Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1441/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No finnlaysonin lakanoita ei kannata ostaa muutenkaan. Surkea laatu. Osassa upouusia ompeleet hajonneet ekassa pesussa ja muka laadukkaampi puuvillasatiini kauheaa hiostavaa keinokuidun tuntuista kangasta.

- kirjoittaa henkilö joka ei ole Finnlaysonia käyttänytkään. Itsellä useampi Finnlaysonin vuodevaatesetti/ lakana ja ovat kyllä olleet laadukkaimmat.

Vierailija
1442/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No finnlaysonin lakanoita ei kannata ostaa muutenkaan. Surkea laatu. Osassa upouusia ompeleet hajonneet ekassa pesussa ja muka laadukkaampi puuvillasatiini kauheaa hiostavaa keinokuidun tuntuista kangasta.

- kirjoittaa henkilö joka ei ole Finnlaysonia käyttänytkään. Itsellä useampi Finnlaysonin vuodevaatesetti/ lakana ja ovat kyllä olleet laadukkaimmat.

Meillä on kyllä useammat Finnlaysonin lakanat, mutta olen vaihtanut Marimekon tuotteisiin, koska puuvilla on paljon laadukkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo, missä kampaaja ei osannut laittaa raitoja foliolla, vaan veteli sutilla väriaineen päähän. Samassa kampaamossa oli kaksi koiraa irrallaan, jotka välillä  kävi ulkona asioillaan ja sen jälkeen hyppäsi istumaan tuoliin, jossa asiakkaat oli  hiusten pesulla. Lisäksi kampaaja rapsutti koiraa ja sen jälkeen alkoi haromaan tukkaani. Yök. 

Vierailija
1444/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnlaysonin lakanat ja tyynyliinat on parhaita. Nimenomaan satiinilakanat. Myös marimekon omat laadukkaita. 

Vierailija
1445/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissä en käy, sillä käyttävät ulkomaalaista lihaa. En muutenkaan osta enkä käytä ulkomaalaista lihaa.

Vierailija
1446/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä ravintolassa tarjoilija puuttui lastemme kännykän käyttöön. Kännykät pitää kuulemma olla pois silloinkin, kun odotetaan ruokaa. Minusta se asia ei kuulu hänelle. Lapset istuivat siis nätisti ja aikuiset juttelivat omiaan, ei ollu mitenkään levotonta tai äänet täysillä (heillä oli kuulokkeet).

Sen jälkeen tuli vähän ikävä olo ja lapset koki asian nöyryyttävänä. Oltiin kuitenkin annettu lupa olla kännykällä kunnes ruoka saapuu, kun haluttiin mennä syömään lasten mielestä tylsään paikkaan.

Ruoka oli hyvää, mutta tunnelma aika ikävä, joten ei kiitos enää.

Toivottavasti annoitte lasten pitää kännykät ettekä taipuneet tarjoilijan painostuksen.

Vierailija
1447/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä reilu 10 vuotta aikaa. 

Etsimällä etsin Helsingistä kampaamoa, mikä käyttää värjäyksessään ainoastaan luontaistuotteita ilman mitään kemikaaleja. Olin vuosien saatossa allergisoitunut erittäin voimakkaasti kemikaalisille väriaineille. Ei meinannut millään löytyä. Viimein tärppäsi. Selitin puhelimessa, että mulla psori ja erittäin paha tuo kemikaaliallergia väreille. No heillä ei käytetä kemikaaleja. 

Menin tyytyväisenä kampaamoon ja paikan päällä vielä varmistin asian. Kerroin, että kerran olen jo joutunut ihoni ja päänahan reagoimisen vuoksi päivystykseen. Iloisesti vakuutti, ettei ikinä ole kenelläkään mitään oireita heillä tullut ja varmasti on luontaistuotteita. No värjättiin sitten pää ja olin tyytyväinen. 

Niin. Olin tyytyväinen vajaa kolme tuntia. Kotia kun pääsin, niin kaksi tuntia siitä se alkoi. Aivan tajuton kutina ympäri kehoa ja päänahka kuin tulessa. Kylmässä suihkussa yritin päätä viilentää. Nukkumisesta ei tullut kutinan ja kivun vuoksi mitään. Mulla siis päänahka aukesi ja alkoi erittämään jotain nestettä. Aamulla tyynyliina oli tarttunut päähän ja tyyny aivan märkä tuosta nesteestä. Hiukset aivan märät koko ajan. Pystyi pitämään vain ponnarilla, koska se neste kuivui "rastoiksi". 

Lääkärikeikka taas. Koko vartalo täynnä punaisia läikkiä ja tuo päänahka auki. Pari viikkoa tuota tuskaa kesti. 

Soitin liikkeeseen aivan raivoissani ja eivätkä uskoneet. Totesivat vaan, ettei ikinä ole kukaan valittanut ja ihan vähän vaan "saattaa" aineissa jotain kemikaalia olla. Just joo. Mutta ku mää reagoin siihin "ihan" vähäänkin. 

Marssin liikkeeseen pääni ja lääkärinlausunnon kanssa näytille ja kehtasivat tarjota jotain h-vetin lahjakorttia liikkeeseensä korvaukseksi. Aivanko tuonne ikinä enää olisin mennyt. Rahoja eivät meinanneet palauttaa. 

Lähetin sitten vielä spostia liikkeeseen, että jos rahoja ei palauteta, niin teen asiasta rikosilmoituksen. Pomo naureskeli, että mitä rikosilmoitusta tästä vois muka tehdä. Vastasin siihen, että enköhän minä asianajajana jotain keksi; vaikka vammantuottamuksen. Palauttivat sitten rahat ja jätin asian siihen. 

Täydellistä piittaamattomuutta tuolta liikkeeltä. Ja pahat seuraukset. 

Löysin sitten täydellinen ekokampaamon Helsingistä, joka on saanut minusta vakioasiakkaan. Aivan ihana ekokampaamo Hakaniemessä eikä varmasti käytetä mitään muuta kuin luonnonaineita. 

Fatalji

Miksi edes värjäät hiuksiasi? Minulla on herkkä päänahka eikä todellakaan tee mieli ottaa riskiä pelkän pinnallisuuden takia.

Vierailija
1448/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä reilu 10 vuotta aikaa. 

Etsimällä etsin Helsingistä kampaamoa, mikä käyttää värjäyksessään ainoastaan luontaistuotteita ilman mitään kemikaaleja. Olin vuosien saatossa allergisoitunut erittäin voimakkaasti kemikaalisille väriaineille. Ei meinannut millään löytyä. Viimein tärppäsi. Selitin puhelimessa, että mulla psori ja erittäin paha tuo kemikaaliallergia väreille. No heillä ei käytetä kemikaaleja. 

Menin tyytyväisenä kampaamoon ja paikan päällä vielä varmistin asian. Kerroin, että kerran olen jo joutunut ihoni ja päänahan reagoimisen vuoksi päivystykseen. Iloisesti vakuutti, ettei ikinä ole kenelläkään mitään oireita heillä tullut ja varmasti on luontaistuotteita. No värjättiin sitten pää ja olin tyytyväinen. 

Niin. Olin tyytyväinen vajaa kolme tuntia. Kotia kun pääsin, niin kaksi tuntia siitä se alkoi. Aivan tajuton kutina ympäri kehoa ja päänahka kuin tulessa. Kylmässä suihkussa yritin päätä viilentää. Nukkumisesta ei tullut kutinan ja kivun vuoksi mitään. Mulla siis päänahka aukesi ja alkoi erittämään jotain nestettä. Aamulla tyynyliina oli tarttunut päähän ja tyyny aivan märkä tuosta nesteestä. Hiukset aivan märät koko ajan. Pystyi pitämään vain ponnarilla, koska se neste kuivui "rastoiksi". 

Lääkärikeikka taas. Koko vartalo täynnä punaisia läikkiä ja tuo päänahka auki. Pari viikkoa tuota tuskaa kesti. 

Soitin liikkeeseen aivan raivoissani ja eivätkä uskoneet. Totesivat vaan, ettei ikinä ole kukaan valittanut ja ihan vähän vaan "saattaa" aineissa jotain kemikaalia olla. Just joo. Mutta ku mää reagoin siihin "ihan" vähäänkin. 

Marssin liikkeeseen pääni ja lääkärinlausunnon kanssa näytille ja kehtasivat tarjota jotain h-vetin lahjakorttia liikkeeseensä korvaukseksi. Aivanko tuonne ikinä enää olisin mennyt. Rahoja eivät meinanneet palauttaa. 

Lähetin sitten vielä spostia liikkeeseen, että jos rahoja ei palauteta, niin teen asiasta rikosilmoituksen. Pomo naureskeli, että mitä rikosilmoitusta tästä vois muka tehdä. Vastasin siihen, että enköhän minä asianajajana jotain keksi; vaikka vammantuottamuksen. Palauttivat sitten rahat ja jätin asian siihen. 

Täydellistä piittaamattomuutta tuolta liikkeeltä. Ja pahat seuraukset. 

Löysin sitten täydellinen ekokampaamon Helsingistä, joka on saanut minusta vakioasiakkaan. Aivan ihana ekokampaamo Hakaniemessä eikä varmasti käytetä mitään muuta kuin luonnonaineita. 

Fatalji

Ei tuo kampaamo sinua halua asiakkaakseen, EIKÄ MIKÄÄN MUUKAAN.

Ota ensi kerralla mukaan kuvat mädästä päänahasta.

YKSIKÄÄN KAMPAAMO EI KOSKE PÄÄHÄSI

se ei ole kampaamoiden vika että olet sairas..älä värjää tukkaasi!!

Vierailija
1449/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla annoin kerran eräälle myymälävastaavalle/mikälie palautetta, että voi vitsi, että teillä ei ole koskaan niitä tarjoustuotteita, joita mainostavat. Vastaus oli "sellaista se on" ja selän kääntö.

En ole sen koomin käynyt kyseisessä liikkeessä. Sellaista se on.

Tuo on hemmetin ikävä tilanne sille myymälävastaavalle. Tunnen suurta sympatiaa/empatiaa, saman kokeneena. Isoissa ketjuissa on erilaisen valikoiman myymälöitä, isoja ja pieniä. Pienet myymälät on aina niitä kärsijöitä kun alkaa uusi kampanja. Tarjoustuotteista menee isoille myymälöille valtaosa ja jos jotain jää, pienetkin mlät niitä saavat muutaman kappaleen. Myymälävastaava myisi niitä enemmän kuin mielellään mutta jää aina nuolemaan näppejään ja joutuu kuukausi toisensa jälkeen selittelemään pettyneille asiakkaille että eipä taaskaan riittänyt tarjoustuotteita meille myyntiin. Turhauttaa ja suututtaa tuottaa asiakkaille aina uusi pettymys kun tietää että nämä ei enää tule takaisin kun aina myydään eioota. Toki sen voisi aina selittää uudestaan, mutta satoja kertoja, ei kukaan jaksa.

'

Asianhan voisi selittää jotenkin muuten kuin sanomalla "sellaista se on" ja kääntää selkä. Voisi vaikka sanoa, että meille ei toimitettu tavaraa/toimitettiin vain muutama pakkaus. Mainoslehtisiinkin voisi ihan hyvin painaa mitä myymälöitä tarjous koskee. Tokmannihan tekee tätä jo esim. rakennustarvikkeiden osalta.

Kannattaa lukea kommentit ihan viimeistä lausetta myöten :D

Luin viestisi ihan viimeistä välimerkkiä myöten ja vielä toiseen kertaan eikä minun viestini sinulle siltikään muutu. Myyjällä menee ihan sama aika siihen sanooko hän, että tuotetta ei nyt lähetetty meille enempää, pahoitteluni, vai sanooko myyjä, että sellaista se on ja kääntää selkänsä asiakkaalle.

Vierailija
1450/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt samalla, loistavalla kampaajalla teini-ikäisestä saakka (nyt olen kolmekymppinen), mutta nyt viimeisimmän hinnankorotuksen myötä taidan siirtyä jonkun muun asiakkaaksi. Mulla vaan ei osa-aikatyössä käyvänä ole varaa maksaa 46 euroa siitä, että pitkien hiusten latvat tasataan. Aivan järjetön hinta, varsinkin kun marketin yhteydessä olevassa parturi-kampaamossa veloitetaan samasta hommasta 15 euroa (ns. pikafixaus, vartin homma, ei sisällä pesua tai muuta extraa mutta ajaa asiansa). Harmittaa, kun varsinkin tällaisena aikana mielelläni tukisin yrittäjää ja hän on todella herttainen ihminen.

Kerro kampaajalle tilanteestasi

Uskoisin että mielellään leikkaa entisellä hinnalla

Kuinka usein niitä latvoja pitää tasottaa

Kasvaako tukka tyyliin COUSIN IT (addams family)

Vierailija
1451/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka täysin mautonta, liekö tehty jostain seinämateriaalista.

Vierailija
1452/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä korttelin kulmassa sijaitsevassa ravintolassa on kaksi ulko- ovea, eli sisäänkäynti kahdelta eri kadulta. Kummankin oven saranat pitivät aivan jäätävää kitinää ja narinaa. Olen aika arka antamaan palautetta, mutta nyt maksaessani sanoin ystävällisesti hymyillen tarjoilijalle, että kannattaa ilmoittaa huoltoon että käyvät öljyämässä saranat. Vastaus oli että "voi mennä tuonne yläkertaan syömään jos häiritsee". En mennyt uudelleen.

Vierailija
1453/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kampaamoissa (tai ollut, nyt olen löytänyt ammattitaitoisen kampaajan) ongelmana myös herkkäihoisuuteni. Voin pestä tukkani ehkä yhdellä tai kahdella shampoolla ilman että päänahka menee rakkuloille ja tukkaa alkaa tippua.  Voi että on joidekin kampaajien vaikea uskoa, että jos asiakas sanoo että ei voi pestä tukkaa, koska iho ei kestä, niin sitten se on niin. Pitäisi varmaan pyytää ihotautilääkäriltä kirjallinen todistus siitä että asiakkaan tukka ei saa pestä ennekuin suomalainen kampaaja uskoisi asiakasta.

Vierailija
1454/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-annokseni tuplaveloitettiin. Huomasin sen tilitapahtumista kotona. Meni takaisin ravintolaan kertomaan tästä ja nuori tarjoilija sanoi, että mistä hän tietää olenko ostanut kaksi ruoka-annosta. Hän ei osannut tehdä asialle mitään, vaikka hän oli itse myynyt annoksen minulle aiemmin samana päivänä. Jätin soittopyynnön hänen esimiehelleen, joka kyllä soitti ja esitti samat epäilyt. Lopulta hän suostui maksamaan annoksen hinnan tililleni. Se oli sentilleen annoksen hinta. Ei mitään pahoittelua tai hyvitystä siitä, että jouduin ajamaan takaisin ravintolaan ym. En ole ikinä sen jälkeen käynyt siinä paikassa. Onneksi ei ole pakko. Itse olisin maksanut koko tuplaveloituksen asiakkaalle takaisin tai lähettänyt lahjakortin. Annoksen hinta oli alle 10 eur.

Vierailija
1455/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuputtako! kirjoitti:

Alkoivat liputtaa Pride-juttua somessa. En jaksa sitä pakkosyöttöä.

Miksei puhelinliittymää, leipää, pussilakanaa, konserttilippua tai mitään muutakaan muka voisi myydä ilman sitä Pride-vouhotutsta?

Oikeasti pride-kulkuetta ei tarvita mihinkään. Suomessa homoseksuaalisuus poistettiin rikoslainsäädännöstä ja sairausluokituksesta kauan ennen kuin yhtäkään Pride-paraatia oli järjestetty.

Aivan turhaa huomionhakuisuutta tietyiltä henkilöiltä.

Olen kanssa miettinyt tätä, että kyllästymiseen asti pitää tuoda esiin omaa identiteettiä (Finalyson), hei me ollaan pridehenkisiä homomyönteisiä, ja samalla tulee korostaneeksi sitä pientä vähemmistöjengiä joka ole homomyönteinen. Onks tämä nyt sitä moraaliposeerausta joka ärsyttää? 

Vierailija
1456/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kieli jos ei taitu kunnolla niin vaihdan paikkaa.

Aivan naurettavaa. Kansainväliset ihmiset ovat aina edistäneet Suomen bisneselämää ja suomalaiset ovat vähän laiskoja perustmaan yrityksiä. 

Vierailija
1457/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza maistui homeelta. Ensimmäinen ja viimeinen kerta siinä paikassa.

Vierailija
1458/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsin apua yhdessä teknisessä asiassa joten marssin kauppaan josta ostin kyseisen tuotteen. Suhteellisen nuori myyjä oli hieman tylyn oloinen ja nauroi päin naamaa sellaisella "hiton daiju"-ilmeellä. SIihen lopui asiointi siihen paikkaan. Olin sentään ostanut ennen suhteellisen arvokkaita asioita tästä kello- ja kultaliikkeestä joten oli aika iso virhe vi**uilla hyvälle asiakkaalle.

Onneksi on muita vaihtoehtoja.

Vierailija
1459/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kampaamoissa (tai ollut, nyt olen löytänyt ammattitaitoisen kampaajan) ongelmana myös herkkäihoisuuteni. Voin pestä tukkani ehkä yhdellä tai kahdella shampoolla ilman että päänahka menee rakkuloille ja tukkaa alkaa tippua.  Voi että on joidekin kampaajien vaikea uskoa, että jos asiakas sanoo että ei voi pestä tukkaa, koska iho ei kestä, niin sitten se on niin. Pitäisi varmaan pyytää ihotautilääkäriltä kirjallinen todistus siitä että asiakkaan tukka ei saa pestä ennekuin suomalainen kampaaja uskoisi asiakasta.

Onhan sun tukka ollut ihan putipuhdas ennen niitä kampaamoreissuja? Likaista tai muotoilutuotteita sisältävää tukkaa on vaikea lähteä työstämään. Voi mennä työvälineetkin pilalle. Monet kampaajat haluavat pestä ihan varmuuden vuoksi, kun "pesin just aamulla, kävin vain hikijumpassa tässä välissä" -tyyppejä oikeasti on.

Vierailija
1460/4975 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jossain ravintolassa on homorummutusta tai muuten ollaan työntämässä kullia suuhun homosaation merkeissä, boikotoin sitä raflaa lopun ikääni.

😂

Eiiih! Lopeta! Nauran ihan kippurassa täällä kun kuvittelet sinut jossain ravintolassa ottamassa "annosta" suuhun h-tarjoilijalta toisen h-tarjoilijan rummuttaessa bongoja vieressä!!!

Missä ihmeen rafloissa olet käynyt jos tuollaista on tapahtunut???????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän