Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Kärkkäiseltä en osta mitään juutalaisvastaisuus kirjoitusten perusteella, joka selvästi kertoo arvomaailmasta, mitä en halua olla millään tavalla tukemassa.
Yksi paska kampaamo poltti hiukseni antamalla jonkun harjoittelijan tehdä ”kevyen” permiksen eli lähinnä tukikäsittelyn. Sanoin vielä, että hiuslaatuni on hyvin helposti kihartuva...joo ei minkäänlaista korvausta kampaamon paska omistajalta, vaikka näki kyllä lopputuloksen. Toivottavasti se tulee kaljuksi mummoutuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi paska kampaamo poltti hiukseni antamalla jonkun harjoittelijan tehdä ”kevyen” permiksen eli lähinnä tukikäsittelyn. Sanoin vielä, että hiuslaatuni on hyvin helposti kihartuva...joo ei minkäänlaista korvausta kampaamon paska omistajalta, vaikka näki kyllä lopputuloksen. Toivottavasti se tulee kaljuksi mummoutuessaan.
tapahtuiko tämä turuss?
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäiseltä en osta mitään juutalaisvastaisuus kirjoitusten perusteella, joka selvästi kertoo arvomaailmasta, mitä en halua olla millään tavalla tukemassa.
Turun Cyber shopin omistaa juutalainen mies..sinneppä riennämme siis:)
Vierailija kirjoitti:
Porttikiellon takia.
voi sua raukkaa..oo varovainen Turku on pieni paikka ja poket tuntee toisensa
Vierailija kirjoitti:
Äx kirjoitti:
Ruohonjuuressa. Myyjillä on heti ovesta tullessa sellainen asenne, että jokainen asiakas on varas ennen kuin toisin on todistettu. Johtuu ilm säästösyistä liian vähistä myyjistä. Se raukka joka on vuorossa pyörii hermostuneena kaikkialle ja sillä pitäis olla silmät selässäkin.
Itsellänikin on vähän samansuuntaisia kokemuksia Ruohojuuresta, siksi en ole siellä enää käynytkään pitkään aikaan.
Mulla sama boikottikohde, mutta syynä esim https://www.vihrealanka.fi/uutiset-kotimaa/myrkkyä-myydään-vitamiinina-…;
Ja tää on kaikessa hiljaisuudessa vedetty takaisin myyntiin ainakin verkkokauppaan :-) Muut ekokaupat muutenkin halvempia.
Sehän on tyypillistä suomalaisessa asiakaspalvelussa, että anteeksi ei pyydetä. Olen itse asunut jenkeissä yli kymmenen vuotta ja voin sanoa että suomalainen ei osaa palvella. Täällä ei ensinnäkään tarpeeksi jos ollenkaan kouluteta asiakaspalveluun ja sivistymättömyys rehottaa kuin rikkaruohot penkissä. Olen tosi pettynyt ja ihmettelen tätä kuinka voi olla niin alaarvoista ja röyhkeää käyttäytymistä. Olen nykyään alkanut tekemään valituksia niistä asiakaspalvelijoista joiden olen katsonut sen ansainneen. Niimpä siskot ei muuta kuin valitatte huonosta palvelusta se näyttää olevan ainoa tie edes herättää tämä asia eloon.
Isä ja poika molemmat on ylimielisiä vittuilijoita. Eri aloilla pyörittävät firmaa, mutta kumpaankaan en jalallani astu.
Turun prismassa oli tuote esittelijä ja tyttöni 5v meni kysymään häneltä saako maistaa. Myyjä oli kun ei huomaiskaan ja katteli tyttöni ohi etsien kuumeisesti muita ihmisiä joita ei silläsekunnilla ollut missään. Tyttöni sanoi et "anteeks hei täti saako maistaa". Täs vaihees myyjä mulkasi lastani ja sanoi mee jonoon. Yhtään muuta ihmistä ei missään. Täs vaihees myyjä alkoi rauhallisin ottein puolittamaan pöydällä valmiina olleita juustonpaloja pienemmiksi ja pienemmiksi. Tyttöni kuuliaisesti odotti ja odotti ja tää täti edelleen katteli etsien muita asiakkaita. Itse seisoin metrin päässä mutta mulle ei alkanut esittelemään juustoa millään lailla vaikka itseasiassa tarkoituksenani oli ostaa sinäpäivänä prismasta leipäjuustoa! En ostanut, ylläri. Lopulta parin minuutin odotuksen jälkeen tyttöni sai juustopalasen. Ärsyttää lähinnä se että tyttöni läyttäytyi tosi hyvin ja palkaksi sai vain mulkaisuja ja töykeetä käytöstä. Enkä ymmärrä miksi odotutti tyttöäni tai miks ei esitelly mulle mitään? Itse asiakaspalvelussa töissä enkä ikinä käyttäytyis noin. Ihmettelen miten tollasil riittää töitä tässä maassa!!!En mee prismaan enää koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malmin Novan Citymarket. Aina kassoilla pitkät jonot. Kellon ajasta riippumatta.
minäkään en käy enää. Aina jonotusta.
paikassa on likaista, myös ostoskärryt on törkyisiä ja kaupassa usein joku epämääräinen pilaantuneen kalan(ko?) haju.
Eikä todellakaan kannata mennä siihen vessaan hissejä vastapäätä. Sinivalolla varustettu likainen koppi jota narkomaanit ilmeisesti käyttää piikityspaikkana valosta huolimatta. Taitaa tosin olla malminnovan eikä citymarketin vastuulla sen kunnossapito.
Jos ne vessassa käyneet narkkarit hiplaa tuotteita kakkaisila sormilla..yök
En pese koskaan käsiä wc-käynnin jälkeen. En edes yleisessä vessassa. Miksi pesisin? En ole lähes koskaan edes kipeä. Flunssassa kerran vuodessa ja kuumeessa kerran viiteen vuoteen. Olen kateellinen ihmisille jotka ovat monta kertaa vuodessa kipeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malmin Novan Citymarket. Aina kassoilla pitkät jonot. Kellon ajasta riippumatta.
minäkään en käy enää. Aina jonotusta.
paikassa on likaista, myös ostoskärryt on törkyisiä ja kaupassa usein joku epämääräinen pilaantuneen kalan(ko?) haju.
Eikä todellakaan kannata mennä siihen vessaan hissejä vastapäätä. Sinivalolla varustettu likainen koppi jota narkomaanit ilmeisesti käyttää piikityspaikkana valosta huolimatta. Taitaa tosin olla malminnovan eikä citymarketin vastuulla sen kunnossapito.
Jos ne vessassa käyneet narkkarit hiplaa tuotteita kakkaisila sormilla..yök
En pese koskaan käsiä wc-käynnin jälkeen. En edes yleisessä vessassa. Miksi pesisin? En ole lähes koskaan edes kipeä. Flunssassa kerran vuodessa ja kuumeessa kerran viiteen vuoteen. Olen kateellinen ihmisille jotka ovat monta kertaa vuodessa kipeitä.
Ovat kipeitä koska kosket ovenkahvoihin kakkakäsillä yök
Lopetin asioimisen eräässä kukkakaupassa, koska sain sieltä viimeisellä kerralla huonoa palvelua. Olin aiemmin tehnyt monimutkaisiakin tilauksia ongelmitta ja saanut aina hyvää palvelua. Nyt pyysin yksinkertaisesti tietynlaista leikkokukkaa tietyllä määrällä kukintoja, saatesanoilla "jos vaikka ylimääräiset napsaiset pois ennen kuin haen määräpäivänä". Kaupassa oli uusi myyjä joka tuhahteli ja kiukutteli pyynnölleni, mumisten jotain siitä ettei hän voi vaikuttaa kukintojen määrään. Pohdin vielä väriä ja pyysin hänen mielipidettään, kertoen millaisiin juhliin kukka tulee. Myyjä töksäytti "niin no kuka mistäkin tykkää". Olisi pitänyt lähteä jo tuossa vaiheessa asioimaan muualle, mutta kiireessä päätin värin, maksoin ja lähdin.
Kun sitten hain kukkani, en sen kummemmin tarkistanut sitä vaan pyysin tietynlaisen paketoinnin ja lähdin juhliin. Juhlissa avasin paketin...ja kukintoja oli aivan väärä määrä. Tämän lisäksi vain yksi niistä kukki, muut olivat vielä ihan supussa. Kyllä harmitti! Etsin tuon jälkeen uuden kukkakaupan.
Vierailija kirjoitti:
Turun prismassa oli tuote esittelijä ja tyttöni 5v meni kysymään häneltä saako maistaa. Myyjä oli kun ei huomaiskaan ja katteli tyttöni ohi etsien kuumeisesti muita ihmisiä joita ei silläsekunnilla ollut missään. Tyttöni sanoi et "anteeks hei täti saako maistaa". Täs vaihees myyjä mulkasi lastani ja sanoi mee jonoon. Yhtään muuta ihmistä ei missään. Täs vaihees myyjä alkoi rauhallisin ottein puolittamaan pöydällä valmiina olleita juustonpaloja pienemmiksi ja pienemmiksi. Tyttöni kuuliaisesti odotti ja odotti ja tää täti edelleen katteli etsien muita asiakkaita. Itse seisoin metrin päässä mutta mulle ei alkanut esittelemään juustoa millään lailla vaikka itseasiassa tarkoituksenani oli ostaa sinäpäivänä prismasta leipäjuustoa! En ostanut, ylläri. Lopulta parin minuutin odotuksen jälkeen tyttöni sai juustopalasen. Ärsyttää lähinnä se että tyttöni läyttäytyi tosi hyvin ja palkaksi sai vain mulkaisuja ja töykeetä käytöstä. Enkä ymmärrä miksi odotutti tyttöäni tai miks ei esitelly mulle mitään? Itse asiakaspalvelussa töissä enkä ikinä käyttäytyis noin. Ihmettelen miten tollasil riittää töitä tässä maassa!!!En mee prismaan enää koskaan
Olipas nuivaa kohtelua! :/ Mutta älä turhaan boikotoi Prismaa, konsulentit on harvemmin kauppojen palkkalistoilla. Tuollekin äkeälle konsulentille palkan maksoi todennäköisesti sitä leipäjuustoa valmistava pulju.
T: entinen konsulentti, joka kyllä mielellään jakoi maistiaisia lapsille
Esimerkiksi lähellä olevassa kahvilassa ym.palveluja.myyjä ostaessani kahvileipää sanoi ettet kai itse aio syödä kaikkia????? (entinen tukeva asiakas).
En käytä palvelua toista kertaa aina kun hinta-laatusuhde on huono olipa kyse sitten mistä tahansa palvelusta. Valinnan varaa onneksi on paljon. Matkustan paljon työssäni ja illalla käyn yleensä hotellin ravintolassa syömässä, mutta ketjuhotelleissa ja -ravintoloissa laatu näyttää vaihtelevan paljon. Huonoin kokemus on ollut Jyväskylän Alexandran ravintola, jossa sain ala-arvoisen vuohenjuustosalaatin, jossa annoksessa oli nahistunutta lehtisalaattia ja sen lisäksi kolme kirsikkatomaattia ja oliivia & vähän epämääräisen oloinen puoliksi sulanut kylmä vuohenjuustopalanen. Jos tuollainen voidaan keittiöstä laittaa asiakkaalle, kertoo minusta kyllä syvää ammattitaidon puutetta. Hinta oli kyllä tekeleestä kova ja kun aamiainenkaan ei kovin kaksinen ollut verrattuna ketjun muihin paikkoihin, niin en ole hotellia tai sen ravintolaa enää käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.
Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille
paria donitsia vielä.Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.
No ei tietenkään myydä sulkemisajan jälkeen, sehän olisi loputon suo! Ja säännöt on säännöt, ei se työntekijä huvikseen niitä roskiin laita.
Oisin muyjänä vienyvkotiin. Kauheaa tuhlausta laittaa roskiin...
Jyväskylä, keskusta, kukkakauppa.
Menin tilaamaan hääkimppua ja muita kukkia häihini. En ollut käynyt paikassa ennen, mutta kukkakauppa näytti pieneltä ja viehättävältä.
Menin sisään ja kerroin että tulin katselemaan ja miettimään millaisen kimpun haluaisin. Myyjä ei halunnut kertoa tai näyttää mitään esimerkkejä eikä hänellä ollut mitään kuvia esimerkkikimpuista. Kun kysyin olisiko kuvia, hän tokaisi että yleensä morsiamet itse tuovat. Siinä vaiheessa sanoin kiitos hei enkä enää palannut sinne, kun ei kerran raha kelpaa.
Riittää nihkeä palvelu tai huono ruoka tms. Miksi palaisin ja tuhlaisin rahoja kyseisiin paikkoihin?
helsingin kaivohuone. Ilkein ja huonoin narikka palvelut koskaan.
Turkulaisia on vaikea miellyttää