Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi ihme..miksi näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nämä tapahtuivat, minulla oli punaiset rastat vyötärölle mikä ilmeisesti vaikutti monien palveluhalukkuuteen...
-Menin kultasepän liikkeeseen ystäväni kanssa tarkoituksena, ostaa itselleni rannekoru. Myyjä heitti laatikon jotain halpoja hopeakoruja nenäni eteen ja sanoi että tossa, kun ilmoitin tulleeni katsomaan kultaisia myyjä kimitti nokka pystyssä että" ne ovat sitten kalliita!" Ilmoitin ystävälleni että lähtisimme, johon ystävä tarpeettoman kovaa " NIIN OLIKO SULLA 300 SE BUDJETTI?" Johan tuli myyjään vipinää ja alkoi kaivella niitä kultaisia ketjuja, mutta me marssimme ulos
- Istuin työpäivän jälkeen nälkäisenä ja väsyneenä lähes tyhjässä kahvilassa ja odotin lattea sekä täytettyä patonkia mukaan, myyjä pyöri ympärinsä ja vilkuili minua mutta kahvia ei kuulunut. Kun oli mennyt noin 15 min kyllästyin ja lähdin vaikka harmittikin, että olin jo ehtinyt maksaa. Autoon istuessa näin myyjän kuikkivan kahvilassa patonki kädessä, mutta en enää noussut ja mennyt sisälle
- Anttilassa myyjä liimautui lähelleni kun katselin meikkejä ja hetkeä myöhemmin suunnatessani kassalle ,huomasin
että sama myyjä puhuu vartijan kanssa minua samalla vilkuillen. Tuijotin takaisin ja sanoin kovaa " MULLA ON TÄSSÄ MEIKKEJÄ JA RASVOJA VIIDENKYMPIN EDESTÄ ETTÄ* EN OO KUULKAA MITÄÄN PÖLLIMÄSSÄ"
Ei varmaan tarvitse sanoa että Anttila, se kahvila ja kultasepänliike menivät minulla boikottiin
HUUTONAURUA
unelmahäiden morsiammelta näyttävä nainen saa PASKAA PALVELUA
MIKÄ on sun ongelma? Ihan oikeasti.
Ihminen joka NÄYTTÄÄ white trashiltä..saa tuommoista kohtelua..
Asiakas saa näyttää miltä haluaa. Hän on se, jolla on rahat. Myyjän tehtävä on saada tuote myytyä ja tehdä voittoa yritykselle. Myyjä on asiakaspalvelija, jonka ei kuulu missään tilanteessa kohdella asiakasta töykeästi. Hyvä kello kauas kantaa, huono sitäkin kauemmas.
En usko että merkkiliikkeisiin kaivataan spurgun näköistä porukkaa..
Karkoittaa normaalit ihmiset liikkeestä
Marskin baarissa ihan hirveän pahalla päällä ollut rasistinen vanhempi naistyöntekijä. Tylytti nuorempaa kollegaansa koko ajan ja nurisi ulkomaalaisista asiakkaistaan mitä tahansa he tekivätkin (olivat ihan siivosti ja ns. pukumiehiä joten maksavia asiakkaita).
Järkyttävä eukko. Luuli varmaan ettei kuultu.
Pöytääkään se nuorempi ei mukamas osannut pyyhkiä oikein.
Lempikauppani oli ollut monta vuotta yksi lahjatavaraliike ja olin ostanut sieltä todella paljon tavaraa mutta kerran kävi niin että takinliepeeni pudotti yhden pienen koristehiiren (5e), en huomannut siinä mitään vikaa vaan laitoin sen takaisin hyllyyn. Omistaja meni kuitenkin tarkistamaan hiiren ja huusi että Tämä on rikki, en voi tätä kenellekään myydä, sinun pitää maksaa tämä! No anteeksi, ja maksoin hiiren. Kerran olen käynyt sen jälkeen ystäväni suojeluksessa. Harmi kyllä, siellä olisi paljon ihanaa ostettavaa. Tyhmä kömpelä minä.
Cittarissa odotin kalatiskin takana ~10min että edes joku ilmaantuisi siihen! Hekeä ennemmin siinä oli kaksi työntekijää, mutta nyt ketään ei näkynyt :D Kyllästyin ja lähdin ostamaan muita asioita. Kaupasta lähtiessäni katsoin vielä kalatiskille ja siellähän ne myyjät oli taas... en enää jaksanut vaivautua
Mistä mä olisin siihen edes saanut myyjän? Olsiko pitänyt mennä tiskin taakse takahuoneeseen kysymään? :D
Henkilökunta ei reagoi asiakkaaseen mitenkään, vaan jatkaa juoruilua keskenään.
Myyjä alkaa myydä jotain ihan muuta kuin mitä kerrot tulleesi ostamaan.
Reklaamaatiotilanteet hoidetaan vain taistelun kautta.
Siinäpä niitä syitä siirtyä entiseksi asiakkaaksi. Valitettavan yleistä suomalaisessa palvelukulttuurissa.
Ravintola, jonka aterimien ja servettien seassa oli viemäristä tuttuja ötököitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.
Body shop boikotoi eläinkokeita
Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä
Body Shop kuuluu nykyään Lorealille, että silleen. Muutenkaan Euroopassa ei saa myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, joten mitä tahansa täältä ostaa, sitä ei ole testattu eläimillä.
Nyt ei saa heti kivittää minua, mutta noin minäkin luulin. Mutta sitten mua valistettiin, että joitain aineosia, joita Loreal käyttää, testataan kuitenkin eläimillä. Mutta se on vain yksi osa ja sitä tuodaan Eurooppaan.
Itse luin tuosta ja kiroilin, että mihinkään ei voi enää luottaa.
Eli Loreal kiertäisi sääntöjä? En muista mistä luin, mutta täällä varmasti porukkaa, jotka tietää.
Oli myös sellainen linkki, josta pystyi katsomaan nuo eläinkoejutut.
Tosi vaikea nykyään luottaa mihinkään infoon.
Tämä nyt ohiksena. enkä ehdi etsiä linkkejä. Mutta ehkä huomenna palaan asiaan.
Apteekissa ”voisinko auttaa”.
”Ei kiitos tiedän mitä olen hakemassa”.
Menen sinne hemmetin alapääosastolle niin tää työntekijä seisoo hyllyn takana niin että sen naama näkyy nenästä ylöspäin ja tuijottaa suoraan sieltä. Tuijotan takaisin mutta katse ei väisty. Oli niin koomisen näköinen että alkoi naurattaa. Varmaan sitä kiinnosti mitä sieltä halusin ostaa. Otin voiteeni ja yritin oikein piilossa viedä sen kassalle, ettei näkisi. Varmaan kysyi kassalta mitä ostin :D
Life-luontaistuotemyymälät. 75-vuotiaalle äidilleni Life-myymälöistä on pakko/pelotemyyty kaikenlaista tehotonta ja ylihinnoiteltua huuhaata. Hän meni ostamaan D-vitamiinia. Myyjä sanoi, ettei äidin valitsema halvin tuote imeydy lainkaan. Myyjä painosti ostamaan moninkertaisesti kalliimmat d-vitamiinitipat. Äiti kertoi myyjälle käyttäneensä vuosikausia jotain pirkka d-vitamiinia; myyjä pelotteli, ettei niistä ole ollut mitään hyötyä vuosien varrella.
Samainen myyjä oli myös kysynyt äidiltä, käyttääkö tämä b-vitaminilisää. Äiti oli vastannut, ettei käytä. Siipä myyjä oli uhkaillut, että dementia tulee, ellei syö b-vitamiinitippoja. Ja nimenomaan vielä kalliita vain erikoisliikkeistä saatavia tippoja, muut kuulemma ovat tehottomia. Mitään ei ollut puhetta siitä, että äitini on monipuolista ja terveellistä ravintoa syövä sekasyöjä, jolla ei todellakaan ole tarvetta millekään lisä b-vitamiinille. Mutta myyjän pelottelujen jälkeen oli ostanut nuo kymmenien eurojen tipat.
Kassalla myyjä oli onnistunut myymään äidille vielä jonkun magnesiumsuihkeen, jota olisi tarkoitus laittaa iholle ja se ehkäisee lihaskramppeja. Äiti kokeili tuotetta ja totesi, ettei siitä ole mitään hyötyä. Itsekin ihmettelin, miten ihmeessä ihon pinnalle suihkutettava tuote muka voisi imeytyä ja vaikuttaa lihaksiin asti!?!
Myymälästä päästyään äiti oli tajunnut kuluttaneensa melkein 100 euroa, vaikka oli tullut hakemaan vain 10 euron d-vitamiinia. Ujo, maalta kotoisin oleva vanha äitini oli ollut ihan pyörällä päästään jälkeenpäin ja harmitteli, miten myyjä olikin saanut hänet ylipuhuttua niin pahasti. Ei kuitenkaan uskaltanut reklamoida pakkomyynnistä jälkeenpäin. Minä laitoin netissä Lifelle asiakaspalautetta jälkikäteen, mutta sähköpostiini ei vastattu.
lahjaostos kirjoitti:
Asioin eilen Forumin Gigantissa. Aikani yksikseni etsiskeltyäni tuotetta jota lähdin ostamaan löysin sen. Myyjiä ei näkynyt missään. Lähdin kävelemään paketti kädessäni jonnekin päin , tuli nuori miesmyyjä vastaan. Hän ei edes vilkaissut minuun- asiakas- kun kysyin häneltä kohteliaasti "minne voisin maksaa tämän"? Hän vastasi "kassalle" jatkaen matkaansa yhtä tympeän näköisenä (kuin ei egonsa mahtuisi myymälään). Vastasin "että missähähän päin se KASSA olisi?"....
Mulla on samanlainen kokemus tuolta jo parin vuoden takaa! Siellä ei työntekijät tosiaan asiakkaista kiinnostu :D Ja jos tällainen typerä akka kyselee teknisistä vempaimista jotain, saa silmien pyörittelyä ja huokailua miesmyyjiltä. Ei sitten, rahani kelpaavat Verkkokauppa.comille hyvin :) Siellä saa aina erinomaista palvelua!
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa odotin kalatiskin takana ~10min että edes joku ilmaantuisi siihen! Hekeä ennemmin siinä oli kaksi työntekijää, mutta nyt ketään ei näkynyt :D Kyllästyin ja lähdin ostamaan muita asioita. Kaupasta lähtiessäni katsoin vielä kalatiskille ja siellähän ne myyjät oli taas... en enää jaksanut vaivautua
Mistä mä olisin siihen edes saanut myyjän? Olsiko pitänyt mennä tiskin taakse takahuoneeseen kysymään? :D
”hekeä” —> hetkeä
Helsingin keskustan Vapiano.
Tiskillä ollut asiakaspalvelijanainen oli tyly molemmille ja heitti asiatonta kommenttia ulkomaalaiselle miehelleni tämän suomen kielen taidosta. Oli itse selvästi tummasta ihonväristään päätellen myös ulkomaalaistaustainen, joten ei ymmärretty hänen muutenkin rasistista suhtautumista mieheeni. Muutenkin tiuski kaikille siellä. Ei olla menty toiste mutta eipä siellä se ruokakaan kovin kaksista ole, niin ei haittaa.
Autotalo Laakkonen yksi toimipiste äärettömän huonoa palvelua ja naisasiakasta yritettiin huijata. Samoin pari muuta Audin merkkihuoltoa Helsingissä. Ei ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.
Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä
Body Shop kuuluu nykyään Lorealille, että silleen. Muutenkaan Euroopassa ei saa myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, joten mitä tahansa täältä ostaa, sitä ei ole testattu eläimillä.
Niin..ahne omistaja RAHAN HIMOISSAAN myi sen...
Eli jos lóreal ostaa oikat SEITANIIN..me ollaan kaikki kusessa
Anita Roddic taisi olla kuolemaisillaan silloin kun myi yrityksensä. Ajatteli ehkä perillisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!
Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.
Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.
Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.
Haluan mykän kampaajan.
Minulla on kampaajana nykyään Lähi-idästä tullut nainen. Osaa suomeksi kaikki työhön liittyvät asiat mutta ei mitään muuta. Täydellinen tilanne. Toivottavasti ei jatkossa ala hölöttämään jos oppii paremmin suomea.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei saa heti kivittää minua, mutta noin minäkin luulin. Mutta sitten mua valistettiin, että joitain aineosia, joita Loreal käyttää, testataan kuitenkin eläimillä. Mutta se on vain yksi osa ja sitä tuodaan Eurooppaan.
Itse luin tuosta ja kiroilin, että mihinkään ei voi enää luottaa.
Eli Loreal kiertäisi sääntöjä? En muista mistä luin, mutta täällä varmasti porukkaa, jotka tietää.
Oli myös sellainen linkki, josta pystyi katsomaan nuo eläinkoejutut.
Tosi vaikea nykyään luottaa mihinkään infoon.
Tämä nyt ohiksena. enkä ehdi etsiä linkkejä. Mutta ehkä huomenna palaan asiaan.
VOIT RAUHOITTUA BODY SHOP EI EDELLEENKÄÄN TESTAA ELÄIMILLÄ:
Jos haluat elää tukematta monikansallisia yhtiöitä..edessäsi on loputon suo
Onnea..valitsemallasi tiellä
Nuori pankkivirkailija (kundi) antoi ymmärtää, että en voi saada luottokorttia, koska en ole vakituisessa työssä. Vaihdoin pankkia.
T. 100000 € säästössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekissa ”voisinko auttaa”.
”Ei kiitos tiedän mitä olen hakemassa”.
Menen sinne hemmetin alapääosastolle niin tää työntekijä seisoo hyllyn takana niin että sen naama näkyy nenästä ylöspäin ja tuijottaa suoraan sieltä. Tuijotan takaisin mutta katse ei väisty. Oli niin koomisen näköinen että alkoi naurattaa. Varmaan sitä kiinnosti mitä sieltä halusin ostaa. Otin voiteeni ja yritin oikein piilossa viedä sen kassalle, ettei näkisi. Varmaan kysyi kassalta mitä ostin :D
Ostitko peräpukamavoidetta?
Voi voi eikö kassa kertonut mitä ostin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaajan tolkuton pajatus, ripsiteknikon pillun- ja tupakanhajuiset sormet, käsityökauppa, jossa myyjä seuraa perässä kuin varjo, ravintola, jonka hanasta saa vain Karjalaa.
Olet todella outo mies, kun pillunhaju häiritsee. Tai vielä oudompi nainen kun edes tunnistat hajun.
Mulla on ihan normaali hajuaisti ja mua ihmetyttää nämä, jotka väittävät haistavansa jonkun alapään hajun. Vai kulkeeko ne tyypit perse paljaana?
Ihan lapsellista väittää haistavansa **p** hajun toisen vaatteiden alta.
Terveisin aikuinen
Kyllä ihan mitkä tahansa eritteet haisee jos ei pidä normaalihygieniasta huolta, peseydy ja vaihda alusvaatteita tai esim. pese käsiä.
Voin sanoa että epäsiistit, haisevat , rikkinäisissä vaatteissa kulkevat ovat 99% MT- ongelmaisia tai köyhiä.
Kun näitä ilopillereitä on pari vuotta palvellut..niin alkaa hiukan säästää itseään henkisesti.
Pari sataa euroa rahallista menetystä vuodessa ei tunnu missään...