Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1161/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn Cyber shopissa usein (TKU & TRE myymälät) ja henkiökunta on ihanaa!! Iloisia, auttavaisia ja osaavia (eli varmasti on helppo sopia joukkon), mutta minulle on jäänyt Turun käynnistä yksi "outo" kokemus mieleen. Omasta kokemuksesta päätellen siellä on suht nuorta henkilökuntaa, mutta yhden kerran siellä oli vanhempi intialainen nainen paikalla (ehkä pomo). Olin jo nuoren mukavan tytön kanssa asioinut ja saanut kaiken tarvittavan mitä halusin ja paljon hyviä vinkkejä ja kaikki meni hyvin, mutta kassalla tämä vanhempi nainen tunki siihen tuputtamaan lisää tavaraa sellaista mille ei todellakaan ollut tarvetta ja tavaroita joita jo minulla siinä satsissa oli. Se oli epämukava tilanne niin minun kuin sen myyjäkin kannalta, koska vaikutti siltä ettei nainen luottanut myyjään joka oli hyvin ammattitaitoinen.

Cyber shopin omistaa INTIALAINEN nainen ja JUUTALAINEN mies.

Hukkuvat rahaan myymälä muovista sateenkaari sälää..

Kummankaan suvussa ei ole KUIN HETEROITA.

ole hiljaa ..ihanaa kun on pride positiivinen kauppa:)

Vierailija
1162/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin hammaslääkärissä kävin 5 vuotta sitten (en käy enää) lääkäri paikkaili mun hampaita ja lauloi: "tummat silmät, vihreä tukka.." tuolloin mulla oli eri värisiä rastoja. Lisäksi ihmetteli että miten minulla voi olla lapsi ja väitti että olen itsekkin lapsi! Olin tuolloin 25v. Karmea kokemus lääkäri nimeltään Sergei.

Yksityinen hammaslääkäriasema: paikka lohjennut, hammaslääkäri PUOLI TUNTIA myöhässä jo ennen klo 9:40 aikaani. Korjattu paikka kesti kaksi viikkoa, lohkesi uudestaan leipää syödessä, en huomannut ja jatkaessani pureskelua irronnut paikka lohkaisi saman hampaan kuspista kiillettä.

No, valitin asiasta kuvitellen, että reklamaatio menee k.o. hammaslääkärille. Kerroin omasta n. 20 v. hammashoitajataustastani... Jo yrmeä naisihminen soitteli: ... JOS näin on tapahtunut...Vxxxxkangas katsoo !

Enpä varannut uutta aikaa ja peruin myös putsiajan.

Olen työskennellyt vuosien aikana monen hammaslääkärin työparina, eikä heistä voi suositella kymmentäkään prosenttia, mistä löytää HYVÄ hammaslääkäri ?

Suosituksia pitääkin kysellä hammashoitajilta, he näkevät, kenellä on riittävät käden-, vuorovaikutustaidot sekä kyky ottaa huomioon myös se työkaveri - hammashoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vakiohierojalla käynnin, kun jouduin kerran perumaan ajan. Hieroja lupasi puhelimessa että veloittaa puolet, ja se oli minulle ok. Lasku tuli kuitenkin koko ajasta. Maksoin laskun ja vaihdoin hierojaa.

Ymmärrän hyvin peruutukset ja tarpeen laskuttaa niistä (yrittäjä itsekin), mutta hieroja menetti minussa asiakkaan siksi ettei pitänyt lupaamansa hintaa.

Vierailija
1164/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin vakiohierojalla käynnin, kun jouduin kerran perumaan ajan. Hieroja lupasi puhelimessa että veloittaa puolet, ja se oli minulle ok. Lasku tuli kuitenkin koko ajasta. Maksoin laskun ja vaihdoin hierojaa.

Ymmärrän hyvin peruutukset ja tarpeen laskuttaa niistä (yrittäjä itsekin), mutta hieroja menetti minussa asiakkaan siksi ettei pitänyt lupaamansa hintaa.

Mitäpä jos se oli vahinko hierojalta? Itse olisin ottanut ensin yhteyttä ja kysynyt sopimastamme hinnasta.

Itse en käy enää lähikukkakaupassa, koska sieltä saa aina omistajan äidiltä (tai joku muu mummeli) aivan järkyttävän töykeää palvelua. Kurja juttu, kun olisi kiva kannattaa paikallista toimijaa. 

Vierailija
1165/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tuon, että vituttaa kun vakioasiakkaan kohdalla tehdään sutta ja sekundaa! Käytin yhdessä vaiheessa huomattavan osan kuukausituloistani kauneudenhoitoon, joten kävin myös hoitolassa. Hoitolassa oltiin ensin ammattitaitoisen oloisia mutta muutamien käyntien jälkeen alkoikin "hups vaan": superherkälle iholle levitettiin normaalin ihon voide (se polttelu oli aivan kamalaa!), käsikarvojen poistossa otettiin suurpiirteisesti vaikka minulla on todella tummat ja pitkät karvat = näytti tyhmältä kun irtokarvoja oli siellä täällä hoidon jälkeen. Viimeisellä kerralla pyysin puristamaan nenästäni mustapäät samalla kun eräs aine vaikutti, hoitaja siis itse kysyi voisiko tehdä jotain ekstraa sillä aikaa. No, ehkä kaksi löysi sieltä ja homman piti olla sillä selvä. Hah! Kotona löysin useamman selkeästi näkyvän mustapään nenästäni heti...

Samaa tekee parturit ja kampaajat. Käy useasti niin alkaa vähän ote lipsumaan heiltä

Vierailija
1166/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fafa's. Myyjä puhui niin vahvaa skottimurretta etten ollut varma mitä lisukkeita tilasin. Englantia kyllä osaan mutta murteet on liikaa, vaikka niitä on hauska kuunnella. Söin todella likaisessa pöydässä ja jäi nälkä. Eka ja vika kerta siellä.

Vierailija
1167/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn Cyber shopissa usein (TKU & TRE myymälät) ja henkiökunta on ihanaa!! Iloisia, auttavaisia ja osaavia (eli varmasti on helppo sopia joukkon), mutta minulle on jäänyt Turun käynnistä yksi "outo" kokemus mieleen. Omasta kokemuksesta päätellen siellä on suht nuorta henkilökuntaa, mutta yhden kerran siellä oli vanhempi intialainen nainen paikalla (ehkä pomo). Olin jo nuoren mukavan tytön kanssa asioinut ja saanut kaiken tarvittavan mitä halusin ja paljon hyviä vinkkejä ja kaikki meni hyvin, mutta kassalla tämä vanhempi nainen tunki siihen tuputtamaan lisää tavaraa sellaista mille ei todellakaan ollut tarvetta ja tavaroita joita jo minulla siinä satsissa oli. Se oli epämukava tilanne niin minun kuin sen myyjäkin kannalta, koska vaikutti siltä ettei nainen luottanut myyjään joka oli hyvin ammattitaitoinen.

Missä kaikki ekologiset arvot tämän pride-positiivisen muovikrääsän kohdalla?

- sivusta

Vierailija
1168/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ostaa Gigantista uuden television ja miesmyyjä oli niiiiin tympeä, kun tajusi että televion ostan minä, eikä miesystäväni. Miesystävälleni oli niin ystävällinen ja minua kohteli kuin olisin ollut näkymätön. Gigantin reissuilla oli aina selkeä kaava, miesystävääni palveltiin ja minut sivuutettiin. Siirryin suosiolla Powerin asiakkaaksi ja aina olen kysyessä saanut hyvää palvelua.

Kotikaupungissani on pieni kosmetiikkaan erikoistunut liike, jonka omistaja on aika persoona. Hän kulkee jatkuvasti perässä ja hönkii niskaan, kommentoi joka kerta, kuinka "tänne vaan tullaan pyörimään, eikä osteta koskaan mitään". Lisäksi liikkeessä haisee aina eteeristen öljyjen överi ja rouva ilmeisesti kylpee jossain hajuvedessä.. Huonon palvelun lisäksi saa kaupan päälle migreenin.

Vierailija
1169/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valehtelet

Vierailija
1170/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilassa käyn harvoin, koska se asiakaspalvelu siellä on vähän liikaa. Myyjät hyökkää sun kimppuun ja tulee sovituskoppiinkin mukaan! Kivoja vaatteita vilassa kyllä on, tosi kivoja, muttei siellä saa koskaan olla rauhassa ja tästä syystä en oikeastaan enää asioi Vilassa.

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt, että eikö joku markkinatutkimuskin jo kerro, että suurin osa ihmisistä ei tykkää tuollaisesta hyökkäävästä palvelusta. Silti moni firma näyttää kouluttavan työntekijöitään käymään päälle, kun yleinen syyttäjä.

Kaikista kiusallisinta tämä on apteekeissa. Ymmärrän vallan hyvin, että apteekissa on paljon tuotteita, joissa vaaditaan ammattilaisen neuvoja valmisteiden oikeassa käytössä, eli hyvä, että ovat paikalla tarvittaessa. Silti minua ahdistaa mennä sisään liikkeeseen, jossa hyllyjen välissä seisoo jopa viisi työntekijää joiden kaikkien katse seuraa minua, kun olen menossa ostamaan jotain ripulilääkettä.

"Voinko auttaa"

-"Juu ei tarvitse, tiedän jo mitä haen"

"Mitäs sä oot hakemassa?"

No voitko jo tästä pikku vinkistä tajuta, että en tarvitse apua ja tiedän jo mistä se löytyy. En sano n., 10 paikallaolijan kuullen ihan huvikseni että "RIPULILÄÄKETTÄ HAKEMASSA" jos tiedän jo mistä hyllystä se löytyy. :D 

Toinen ääripää olisi tietty se, että henkilökuntaa ei löydy, jos olisi jotain kysyttävääkin, mutta tätä ongelmaa ei esiinny, kuin jossain valtavissa marketeissa. Ikinä en ole elämässäni nähnyt vajaamiehitettyä apteekkia, eli vaikka ne ei itse tulisi päälle, kyllä ne on aina saatavissa. Kysymysten sijaan voisi käyttää toteamuksia tyyliin "kysy vaan, jos tarviit neuvoa" ja antaa asiakkaalle tila joko lähestyä, tai pysyä poissa.

Eli kiva että on näkyvissä, mutta ei niin että niitä joutuu pujottelemaan ja välttelemään katsekontaktia matkalla sinne ripulihyllylle.

Vierailija
1171/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin paikallisessa Rossossa eräänä hiljaisena päivänä lapseni kanssa syömässä. Lapsi otti pitsaa, minä muuta. Koko ravintolassa sisällä oli asiakkaana vain vanhempi mies joka luki lehteä ja joi kahvia, sekä kaksi varttuneempaa niasta jotka jo lopettelivat syömistään. Tilausta ei tultu ottamaan, vaan sitä sai odotella 15 minuuttia. Kun vihdoin sain viittilöityä tarjoilijaa, niin hän sanoi pikaisesti käyvänsä vielä tuolla. Meni taas 5 min. ja kohta terjoilija pyyhälsikin ohitsemme, kului 5 min. Ja hän pyyhälsi lonkero ja olutprikka käsissään terassille. Vihdoin tuli vuoromme tilata. Saimme tilauksen tehtyä ja alkoi ruuan odottelu.Lähes koko tämän ajan juoksi terassin ja tiskin väliä  kaksi pikkupoikaa huutaen anna peekele sitä ilmaista limsaa!!! Ja tarjoilija lässytti niille ja antoi lasin toisensa jälkeen "ilmaista" limsaa. Puolet ajasta poja illistelivät meille, kunnes sanoin että nyt suh pois siitä tai keron vanhemmillesi mitä teet. Pojat juoksivat terassille ja kiroilivat huutaen meidän isä ei teitä pelkää, se on istunut vankilassa!! Saimme ruokamme, jotka söimme nopeasti. Tämän jälkeen menin tiskille ja kilauttelin kello niin kauan että kaljaa roudaava tarjoilija viimein tuli paikalle. Hän yritti laskuttaa 50e ylimääräistä, johon sanoin että aika kallis nyt oli pitsa ja ruoka. Tarjoilija ei edes pahoitellut, vaan otti maksun nopeasti että pääsi roudaamaan ilmaista limsaa ja kaljalonkeroa terassille. Ohi kun kävelimme, niin olihan siellä kööri tiettyä väkeä istumassa. Joku 3-4 aikuista miestä ja nämä pikkupojat. Ilmiesesti heidän palvelemisensa juoma-asioissa oli meitä tärkeämpää, joten en ole käynyt Kyseisessä Rossossa enää koskaan. Ja nyt kun mietin, niin en muuten muissakaan Rossoissa :D

Rosso nimistä ketjua ei enää ole?

80-luvullako oot viimeks käyny ulkona syömässä???

Miten niin ei ole??!

Vierailija
1172/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin ostaa Gigantista uuden television ja miesmyyjä oli niiiiin tympeä, kun tajusi että televion ostan minä, eikä miesystäväni. Miesystävälleni oli niin ystävällinen ja minua kohteli kuin olisin ollut näkymätön. Gigantin reissuilla oli aina selkeä kaava, miesystävääni palveltiin ja minut sivuutettiin. Siirryin suosiolla Powerin asiakkaaksi ja aina olen kysyessä saanut hyvää palvelua.

Kotikaupungissani on pieni kosmetiikkaan erikoistunut liike, jonka omistaja on aika persoona. Hän kulkee jatkuvasti perässä ja hönkii niskaan, kommentoi joka kerta, kuinka "tänne vaan tullaan pyörimään, eikä osteta koskaan mitään". Lisäksi liikkeessä haisee aina eteeristen öljyjen överi ja rouva ilmeisesti kylpee jossain hajuvedessä.. Huonon palvelun lisäksi saa kaupan päälle migreenin.

Onko rouva intialainen?

Onko kyseessä CYBERHOP?

Vierailija
1173/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki ekologiset arvot tämän pride-positiivisen muovikrääsän kohdalla?

- sivusta

vaihtavat muovikrääsän vihreään

siinähän  ne:)

Vierailija
1174/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosso. Otimme miehen kanssa pitsan mukaan ja pyysimme jättämään ananaksen pois, kotona kun avattiin laatikko niin mitäs muuta päällä koreili kuin ananasta! Saihan ne kaavittua pois, mutta maku oli ehtinyt jo imeytyä ja molempia suututti. Kyllähän sitä nälkäänsä söi, mutta mistään makunautinnosta ei voinut puhua.

Ja toisella kerta tarjoilija taas käveli ja ystäväni ohi kuin  olisimme ilmaa,  mulkaisi vain ohi mennessään happaman näköisenä. Paikka oli lähes tyhjä, eli mistään ruuhkasta ei voinut olla kyse.  Istuimme siinä noin 20 min kunnes päätimme  lähteä kokeilemaan saisiko jostain muualta ruokaa, kun takkeja sulkien kävelimme pois vilkaisin taakse, ja eikös se hapan tarjoilija haahuile pöytämme luona ihmettelemässä että mihin mestan ainoat asiakkaat katosi...

Sattuiko olemaan Ympyrätalon Rosso? Huonoin&hitain palvelu mitä tiedän

Itsellä ihan hyvät kokemukset ympyrätalon Rossosta. Harmi kun lopetti, lempi pizzaanikin sai sieltä.

Mulla kampaaja kauhisteli hiusten paksuutta ja yritti veloittaa lisää. Olen 12v ajan käynyt kampaajilla ja ennen ei ollut käynyt noin. Toki monet mainitsee että ne on paksut, mutta en halua jäädä kuuntelemaan kauhistelua ja voivottelua kun sen takia tekijällä kestää kauemmin leikata. Ja kyllä muut saa nopeutettua tahtia ettei mene yliajalle eivätkä pyydä lisämaksua.

Vierailija
1175/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset olisivat napakoita ja maksaisivat tasan sen verran mitä on sovittu, ei tuollaista tapahtuisi, koska SE EI MENISI LÄPI.

Alkaa päässä kiehumaan nämä "tilasin 50 € tavaran, mutta minulta laskutettiin 100 €. No, maksoin laskun enkä ostanut sieltä paikasta enää mitään" -i.d.i00tit 😑😑

Vierailija
1176/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on ilmiselvä laskutusvirhe, jossa yksinkertaisesti kertomalla ko. hierojalle, että sait laskun kokonaisella hinnalla, olisit saanut asian korjattua. Sen sijaan päätit maksaa liian ison laskun (???) ja hierojalle kirjoittamisen sijaan kirjoitit tänne? Miksi ihmeessä?

Vierailija
1177/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tilasin 60-tuumaisen telkkarin, mutta sain 42-tuumaisen. No, maksoin sen, mutta en mennyt siihen kauppaan enää."

"Ostamani elektroniikkatuote x oli jo uutena viallinen. No en viitsinyt siitä alkaa tappelemaan, niin maksoin sen ja jatkossa ostan muualta."

"Tilasin valkoisen sohvan, mutta sain harmaan. No, myyjä sanoi (valehteli) , että minun täytyy maksaa palautus, niin en sitten viitsinyt alkaa palauttamaan ja pidin sen harmaan sohvan."

Tajuatteko edes miten t.y.hmi.ä olette?? 😑

Vierailija
1178/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V...ttaa tuollaiset s...nan ameebat, jotka vain makselevat mitä tahansa heiltä keksitään ikinä laskuttaa. Olen niin hěmmětin monta kertaa joutunut tappelemaan viallisten tavaroiden ja väärien laskujen ja reklamaatioiden kanssa, että hermo menee.

Vierailija
1179/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaa vaihtelen siksi että en jaksa juurikaan sitä höpinää siinä. Yksi kampaaja kysyi heti kun oli saanut suojakaavun autettua päälelle, että no miten sulla menee? Ja en oo yhtään sellainen että kampaamossa jaksaisin jutella mitään. Samainen kampaaja myös sutki väriä niin, että jäi läikät poskiin ja ohimolle.

Toisessa kampaamossa kampaaja ei tehnyt päähierontaa hiustenpesun yhteydessä ja siitä jäin vähän tyytymättömäksi ja etsiskelin miellyttävämmän palvelupaikan. Sitten löytyi mutta kun se kampaaja muutti sitten muualle :/

Apteekissa olen myös tarkka. Epämiellyttävää on jos on joku flunssainen raahautunut rykimään tiskille. En kannata sellaisia paikkoja jossa työntekijän ei anneta sairastaa rauhassa. Siitä tykkään että ne hyökkää ovella kimppuun ja antaa apua, on kuulemma viranomaisten vaatima velvollisuus tarkistaa lääkesopivuus. Nihkeä paikka on sellainen missä rouva napsuttaa konetta ja käärii pakettiin ohjeen ja ottaa rahat. Ei saa neuvoja eikä hymyä. Ei hyvä.

Vierailija
1180/4975 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maniapäissäni olen tässä vuosien aikana kerennyt nolaamaan itseni jokaisessa lähikaupassa eli en kehtaa käydä niissä enää. Kauppareissut on tätä nykyään aika pitkiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi