hän vastasi "kassalle" jatkaen matkaansa yhtä tympeän näköisenä (kuin ei egonsa mahtuisi myymälään). Vastasin "että missähähän päin se KASSA olisi?"....

Gigantista on huonoja kokemuksia mullakin. Olisin tarvinut apua kännykkään liitettävien kauittimien ostamisessa. Budjetti mulla oli useita satasia ja olisin mielelläni toivonut myyjän vähän esittelevän mulle vaihtoehtoja. Kävin kysymässä apua vapaana hengailevilta nuorilta miesmyyjiltä. Sain vastaukseksi yliolkaisesen "ne on tuolla"-heiton. En löytänyt ja kävin kysymässä uudelleen. Yksi myyjistä huokaisi isoon ääneen ja kävi viemässä minut oikeaan hyllypaikkaan, sanoi "tossa" ja ampaisi pois, vaikka samaan aikaan olin jo kysymässä hänetä jotain. Arvioin aikani itsekseni tuotteita, googelttelin jne. ja päädyin lopulta valitsemaan sopivan. Huomasin kuitenkin, että ko. tuotetta ei mallikappaleen ohella ollut hyllyssä. Ei muuta kuin yhteys jälleen vastahankaisiin, vapaana hengaileviin myyjiin. Jälleen pitkä ylimielinen huokaus myyjältä. "Sun olisi pitänyt varata tämä netistä etukäteen, ei tämä tällain toimi että vain marssit sisään kauppaan".

Kävin lopulta ostamassa kajarit toisesta liikkeestä. Ja gigantti meni boikottiin. En ollut tajunnut sen olevan verkkokauppa. Ihmettelen myös, mitä ihmettä ne myyjät siellä oikein pyörivät kun eivät kuitenkaan näytä tekevän mitään.

Vierailija
167/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pikkukampaamo Helsingissä vuosia sitten, en tiedä onko edes pystyssä enää. Menin sisään ja kysyin vapaata värjäys+leikkaus-aikaa: oli heti, sen kun istun alas. Olisi pitänyt ehkä hälytyskellojen soida.

15 minuuttia kampaaja vain nosteli hiuksiani ja haukkui niitä. Oli hirveä väri ja kauhea leikkaus., siis aivan kauhea, hirveä. Käytti noita sanoja. Edellisestä kampaamokäynnistä oli n. 1 kk, eli ihan kuosissa oli vielä, ja aika hyvännäköinenkin: nyt piti vain saada tukka äkkiä tiptop-kuntoon, koska tiedossa oli tärkeä tilaisuus.

No lopputulos oli hyvä kyllä, siitä pisteet kampaajalle. Mutta maksua suorittaessani sitten tämä kampaaja alkoi tilittää että mun pitäisi käydä kosmetologilla ihonpuhdistuksessa kun mun iho näyttää niin hirveältä. Lisäksi mun silmälasit oli kuulemma karmeat ja olisi kannattanut päivittää uusiin.

Ei huvittanut mennä sinne enää. Tukasta sain kyllä kehuja paljonkin, että sinänsä sääli.

Vierailija
168/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa eräs lounas ravintola. Kassahenkilönä toimiva nainen oli niin ilkeän tyly etten koskaan mene uudestaan. Ruuassa ei ollut mitään vikaa

Mikä paikka mahtoi olla kyseessä?

Vierailija
169/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Mustissa ja Mirrissä ostamassa koirilleni uutta ruokaa. Koirat olivat siis syöneet samaa ruoka jo monta vuotta, joten tarvitsin luonnollisesti apua uuden ruuan valinnassa. Selailin mieheni kanssa erilaisia vaihtoehtoja läpi ja luimme monen kymmenen pakkauksen tuoteselosteet huolella läpi. Tähän meni joku 30 minuuttia. Sen jälkeen katselin jo ympärilleni etsien myyjää apuun, koska kukaan ei tullut lähellekkään edes kysymään, että tarvitsemmeko apua. Koko liike oli tyhjä asiakkaista ja puhuimme miehen kanssa aika isoon ääneen, koska yritimme saada jonkun edes huomaamaan meidät. Meni 5 minuuttia ja myyjä tulee kysymään, että tarvitsemmeko apua. No vihdoin saatiin apua ja uusi ruoka ostettua. Koko reissuun meni yhteensä tunti.

Olisin toki voinut mennä itsekkin kysymään apua, mutta aluksi koko myyjää ei edes näkynyt. Tuntui, että olimme miehen kanssa kahden koko kaupassa.. yleensä M&M:n myyjät ovat olleet todella ystävällisiä ja kysyneet heti, että tarvitsemmeko apua, mutta jostain syystä nyt ei.

Tätä tosiaan ihmettelen, koska kierreltiin siellä sen 30 minuuttia joten myyjä olisi edes kerran voinut tulla kysymään.

No ihan oma vikanne! Olisitte voineet heti kysyä apua itsekin! Kumma juttu kun toisinaan valitetaan ettei myyjät saa hyökätä kimppuun, mutta sitten valitetaan kun he eivät tule kyselemään. 😂😂😂 Mitä myyjien siis täytyy tehdä? Minä nimenomaan tykkään myyjistä, jotka antavat kaupassa katsella rauhassa ja auttavat sitten jos KYSYN jotain. Eli itse mieluummin kysyn jos tarvitsen apua.

Vierailija
170/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi, jonka henki ja sormet haisivat tupakalle.

Hieroja, joka soitti radiosta lujaa jotain poppikanavaa, kun halusin RENTOUTUA.

Kampaaja, joka leikkasi tavallisen polkkatukan, vaikka halusin long bobin

Kampaaja, joka kuivasi hiukset ja alkoi sitten kihartaa niitä suoristusraudalla, vaikka olin varannut ajan föönaukseen. Tukka oli suora ennen kuin olin edes juhliin ehtinyt eli saman olisin saanut itsekin aikaan.

Vierailija
171/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekit ovat kyllä ahdistavia paikkoja.Niissä kun on pakko välillä kuitenkin asioida.Nuo hyökkäävät asiakaspalvelijat kun menet ihan vaan buranaa tai beroccaa ostamaan.Huokaus.Kassahenkilöt taas tympeän pitkästyneitä vähän liian usein.Minulla pari reseptilääkettä myös käytössä ja taas mietin mihin hymyttömään apteekkiin menen ensi kuun lääkkeitä hakemaan.Onko farmaseutin työ todella niin tylsää,raskasta.....ettei millään jaksa edes yrittää esim. hymyillä kun asiakas tuoliin istahtaa ? Näin meil Turus :(

Vierailija
172/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja leikkasi tikkusuoran pitkän tukkani takaa keskeltä lyhemmäksi kuin sivuilta. Ei sanonut asiasta vaan halusi välttämättä kihartaa tukkani. No pesun jälkeen näki.

Lähikaupassa, jossa olin asioinut vuosikausia ja ostanut eräätkin kerran ruokaa perheelle, käyttäydyttiin halveksivasti kun maksoin ostokseni lahjakortilla. Ajankohta oli hiukan ennen joulua. Myyjä sanoi toiselle kassalle että taas näitä. Olin ihmeissäni kunnes tajusin että lahjakortin luultiin olevan sosiaalitoimiston jouluapu. Ja jos jollakin sellainen on niin sehän on samanlaista rahaa kuin muukin raha. Käsittämätöntä halveksintaa kaupalta. En käynyt em.kaupassa lähes kolmeen vuoteen. Menin uudestaan kun kuulin ettå kauppias on vaihtunut ja koko henkilöstö on vaihtunut.

Vierailija
173/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kuulokkeet korville ja kuunnelkaa musiikkia kampaamossa. 😂😂

Vierailija
174/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂

Minulla oli sama juttu! Lähetin jo palautettakin että joudun perumaan tilauksen koska laskuja ei ole tullut ja mutta perinnästä tuli ilmoitus. Sitten huomasin että spostin roskapostiinhan ne olivat menneet... Nolotti. Peruin kuitenkin sitten tilauksen, tosin muista syistä.

Vierailija
175/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Mustissa ja Mirrissä ostamassa koirilleni uutta ruokaa. Koirat olivat siis syöneet samaa ruoka jo monta vuotta, joten tarvitsin luonnollisesti apua uuden ruuan valinnassa. Selailin mieheni kanssa erilaisia vaihtoehtoja läpi ja luimme monen kymmenen pakkauksen tuoteselosteet huolella läpi. Tähän meni joku 30 minuuttia. Sen jälkeen katselin jo ympärilleni etsien myyjää apuun, koska kukaan ei tullut lähellekkään edes kysymään, että tarvitsemmeko apua. Koko liike oli tyhjä asiakkaista ja puhuimme miehen kanssa aika isoon ääneen, koska yritimme saada jonkun edes huomaamaan meidät. Meni 5 minuuttia ja myyjä tulee kysymään, että tarvitsemmeko apua. No vihdoin saatiin apua ja uusi ruoka ostettua. Koko reissuun meni yhteensä tunti.

Olisin toki voinut mennä itsekkin kysymään apua, mutta aluksi koko myyjää ei edes näkynyt. Tuntui, että olimme miehen kanssa kahden koko kaupassa.. yleensä M&M:n myyjät ovat olleet todella ystävällisiä ja kysyneet heti, että tarvitsemmeko apua, mutta jostain syystä nyt ei.

Tätä tosiaan ihmettelen, koska kierreltiin siellä sen 30 minuuttia joten myyjä olisi edes kerran voinut tulla kysymään.

No ihan oma vikanne! Olisitte voineet heti kysyä apua itsekin! Kumma juttu kun toisinaan valitetaan ettei myyjät saa hyökätä kimppuun, mutta sitten valitetaan kun he eivät tule kyselemään. 😂😂😂 Mitä myyjien siis täytyy tehdä? Minä nimenomaan tykkään myyjistä, jotka antavat kaupassa katsella rauhassa ja auttavat sitten jos KYSYN jotain. Eli itse mieluummin kysyn jos tarvitsen apua.

No oli vähän vaikea kysyä kun myyjä oli jossain varastossa :D vasta sen 30 minuutin jälkeen ilmaantui

Vierailija
176/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa, Helsingissä ja Vantaalla olen aina saanut asioida apteekeissa rauhassa. Ihan ympäriinsä käyn apteekeissa millon missäkin päin pk-seutua. Välillä on ystävällisesti kysytty tarvitsenko apua, mutta ei sen enempää todellakaan eikä varsinkaan ole koskaan jääty mitään kyttäämään. Toisinaan ei edes kysytä sitäkään tarvitseeko apua. Kertakaikkiaan mukavaa palvelua saanut aina PK-seudun apteekeissa! :)

Koskaan en ole törmännyt ahdistaviin farmaseutteihin tai tympeisiin kassahenkilöihin.

Vierailija
177/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oli vähän vaikea kysyä kun myyjä oli jossain varastossa :D vasta sen 30 minuutin jälkeen ilmaantui

Ahaa no siinä tapauksessa ymmärrän. Tietysti pitäisi myyjien olla aina valmiina jos asiakkaita tulee. :)

Vierailija
178/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähikauppa on Lidl ja tavallaan haluaisin boikotoida sitä, mutta en ole pysynyt boikotissani. Syy ärsyyntymiseen on yksi tosi ilkeä eukko siellä; ilmeisesti jonkulainen vuoropäällikkö tai muiden pomo. Aksentista päätellen kotoisin jotain Itä-Euroopan maasta, mahdollisesti Virosta. Asiakkaille ihan ok, mutta olen tosi monta kertaa nähnyt miten tuo eukko tylyttää ja kiusaa nuoria alaisiaan. Saattaa tiuskia mm. jos joku hyllyttää hänen mielestään liian hitaasti.  Olen myös todistanut tilannetta, kun nuori kassamyyjä olisi tarvinnut apua kun asiakas halusikin peruuttaa jo kassaan lyödyn tuotteen. Tuo eukko kommentoi viereiseltä kassalta asiakkaiden kuullen tosi ilkeästi, että "en auta, sun pitäisi jo tässä vaiheessa ymmärtää miten tehdään, saat selvitä itse". Oli meille asiakkaille myös kiusallinen tilanne, onneksi asiakkaana ollut mies alkoi lohduttamaan kassatyttöä, jolle kohosi kyyneleet silmiin!

Tuon Lidin kassatyöntekijät ovat muuten kaikki tosi ystävällisiä ja kohteliaita. Toivon heille jaksamista tuon hullun ja ilkeän vuoropäällikön kanssa. Olen muuten laittanut tästä viestiä Lidlin asiakaspalautteeseen netin kautta kun mulla ei ole ollut pokkaa käydä sanomassa asiasta suoraan kaupassa.

Vierailija
179/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂

Minulla oli sama juttu! Lähetin jo palautettakin että joudun perumaan tilauksen koska laskuja ei ole tullut ja mutta perinnästä tuli ilmoitus. Sitten huomasin että spostin roskapostiinhan ne olivat menneet... Nolotti. Peruin kuitenkin sitten tilauksen, tosin muista syistä.

En ole tuo kirjoittaja, mutta Normaalisti asiakkaille kuuluu lähettää ihan oikeat paperiset laskut kotiosoitteeseen, varsinkin ennen jotain perintätoimistoa! Eli muistutusmaksun pitäisi ainakin tulla jo laskuna kotiin, juuri sen vuoksi, että jos asiakkaan laskut eivät ole tulleet spostiin

Vierailija
180/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

The Body Shop on L'Oréalin omistama. Hyvähän se on olla "eläinkokeeton" kun eläinkokeet suorittaa toisella nimellä :')

Ei omista enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan