Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ei ymmärrä masennusta

Vierailija
09.03.2018 |

Sairastan vaikeaa masennusta, mitä puolison ei ymmärrä ollenkaan. Hänen mielestään urheilu, työyhteisö ja yleinen itsensä tsemppaaminen saisivat minut voimaan paremmin. Itse mietin lähinnä itsemurhaa ja sitä, miten jaksan aina seuraavaan päivään saakka. Miten miehen saisi ymmärtämään, ettei tässä nyt paljon työyhteisöt pyöri mielessä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vain suorittamaan asioita. Aluksi pieniä juttuja ja koko ajan suurentaen. Pian huomaat juoksevasi amerikan mantereen halki jonkun asian puolesta.

Vierailija
2/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet masentunut vaikka sulla on mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai parisuhde masennukselta suojaa?

Vierailija
4/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet näköjään yhtän ymmärtämätön kuin ap:n puoliso.

Vierailija
5/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koko elämän yksin olleena ja keskivaikean masennuksen diagnoosin saaneena tiedän syyn masennukseeni olevan juurikin tämä vuosia kestänyt yksinäisyys ja se, etten koskaan ole miehille kelvannut. Jos saisin miehen, uskon että parantuisin masennuksestani. Siksi en oikein voi tosissani ottaa näitä ”yhyy olen masentunut” kun toinen lause on ”mulla on mies.” Vali vali.

Vierailija
6/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koko elämän yksin olleena ja keskivaikean masennuksen diagnoosin saaneena tiedän syyn masennukseeni olevan juurikin tämä vuosia kestänyt yksinäisyys ja se, etten koskaan ole miehille kelvannut. Jos saisin miehen, uskon että parantuisin masennuksestani. Siksi en oikein voi tosissani ottaa näitä ”yhyy olen masentunut” kun toinen lause on ”mulla on mies.” Vali vali.

En usko, että oot kunnolla masentunut, jos sun masennus paranisi noin. 

Vierailija
7/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko puoliso tulla mukaan käynnille mt-toimistoon, jossa ammattilainen selittäisi hänelle millainen sairaus om masennus?

Vierailija
8/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä en tule koskaan tietämään sillä tiedän etten tule koskaan kelpaamaan miehille. Olen ruma ja tissitön nainen.

Vierailija
9/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla masentunut myös siksi, että on mies. Jos se mies on huononsorttinen ja parisuhteessa paljon vaikeuksia.

Vierailija
10/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneiden yksi ominaispiirre taitaa olla tuo jääräpäisyys. Valitetaan, että ollaan masentuneita. Mutta mitään toimia oman elämän parantamiseksi ei suostuta tekemään. Ei edes kokeilemaan. Ei vaikka läheiset tekisivät kaiken mukana, hoitaisivat järjestelyt ja tukisivat kaikin tavoin.

Valittaminen on kivaa, mutta vastuun ottaminen nolla.

T. Yksi ymmärtämätön lisää, joka on niin väsynyt masentuneeseen läheiseen, että alkaa jo katkeroitumaan.

Vierailija
11/11 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä en tule koskaan tietämään sillä tiedän etten tule koskaan kelpaamaan miehille. Olen ruma ja tissitön nainen.

Trollollolloo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä