Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Kärkkäinen.
Omistajan poliittiset mielipiteet estävät asioinnin.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen.
Sama.
Ketjuliikkeet paikalliset Lindex, HM joissa yksi myyjistä lähtee takahuoneeseen kyttäämään valvontakameraa. Ilmeisesti olen potentiaalisen myymälävarkaan oloinen vaikka olen tavallinen rehellinen asiakas, joka ei ole koskaan varastanut mitään. Kun on kassalla maksamassa, poistunut myyjää palaa myymälää, voi voi kun ei varastanutkaan tyyliin.
Lopetin vakiokampaajalla käynnin, kun hän ei suostunut siihen, että kasvattaisin pitemmän tukan vaan leikkasi aina lyhyemmäksi kuin halusin. Nyt on pitempi ja näyttää paremmalta.
Hesburger meni minulla kun Salmela alkoi itkeä keväällä tukien perään vaikka ennen oli aina pitänyt niitä turhina. No en minä muutenkaan siellä käynyt kuin pari kertaa vuodessa, joten tuskin se heillä tuntuu, mutta silti.
Kampaamon vastaus reklamointiini. En ikinä enää mene sinne, vaikka olisi ainut kampaamo.
Hassua että niin montaa ärsyttää myyjät jotka kysyvät tarvitaanko apua. En muista että omalla kohdalla olisi kukaan koskaan jäänyt jankkaamaan, kun olen ystävällisesti todennut että ei kiitos, kysyn jos tulee kysyttävää. Tuo yhden lauseen sanominen ei myöskään tuota minulle suurta ärsytystä.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkiini avattiin uusi kirppis, joka mainostaa jotakuinkin niin, että heillä on siellä äijille oma puoli jossa ei myydä mitään "hameita ja huulipunaa".
Uskon, että yllä oleva lausahdus kutkuttaa monen, sekä miehen että naisen, nauruhermoja. Mutta itse olen sen verran tiukkis, että ainoastaan ärsytti koko homma, enkä aio tällä kirpparilla käydä.
Tästä tuli itselle mieleen Radio Cityn tempaus, mainos musiikkia vain äijille. Okei, en sitten enää kuuntele. Olen kyllästynyt naisten vähättelyyn ja dissaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ketjuliikkeet paikalliset Lindex, HM joissa yksi myyjistä lähtee takahuoneeseen kyttäämään valvontakameraa. Ilmeisesti olen potentiaalisen myymälävarkaan oloinen vaikka olen tavallinen rehellinen asiakas, joka ei ole koskaan varastanut mitään. Kun on kassalla maksamassa, poistunut myyjää palaa myymälää, voi voi kun ei varastanutkaan tyyliin.
Mulle tehtiin tätä samaa mun lähikaupassa erään uuden työntekijän toimesta. Kauppias menetti maksavan vakkariasiakkaan tämän vuoksi.
Koko ajan pälättävä kampaaja täällä myös!
Parturinaisella tiukka perse, senkin takia kävin ja siitä tuli vakkariparturi
Lakkasin käymästä hierojalla, joka oli yksinkertaisesti huono. Hieronta muistutti lähinnä sivelyä. Sikäli harmi, että sain hänelle 10 kerran lahjakortin, mutta lopetin kolmannen jälkeen.
Yhdellä tietyllä kampaajalla en enää käy koska sain täitartunnan. Lähiapteekissa en käy, koska siellä on ynseä asiakaspalvelu, ajan mieluusti 5 km päähän ystävällisen palvelun perässä. Eräässsä kahvilassa en enää käy, koska se on aina sotkuinen, pöydät pyyhkimätt, kahvimaidot loppu ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tehtiin tätä samaa mun lähikaupassa erään uuden työntekijän toimesta. Kauppias menetti maksavan vakkariasiakkaan tämän vuoksi.
Miten te tiedätte, että myyjä meni nimenomaan katsomaan valvontakameraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen.
Sama.
En kartuta juutalaisvihaajien kassaa.
Citymarket Varkaudessa, sattui monta kertaa,että tarjoustuotteista veloitettiin alkuperäinen hinta.En ole sen jälkeen enää asioinut siellä. On muutenkin kalliimmat hinnat kuin Prismassa ja Lidlissä. Tokmannissa on myös veloitettu usein väärin ja tarjoustuotteet aina loppu,joten boikotissa sekin.
Tokmanni Turku. Vartijat perässä aina.
Helmileena 58 kirjoitti:
Citymarket Varkaudessa, sattui monta kertaa,että tarjoustuotteista veloitettiin alkuperäinen hinta.En ole sen jälkeen enää asioinut siellä. On muutenkin kalliimmat hinnat kuin Prismassa ja Lidlissä. Tokmannissa on myös veloitettu usein väärin ja tarjoustuotteet aina loppu,joten boikotissa sekin.
Tokmannin tarjoustuotteet taidetaan laittaa tarkoituksella erittäin epäselvästi niin, että otat hyllystä samanlaisen tuotteen joka ei ole tarjouksessa. Pienellä voi jossain olla teksti että tarjous koskee vain värisävyjä v.pun, pun ja sininen. Ei sävyjä valkoinen. Led-valot esim. Ja sitten se selvittely kassalla kun sanoin asiasta. Oli kyllä ystävällinen kassa ja jaksoi korjata asian. Ja siihen vielä vartija hyppelemään ja kyyläämään viereen!
Kampaamo jossa olimme käyneet leikkauttamsssa kikkarapäisen lapsen hiukset ja äidin omapäiset hiukset. Pyysin varatessani pidempää aikaa molemmille, koska kuontalot on vaan hankalat leikata.
No, se kampaaja joka osasi leikata kikkarat hiukset leikkasikin äidin hiukset. Ei osannut leikata paksua omapäistä tukkaa joten lopulta ilmeisesti kypsähti ja leikkasi ihan järjettömän lyhyeksi (ei lähellekkään kuvan mukaiseen malliin). Lapsen tukkaan meni 20 min ja äidin tukkaan 30 min. Tyhjä kampaamo, eikä meidän jälkeen ketään tulossa.
Lapsi näytti lähinnä pallopäiseltä lampaalta, tukassa järjettömästi viiksanoita. Korjailin kotosalla viiksanat kuriin ja leikkasin polkkatukan hänelle. Löysin sittemmin kampaajan joka ymmärsi sivusiilin ja undecut mallin leikkaamisen paksuun omapäiseen hiukseen.
En enää koskaan asioi eräässä paikkakuntamme liikkeessä, vaikka palkatut työntekijät siellä ovat ihan ok. Yrittäjä itse tuntee jostain syystä suunnatonta kateutta ja vihaa ammattikuntaani kohtaan eikä malta olla nälvimättä joka ikinen kerta, kun siellä asioi. Tekee tätä minun lisäkseni kollegoillenikin, ja sanomattakin selvää, ettei meistä kovinkaan moni kyseisessä liikkeessä enää asioi. Kuka haluaa maksaa siitä, että saa tuotteen kylkiäisenä vttuilua? En minä ainakaan.