Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4901/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja.

Ekan kerran käydessä oli 20 minuuttia myöhässä kun oli takahuoneessa puhelimessa siskonsa kanssa puhumassa joululahjoista. Kertoi itse kun tuli takahuoneesta.

Toisella kertaa meni kaikki ok. Kävin uudelleen koska on lähin kampaamo.

Kolmannella kerralla kävin ottamassa kiharat juhlia varten. Kampaaja suihkutteli liikaa lakkaa joka välissä ja lopussa hiuksiin. Ja muutenkin miten sattuu, lakkaa lensi kasvoille. Liiasta hiuslakasta johtuen illan mittaan hiukset meni "löntiksi" ja tuli takkuja. Vähän liikaa että perus kiharoita ei osata tehdä.

Vierailija
4902/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kampaajan koska edellisessä paikassa leikattiin väärin. Mulla oli selkeä ohje mutta kampaaja ei noudattanut sitä. Tuli väärä hiusmalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4903/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy prismassa. Hirveä härdelli, joka paikassa.

Yksi s market on boikotissa. Siellä oli huutavia nuoria. En mene enää siihenkään härdelliin.

Vierailija
4904/4975 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä. Kävin ostamassa ruokaa ja viivyin kaupassa ehkä 15 minuuttia. Parkkipate oli sillä aikaa laittanut lasiin 60 euron sakon, koska olin unohtanut parkkikiekon (en muista sitä aina laittaa, koska muiden kauppojen pihalla sillä ei ole niin väliä). Parkkialue oli melkein tyhjä, joten tilaa riitti kyllä kaikille.

Lidl ei suostunut korvaamaan, eivätkä edes pyytäneet anteeksi, vaikka parkkialue on Lidlin omistuksessa ja he ovat itse  palkanneet parkkipaten sinne sakottamaan.

Tämä on täysin törkeää ja anteeksiantamatonta. Lidl kehtaa sakottaa omia maksavia asiakkaitaan. En unohda tätä koskaan, enkä tietenkään käy enää lidlissä ja jossain vaiheessa tulen ottamaan sen 60 euroa takaisin.

Ehkä myös kusen niiden postilaatikkoon.

Anteeksi, mutta kuinka on Lidlin syytä, jos sinä itse unohdat laittaa parkkikiekon?

Vierailija
4905/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia olen boikotoinut, että mainostavat olevansa "sateenkaari"kansan ystäviä. Ei niitä setan kannattajia tarvitse boikotoida, mutta ei myöskään tukea. Nyt jo nähdään mitä vahinkoa ovat saaneet aikaan, kun kehityksensä kesken olevia lapsia on alettu hormonihoitaa ja silpoa..puhumattakaan mielenterveyden häiriöistä. Siksi en mene kyseisiin liikkeisiin.

Sulla varmaan on linkki uutiseen jossa kerrotaan lapsille annetuista hormonihoidoista ja silpomisista?

Vierailija
4906/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teboil, lopetin käynnit sodan alettua, en tue murhaajia

Kaikki venäläiset eivät ole sodantukijoita tai murhaajia. Rasismia on syrjiä ihmistä alkuperän vuoksi. On sanonta, että joka toista haukkuu, se itse on. Käyn Teboililla ihan ollakseni sairasta valtavirtaa vastaan.

Mutta Teboilin = Lukol'n rahat menevät sodantukijoille. 

Vierailija
4907/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia olen boikotoinut, että mainostavat olevansa "sateenkaari"kansan ystäviä. Ei niitä setan kannattajia tarvitse boikotoida, mutta ei myöskään tukea. Nyt jo nähdään mitä vahinkoa ovat saaneet aikaan, kun kehityksensä kesken olevia lapsia on alettu hormonihoitaa ja silpoa..puhumattakaan mielenterveyden häiriöistä. Siksi en mene kyseisiin liikkeisiin.

Sulla varmaan on linkki uutiseen jossa kerrotaan lapsille annetuista hormonihoidoista ja silpomisista?

Ja sä varmaan aivopestynä osaat itse etsiä linkkis, vai etkö uskalla koska totuus?

Vierailija
4908/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea kuuluu näihin asiakasta juoksuttaviin liikkeisiin. Itse ostan verkkokaupasta ennemmin kuin kuljen kaiken läpi, joskus myös ruokakaupoista tilaan noudettavaksi. 

Vierailija
4909/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja ohensi hiukset ohuiksi kevennyksillä ja kerroksilla. Sanoi vielä, että ensi käynnillä leikataan sitten lyhyt tukka.

Vierailija
4910/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut asoinniin useammassa ravintolassa, kun ruoan taso on alkanut mennä alamäkeen. Ehkä "paras" asiakaskokemuksen takia boikottiin asettamani tarina kertoo hotellista. Siellä ollessani sairastuin ja en kertakaikkiaan pystynyt lähtemään huoneesta siivouksen ajaksi. Soitin respaan ja kerroin tilanteen, laitoin oveen lapun, että ei siivousta kiitos. Kun sitten hetkeksi iltapäivällä poistuin huoneesta (hain jotain syötävää kun olo parani hieman), siivooja oli käynyt huoneessa ja asettanut sisäoven ja vessan oven siten auki että ne tarttuivat toisiinsa - kostoksi, että en pääse helposti huoneeseen sisälle :D Aika kallis huvipuistohotelli oli kyseessä, eikä tarvitse mennä toiste.

Vierailija
4911/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja(t) jotka kertovat laittavansa luonnollisen jos pyydän vaaleita raitoja. En halua luonnollista koska tukkani on sellainen, maantien  värinen, luonnollinen.  Miksi maksaisin joistain "raidoista" joita en huomaa?

Vierailija
4912/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskissä käyminen loppuu minulta. Ostin sieltä tuolin, tultiin kotiin ja huomattiin, että yksi osa puuttui. Kysyin kassalla myyjältä, että onko tässä kaikki osat mukana? On kaikki, vastasi myyjä. No ei ollu. Harmittaa, kun liikkeeseen on matkaa ja ei kun uusi käynti. Muutenkin ihan hirveän sotkuinen ja ahdas myymälä ja nuoret myyjät vaikuttivat olevan ihan pihalla kaikesta. 

Vierailija
4913/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä varmaan aivopestynä osaat itse etsiä linkkis, vai etkö uskalla koska totuus?

Eiköhän sulla sateenkaari-boikotoijalla ole se linkki saatavilla? Ei kait sä muuten tuollaisia höpöjä puhu? Netin huhupuheita voi tietysti levittää miten haluaa, mutta toimiva linkki lasten silpomisista ja hormonihoidoista antaisi puheillesi jotain uskottavuutta.

Vierailija
4914/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

157, käteinen ei kelpaa. 

Vierailija
4915/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten vuonna kuokka ja kirves myyjät eivät meitä noteeranneet mitenkään. Mieheni meni liikkeen suurimman ja kalleimman tv:n eteen ja tutki sitä. Jo joutui myyjä linkkuveitsenä kumartelemaan ja myymään telkkaria. Mies sille tokaisi, että korvalappustereot otettaisiin, ne oli vitriinissä lukkojen takana. Myyjältä meinasi leuka lattiaan tipahtaa, lopulta pitkin hampain myi stereot. Ei käyty siinä liikkeessä sen jälkeen.

Vierailija
4916/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakauppa, jossa 3v. lapselleni huudettiin, kun hän katsoi myymälän puolella alahyllyllä olleita koreja. Siis muovisia tyhjiä koreja. Katsoi, ei heitellyt ympäriinsä. 

Omistaja tulee huutamaan metrin päähän että IRTI NIISTÄ. Poistutaan välittömästi tuulikaappiin ja sopertelee perään "anteeksi, kun hän on tottunut että pitää huutaa napakasti koirilleen". 

En astu jalallanikaan enää tuohon kukkakauppaan eikä astu moni muukaan perheellinen. Onneksi tällä kylällä on kolme muutakin kukkakauppaa ja puutarhat päälle.

Jännää miten joidenkin lapsilla "katsomisessa" aina käytetään myös käsiä. Ja jos hyllyllä on koreja, kuinka moni kauppias ottaa riskin, että tenava hyllyyn tarratessaan kaataa koko höskän päälleen, ja sitten ollaan vaatimassa vahingonkorvauksia kun kävi kipeästi.

Vierailija
4917/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä aasialaisravintolassa tarjolla olevat liharuoat olivat melkein kylmiä pari kertaa, siihen jäi siellä käyminen.

Vierailija
4918/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippikulho tai tippimahdollisuus maksupäätteellä. En takuulla mene toiste, ja suosittelen kaikkia äänestämään jaloillaan. Suomessa tipin jättäminen on pitkällä tähtäimellä karhunpalvelus koko ravintola- ja palvelualalle.

Vierailija
4919/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen citymarkettiin en mene enää. Tuulikaappi ja piha täynnä deekuja ja muita sketchyjä ukkoja, wannabe gangsta nuoret pöllii meikkejä, kaupan sisällä peipposia lentämässä, mätiä hedelmiä ja muutenkin niin rauhaton tunnelma. Silloin tällöin vartija painii nistin kanssa. Onneks autolla pääsen muihin kauppoihin.

Vierailija
4920/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo kunnon asiakas wc:tä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan