Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4861/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä meni rikki ja tarvitsin korjaajaa. Menin pyöräliikkeeseen ja siellä sanottiin että korjaukseen on viikkojen  jono. Sama juttu kaupungin toisessa pyöräliikkeessä. No se ei käynyt mulle koska en olisi kaupungissa enää silloin.  Jouduin sitten ostamaan uuden pyörän (en noista liikkeistä) koska tarvitsen pyörää päivittäin.  En enää asioi niissä pyöräliikkeissä.

Miten voi olla viikkojen pituiset jonot ja kuitenkin työttömyyttä on paljon?

Yritän päästä korjaajalle sitten talvella, ehkä onnistuu.

Vierailija
4862/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äppihelvetti Lidl. Älypuhelimen käyttö ei näkö- ja vapinaongelmien takia ole mahdollista enkä niitä käyttäisi vaikka voisinkin. Monimutkaiselta kuulostava ja asiakkaita eriarvoistava systeemi. Kova mainosmesominen jostain lopulta parin euron arvoisesta etuudesta. Valikoimat suppeat ja Prismassa saa aina edullisemmin ostokset, koska siellä on yhdelle tuotteelle monta erihintaista vaihtoehtoa. Yhtenä aamuna aikaisin piti käydä sukulaiselle hakemassa jotakin rasvaa, jota siellä ei sitten edes ollut. Töissä oli vain yksi nuori tyttö, joka välillä istui kassalla ja välillä juoksi purkamaan käytävälle laatikoita ja välillä oli jossain takatiloissa näkymättömissä. Olikohan tuollainen laillistakaan, turvallista ei työntekijälle  ainakaan. Mainostettuja tuotteita ei koskaan riitä maaseudun kauppoihin. Mattomainoksen matoista oli tarjouksen alkamispäivänä päätynyt tänne vain 2 kappaletta kaikkein ruminta. Sama juttu suihkuverhojen kanssa. Kolmatta kertaa enää mennytkään. Muutenkin näytti Lidl silloin eläkepäivinäkin kumisevan puolityhjänä kun vanhempi väki, joita täällä on asukkaista valtaosa, suuntaa Lidlin takana olevaan isoon ketjuista riippumattomaan Minimaniin, missä kaikki asiakkaat ovat samanarvoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4863/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kampaamo on jäänyt siksi, kun pesevät meikit poskilta ja otsalta samalla kun hiukset.  Ei aina ole mukana meikkituubia. Ja toinen syy, leikkaavat enemmän kuin pyydän. 

Vierailija
4864/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että saan joka paikasta vain huonoa palvelua. Jännitän muutenkin ihan hirveästi näitä tilanteita, mutta joitakin asioita on vaan pakko hoitaa, enkä voi täysin eristäytyäkään. Ymmärrän toki olevani ihminen, jota ei haluta asiakkaaksi. Olen autisminkirjolla, mutta käyttäydyn asiallisesti. Silti olen aina se silmätikuksi joutuva, enkä mielelläni puhu myyjien kanssa. Tällä viikollakin halusin katsella housuja kun sellaiset nyt tarvitsisin niin vihainen myyjä kysyi, että tarvitsenko apua. Ilmeisesti luuli, että olen joku epämääräinen tyyppi kun kaulus oli osin naamani peittona ja jalassa oli rähjäiset housut, joiden tilalle tarvitsen ne uudet. En nyt muista, että oliko päässäni vielä kuulokkeet.

Rähjäinen ja outo olemus.

Jos haluat hyvää palvelua

Pukeudu siististi, käy suihkussa, tervehdi myyjää silmiin katsoen.

Noin..helppoa

Vierailija
4865/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten irrotin sohvasta päälliset ja pesin ne koneessa pesuohjeen mukaisesti.

Sohva oli divaani, muut päälliset menivät hyvin paikoilleen, mutta tämä pidempi divaanin "pussukka" ei meinannut mitenkään asettua paikoilleen. Aikani sitä yritin, kunnes siitä ratkesi vetoketju. 

Menin seuraavana päivänä "pussukan" kanssa suutarille kysymään pystyisikö vetoketjun korjata vai vaihtaisiko hän siihen uuden. Tuskin olin asiaani ehtinyt esittämään, kun tämä suutari alkoi kimottamaan :  -etkö ymmärrä että sitä superloonia pitää kädellä litistää samalla kun vetää sitä vetoketjua kiinni?!  Yritin väliin vastata että ymmärrän ja niin teinkin mutta ... - kyllä kai sitä nyt vetoketjun väkisin repimällä rikki saa, jatkoi suutari silmät pullottaen. 

En saanut suunvuoroa, että olisin voinut kertoa, että minulla on molemmissa ranteissa ja 6 sormessa vaikeat nivelrikot, joten en ole edes voinut vetoketjua voimallisesti  repiä 

Otin sohvanpäälliseni tiskiltä, poistuin liikkeestä. Tilasin uuden sohvan ja toimitin vanhan kierrätykseen. Eipä ole kyseisen naisen liikkeessä tullut jälkeen asioitua. 

Omituinen lähestymistapa, että maksava asiakas on aivoton, repivä idiootti ...

Vierailija
4866/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lähikaupassa ja ostin muiden ruokatarvikkeiden lisäksi pullon Fantaa. Kassalle tullessa myyjä kysyi että onko minulla krapula. Sanoin että ei ole. Myyjä sitten tokaisi, että myönnä pois vain, ihan selvä juoppohan sinä olet, naamasta sen näkee. Olin tuohon aikaan vakavasti sairas (kalpea, tummat silmänaluset, nopeasti kuihtunut) joten vastasin ettei ole sopivaa kommentoida asiakkaiden ulkonäköä. Myyjä suuttui eikä suostunut antamaan minulle kuittia tai ostamaani muovikassia ja huusi vielä perään että hänellehän eivät mitkään v i t u n juopot auo päätään.

Ok..näytät narkomaanilta

Olet myös hyvä keksimään sepitteitä vauva palstalle

Vierailija
4867/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl en mene kun alennuksia ei saa kun äppillä

Vierailija
4868/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana sai kyllä todella raakaa palvelua. Turun Haloselta ostaessani iltapukua en meinannut saada myyjää avuksi ja kun viimein onnistuin, oli todella tympeä ja töykeä koko palvelutilanteen ajan. Kysyin asiallisesti, että olisiko mekkoa saada lyhennettynä, sillä minua ei ole pituudella siunattu, niin myyjä vastasi huokaisten kovaan ääneen "no se sitten maksaa erikseen!"

Jatkoin kysymystä millaisella aikataululla onnistuisi ja ennen kuin ehdin tekemään lisätarkennuksen toivomastani ajankohdasta niin vastaus oli "no ihan huomiseksi ei ehdi!" johon hämmentyneenä sanoin, että juhlat ovat vasta kolmen viikon päästä, jos siihen kuitenkin tähtäisi...Vastasin, että mahtavaa kun onnistuu ja mentiin kassalle. Maksutapahtuman yhteydessä ilmoitti sitten summan lisäpalveluineen suureleisesti, jonka maksoin mukisematta. Nykyään marssisin ulos heti ensimmäisen kommentin jälkeen (rahat kelpaavat kyllä muuallekin), mutta silloin oli pelokas nuori, jolle o

Olet boikotoinut kyseisiä paikkoja 10 vuotta???

Eihän niissä ole enää edes samat ihmiset töissä.

Olet nyt täti ikäinen, pistä tunika päälle ja rillit silmille, saat hyvää palvelua:)

Vierailija
4869/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa yksi nahkahanska ja laukku -kauppa. Myyjä kehui miesten hanskoja kauheasti. Moitin että vähän on kovan ja melkein muovisen oloiset. "Se pehmenee kun käytää, ne on oikein hyvää laatua." Ei pehmennyt koskaan ja repeytyi sormien juuresta. Ei vaikka jossain vaiheessa paljon myöhemmin hoidin mehiläisvahalla. Edelleenkään en ole ihan varma onko ne nahkaa vai jotain tosi omituista jäljitelmää. Ikänä en Turusta osta nahkatuotteita, kun en muista mikä oli sen kivijalkakaupan nimi. Myyjä tai omistaja varmaan jo eläkkeellä useamman vuoden, joten muut kärsii.

Ikinä en osta turusta mitään

Ootko aivan sekaisin päästäsi?

Vierailija
4870/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Oulun seudulla ei-lestadiolaiset eivät käytä lestadiolaisten yritysten palveluja, jos se on suinkin mahdollista. Monet miettivät tarkkaan, mistä ostavat talopaketin tai mitä insinööri- tai isännöintitoimistoa suosivat. Vaihtoehdot käyvät vähiin... Itse lopetin käymästä yhdellä kirpparilla kun omistaja paljastui VL:ksi.

Vierailija
4871/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä optikkoliikkeessä optikko nauroi silmälaseilleni ja ihmetteli miten näin niillä mitään. Olin pitkän aikaa säästänyt silmälaseihin rahaa ja kyllä tuo halveksiva nauru melkein pisti kävelemään ulos. No toiste en kyseiseen liikkeeseen mene.

Oliko Specsaversin optikko eräässä pikkukaupungissa? Mulla meinaan sama kokemus!!!!! Lisäksi määräsi mulle aivan vääränlaiset lasit 2 kertaa: kun sain ekat linssit ja parin viikon päästä menin ilmaiseksi vaihdattamaan niitä, niin ei olleet paljoa paremmat ne uudetkaan. Specsaversilla on kaiken lisäksi käytäntö, että se sama optikko tekee myös uuden näöntarkastuksen, jos edelliset lasit meni pieleen.

"Et olisi käynyt Specsaversilla!"

Vierailija
4872/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kauppa pienellä paikkakunnalla. Itse kauppias ei juurikaan tervehdi. Kerran jäi ostos tiskille ja kun kysyin seuraavana päivänä niin: Ei voi mitään. Meni boikottiin.

Vierailija
4873/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Oulun seudulla ei-lestadiolaiset eivät käytä lestadiolaisten yritysten palveluja, jos se on suinkin mahdollista. Monet miettivät tarkkaan, mistä ostavat talopaketin tai mitä insinööri- tai isännöintitoimistoa suosivat. Vaihtoehdot käyvät vähiin... Itse lopetin käymästä yhdellä kirpparilla kun omistaja paljastui VL:ksi.

Mistä tietää onko yritys ns. lestayritys? Minulla on ikävä muisto heidän bisneksistään ja välttelen mahdollisuuksien mukaan heikäläisten yrityksiä.

Vierailija
4874/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja meni vaihtoon, kun hän joka kerta puhui tauotta omia asioitaan, haukkui edellistä työnantajaansa ja selitti miten hänellä on oikeusjuttuja sinne ja tänne ja rahavaikeuksia nonstop. Lisäksi hän selitti miten läheisessä yrityksessä töissä olevat miehet käyvät iskemässä häntä, ja näytti oikein LinkedInistä niiden miesten kuvat ja nimet. En jaksa moista, joten vaihtoon meni. 

Vierailija
4875/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan suomessa.enkä osaa muita kieliä.jos asiakaspalvelija ei osaa suomea niin kaupat jäävät tekemättä.

Vierailija
4876/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä käyminen loppui koska omistaja rahoittaa Orpoa ja maksaa huonoa palkkaa työntekijöille.

Vierailija
4877/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Haikaranpesä Espoo joskus 2000-luvun alussa. Olin katsonut netistä buffetin hinnan ja olimme iso seurue syömässä. Maksettaessa huomasin että nettihinta ei pitänytkään paikkaansa vaan oli muutaman euron kalliimpi per henkilö. Kysyin miksi nettihinta on eri kuin laskussa niin tarjoilija kakisteli jotain ja lupasi että saamme hyvityksen seuraavalla kerralla. No sitä seuraavaa kertaa ei ole tullut koska en mene paikkoihin missä asiat ei pidä paikkaansa.

Vierailija
4878/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teboil, lopetin käynnit sodan alettua, en tue murhaajia

Vierailija
4879/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestojen pitämä. En käytä. 

Vierailija
4880/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkisin myyminen ja tyrkyttäminen johtaa aina sihen että en asioi paikssa toiste. Ei se aina ole myyjän vika, usein huomaa että heitä on ohjeistettu toimimaan niin. Mutta johtaa siihen että hoidan asiani jatkossa muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä