Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4996)

Vierailija
1561/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kokemus ja ristiriidassa muihin palveluntarjoajiin. Esimerkiksi kosmetologi joka tarjoaa kallista hoitoa kertomatta mikä toimisi parhaiten kun toinen kosmetologi kehoittaa ottamaan edullisemman hoidon, josta parempi vastine nuorelle iholle.

Jotkut kosmetologit myös tyrkyttävät väkisillä lisähoitoja ja kalliita kotihoitotuotteita tyyliin sinun pitää käydä kasvohoidossa joka kuukausi ja ostat kotiin sitten nämä meidän laadukkaat tuotteet.

Vierailija
1562/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 8vuotta sitten olin vakkari asiakas eräälle ulkomaalais taustaiselle yksityiselle pizzerialle. Sitten eräs vko innostuin päivittäin tilaamaan pizzan, kunnes pizzan tekijä kysyi "syötkö mitään muuta". Sen jälkeen annoin palautteen jaloillani, olemalla menemättä ikinä enään kyseiseen paikkaan. Yksityisenä firmana, kun luulisi ajattelevan "kiva että kelpaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen plussakauppa laittaa elintarvikkeet alennukseen vasta, kun niistä on parasta ennen päiväys ohitettu, siihen saakka myy täydellä hinnalla. Hyllyissä on usein vanhaksi menneitä tuotteita. Kauppias itse tarkkailee liikkeen ovella ihmisiä, jotka käyvät kilpailevassa elintarvikemyymälässä ja tilaisuuden tullen huomauttaa tästä, jos hänen liikkeessä asioit.

Vierailija
1564/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy K-kapitalistikaupassa enkä S-sosialistikaupassa. Käyn vain Liiterissä. Siellä on hinta ja laatu kohdallaan.

Ja ilmoittavat ripeästi lehdissä aina kun jauhelihassa on salmonellaa, se on oikeata yleisönpalvelua, propsit sille!

Vierailija
1565/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitkästä aikaa tehnyt mieli homostella, mutta homobaati oli täynnä naisia. Ei jatkoon.

Vierailija
1566/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K- ja S-market, liian kallista, lisäaine/kemikaali/höttö ruokia on sitten samaan hintaan kuin Lidlin oikeat luonnolliset tuotteet.

Salmonella samaan hintaan, vain tällä viikolla!

Vierailija
1567/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kokemus ja ristiriidassa muihin palveluntarjoajiin. Esimerkiksi kosmetologi joka tarjoaa kallista hoitoa kertomatta mikä toimisi parhaiten kun toinen kosmetologi kehoittaa ottamaan edullisemman hoidon, josta parempi vastine nuorelle iholle.

Jotkut kosmetologit myös tyrkyttävät väkisillä lisähoitoja ja kalliita kotihoitotuotteita tyyliin sinun pitää käydä kasvohoidossa joka kuukausi ja ostat kotiin sitten nämä meidän laadukkaat tuotteet.

Tuli mieleen kun lopetin yhdellä kosmetologilla käymisen tämäntyyppisen kokemuksen takia. Minulla on akne ja välillä on kiva käydä kosmetologilla kuorinnassa. Keskusteltiin ihoni kunnosta ja kosmetologi sätti minua siitä kuinka lääkäreiden tarjoamat ratkaisut ovat vain väliaikaisia, he ovat niitä jotka tarjoavat lopullisen ratkaisun. Onneksi siinä paikassa on muitakin kosmetologeja joille voi mennä jos tekeekin taas joskus mieli käydä. Kuulostaa oikeasti tosi pieneltä jutulta mutta minusta se oli nöyryyttävää kun yksi sättii että etkö tajua ettei se lääkärille meno auta, kyllähän sun nyt pitäis tajuta jne jne. 

Vierailija
1568/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorempana  samassa talossa jossa sijaitsi  kioski ja kävin usein ostamassa jaffaa sekä tupakkaa, kerran sitten myyjä alkoi aikoa päätään että näilläkö sä elät? Menettivät vakio-asiakkaan sen vinoilun takia.

Vierailija
1569/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!

Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.

Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.

Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.

Haluan mykän kampaajan.

Minulla on kampaajana nykyään Lähi-idästä tullut nainen. Osaa suomeksi kaikki työhön liittyvät asiat mutta ei mitään muuta. Täydellinen tilanne. Toivottavasti ei jatkossa ala hölöttämään jos oppii paremmin suomea.

Mikä siinä on että asiakkaat eivät halua keskustella juuri kampaajien kanssa? Kyllä sitä kaikkialla muualla, asiakaspalvelutilanteissa höpötellään kaikenlaista turhanpäiväistä, niin että jopa jonoa muodostuu taakse.. hämmästelen, miten tuo kommentti voi saada 1,4 tuhatta yläpeukkua ja vain 25 alapeukkua. 

Mulla on kans ollut kampaaja, joka puhui ihan koko ajan, suurimman osan aikaa itsestään ja lapsistaan ja avioliitostaan. Tiedän kaiken esimerkiksi kyseisen ihmisen kylpyhuoneremontista ja taloyhtiön hallituksen ihmissuhdeongelmista, pikkujouluristeilyistä ja lasten harrastuksista. Itse ainakin halua keskittyä vain nauttimaan siitä, kun joku pesee hiukset ja hieroo päänahkaa ja käsittelee hiuksia. Se on niin miellyttävä ja rentouttava tunne, etten halua kampaajan häiritsevän sitä pälättämällä taukoamatta asioista, jotka eivät kiinnosta eivätkä mulle mitenkään kuulu. Parin käynnin jälkeen sanoin (kohteliaasti!) että olisin mieluummin omissa ajatuksissani. Nainen oli hiljaa noin 3 minuuttia ja jatkoi sitten puhumista entiseen malliin. Se oli siinä se.

Vierailija
1570/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana hampurilaisravintolassa työntekijät rahastavat käteisellä maksavia asiakkaita ja siitä suoraan kaavitaan ranskalaisia annoksiin ja hampurilaisia kaapista pesemättä välillä käsiä.

Vierailija
1571/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimarketissa lopetin käymästä, kun kaupan kassaneiti alkoi viestitellä nykyisen ex-mieheni kanssa. Yhtenä iltana oli humalassa hups "vahingossa" lähettänyt viestin exälleni ja siitä se vahinkoviestien lähettely jatkui. Onneksi isossa kaupungissa kauppoja riittää...

Vierailija
1572/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 90-luvulla, kun olin opiskelija.

Pääsi poikaystävän kanssa käymään vahinko kondomin kanssa. Lähdettiin nolona hankkimaan reseptiä jälkiehkäisyä varten. Nolotti ihan kauheasti, kun olin niin nuori, etten tajunnut, ettei siinä mitään noloa ole. Ihan järkevä ja vastuullinen ratkaisuhan se oli, kun nyt näin jälkikäteen ajattelee.

Lääkäri antoi reseptin, ja seuraavaksi mentiin apteekkiin. Siellä oli töissä tyttö, jonka tunsin siitä, että se opiskeli kanssani samaa pääainetta yliopistossa ensimmäisen vuoden ajan. Se oli sen jälkeen siirtynyt opiskelemaan farmaseutiksi, enkä ollut nähnyt sitä tuon ekan yhteisen opiskeluvuoden jälkeen. Se kuitenkin tunnisti mut ja kiljaisi jotain tyyliin MOIIII MITÄ KUULUU PITKÄSTÄ AIKAA! sieltä tiskin takaa. Sitten se sai mun reseptin käteensä ja näki siitä, millä asialla olin. Siihen se sitten sanoi erittäin voimakkaalla kiusoittelevalla äänellä, että VOI KAUHEETA ON TAINNUT TULLA HURJASTELTUA VIIME YÖNÄ! Olin ihan shokissa enkä osannut sanoa mitään. Otin lääkkeen ja panelin ulos enkä koskaan käyttänyt kyseisen apteekin palveluja enää. Vasta paljon myöhemmin aikuisena ymmärsin, että siitä olisi pitänyt tehdä valitus. Olin aika naivi silloin vielä ja koko asia nolotti niin, että halusin vain unohtaa koko jutun.

Vierailija
1573/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Glitter Hki Forum.

Olen toki 50v, ja liian vanha siihen kauppaan.

Mutta ostan lahjoja kummitytöille ja veljen tytöille toiveiden mukaan. Myyjät hihittää ja tuijottaa kun käyn siellä. Olen ihan tavallinen kulkija, yleensä työstä kotiin mennessä olen käynyt. Vaan en käy enää.

Hoidan muulla tavalla lahjat.

Samaa palvelua odotin VS liikkeessä, edelleen Forum. Siellä olikin yllättävän mukavia ja ystävällisiä myyjiä.

Ihmeellistä käytöstä asiakaspalvelutyössä olevilta. Glitterillä on aitohopeisia koruja ja laadukkaampia (kalliimpia) asusteita ja muita tuotteitakin voivat vanhemmatkin henkilöt käyttää. Toisella paikkakunnalla saan Glitteristä hyvää palvelua vaikka olen 40 ja risat -ikäluokkaa.

Vierailija
1574/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä punavärisessä puhelinkaupassa myytiin sivutuotteetta jokin elokuvapalvelu, josta ei kunnolla sanottu että se maksaa 3 kk:n jälkeen. Lopetin vuoden määräaikaisuuden jälkeen, ja siirtyin vanhaan kunnon sinertävään, enkä aio olla sen liikkeen asikas enää koskaan.

Vierailija
1575/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on yksi vaatekauppa jossa on kyllä ihania vaatteita, mutta voin mennä sinne vain jos ainoa miesmyyjä on töissä. Naismyyjät nimittäin hyökkäävät lähes kiinni heti, kun pääsee ovesta sisään. He alkavat puhua pulputtaa ja tunkevat käsiisi vaatteita: "Kokeile tätä! Tää sopisi sulle ihan sairaan hyvin!" Ja kerran he eivät suostuneet ymmärtämään miksen osta yhtä vaatetta, vaikka kuinka yritin jankuttaa sen olevan liian pieni! Yksi hiljainen ja arka kaverini ei suostunut lähtemään tuohon kauppaan toista kertaa.

RAGS-liikkeen myyjät Oulussa ovat samanlaisia. Kahteen otteeseen olen joutunut näiden ammattitaidottomien myyjien ja ahneen yrittäjän kynsiin. Kolmatta mahdollisuutta ei tule, ihan karseaa ja päällekäyvää pakkomyyntiä! Erään kerran farkkuostoksilla myyjä kiikutti pakolla sovituskoppiin jos jonkinlaista t-paitaa, vaikka olin useamman kerran ilmaissut etten ole kiinnostunut. Kun sain farkut jalkaani, ihastelivat kaikki myyjät, ja yrittäjä itse, kuorossa kuinka upeasti farkut istuvatkaan. (Olin ainoa asiakas, wonder why) Painostuksen alla laitoin merkkifarkut ja ylihinnoitellun t-paidan varaukseen ilman pienintäkään aikomusta ostaa tuotteita.

Kyseisen liikkeen vaatteet eivät näytä niin hyviltä että tekisi mieli astua liikkeeseen. Onneksi olen välttynyt pakkomyynniltä. Pakko kai myydä väkisin jos ei muuten saa myytyä jotta yrittäjä menestyy.

Vierailija
1576/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo liian usein "unohtunut" Tokmannilla oikea hinta. Kerran huomasin jo kassalla ja vaadin korjaamaan oikean hinnan. Tatuoitu kassapimu kehtasi sanoa että voihan hän erotuksen palauttaa jos se tekee sut tyytyväiseks! Valitin jonnekkin, eipä ole tuota kassaa näkynyt sen jälkeen..

Vierailija
1577/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on yksi vaatekauppa jossa on kyllä ihania vaatteita, mutta voin mennä sinne vain jos ainoa miesmyyjä on töissä. Naismyyjät nimittäin hyökkäävät lähes kiinni heti, kun pääsee ovesta sisään. He alkavat puhua pulputtaa ja tunkevat käsiisi vaatteita: "Kokeile tätä! Tää sopisi sulle ihan sairaan hyvin!" Ja kerran he eivät suostuneet ymmärtämään miksen osta yhtä vaatetta, vaikka kuinka yritin jankuttaa sen olevan liian pieni! Yksi hiljainen ja arka kaverini ei suostunut lähtemään tuohon kauppaan toista kertaa.

RAGS-liikkeen myyjät Oulussa ovat samanlaisia. Kahteen otteeseen olen joutunut näiden ammattitaidottomien myyjien ja ahneen yrittäjän kynsiin. Kolmatta mahdollisuutta ei tule, ihan karseaa ja päällekäyvää pakkomyyntiä! Erään kerran farkkuostoksilla myyjä kiikutti pakolla sovituskoppiin jos jonkinlaista t-paitaa, vaikka olin useamman kerran ilmaissut etten ole kiinnostunut. Kun sain farkut jalkaani, ihastelivat kaikki myyjät, ja yrittäjä itse, kuorossa kuinka upeasti farkut istuvatkaan. (Olin ainoa asiakas, wonder why) Painostuksen alla laitoin merkkifarkut ja ylihinnoitellun t-paidan varaukseen ilman pienintäkään aikomusta ostaa tuotteita.

Tämän on varmaan kirjoittanut kateellinen kilpailija. Rags on menestyvä yritys jonka liikevaihto on lähes 1,4 miljoonaa ja liike on saanut 4.6 tähden arvostelut Googlessa. Liikkeessä on laadukkaita vaatteita ja merkkejä mitä ei muista Oulun kivijalkaliikkeistä löydy. Palvelu on asiantuntevaa ja vaatteet laadukkaita joka toki näkyy hinnassa. Henkkamaukasta saa halutessaan halpismuotia. Omistajat ovat ammattitaitoisia ja toimivat yrityksen tuotteiden malleinakin jolloin näkee miltä tuotteet näyttävät tavallisten ihmisten päällä.

Vierailija
1578/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Huono asiakaspalvelu

*Huono hinta-laatusuhde

*joku muu syy esim ostan tuotteen/palvelun mielummin tuttavalta

*vaohtelun halu

Vierailija
1579/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultiin varkaaksi, vaikka käyttäydyin täysin normaalisti ja katselin vain tuotteita. Otin ostokseni, menin kassalle, maksoin ja vartija yhtäkkiä töykeästi käskee avaamaan repun. Ikinä ennen ei ole tapahtunut.

Vierailija
1580/4996 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasta kiusattiin lähikoulussa vuosia, eikä kukaan koulussa tehnyt asialle mitään muuta kuin vähätteli. Kun muilta vanhemmilta tuli viestiä, joissa kerrottiin kiusaamisen olleen pahempaa kuin kuvittelimmekaan, avauduin kaupunginosan omassa, parintuhannen jäsenen FB-ryhmässä ja kerroin mitä noista kakaroista ja niiden vanhemmista ajattelin. En maininnut nimiä. Kiusaajien vanhemmat vetivät herneen sieraimen kautta pers*ukkoon asti ja yhden niistä tuttu/sukulainen istui lähikaupan kassalla. Nakkeli niskojaan ja oli täysin loukkaantunut, hyvä että sai loppusumman sylkäistyä ulos. Totesin, ettei tuo putiikki mun rahojani tarvinnut. Siirryin käyttämään lähikauppaa 20km:n päässä. :D