Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi lääkärin ammatti yli- vai aliarvostettu?

Vierailija
09.03.2018 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin erikoislääkärin palkka saisi olla korkeampi.

t. itsekäs erikoislääkäri

Vierailija
22/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvostettu. Paha sanoo suoraan mutta Kirurgit ne oikeita lääkäreitä on..... muut on pilapali, noh loppujen lopuksi.

Perustelen tiedonsaantia nykypäivänä.  ihmiset osaavat jo hyvin ennaltaehkäistä kaikenmaailman SaIrAuKsiAAAAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan suhteen ja muutenkin aika yliarvostettu. Kyse on pääosin kuitenkin suorittavan tason työstä. Toki joka alalla on huippunsa ja he ansaitsevan arvostuksen ja palkkansa.

Vierailija
24/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvostettu. Miehän saan itse diagnosoitua itteni googlen avulla. Helppoa ko heinänteko. Ja kysy vaan, mulla okin laaja kirjo sairauksia. On kuulkaa ihme et tässä vielä porskutan.

Vierailija
25/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi yliarvostettu ammatti, varsinkin osaamiseen nähden. Lääkäreille maksetaan liikaa palkkaa, joten palkkoja voisi pienentää.

Vierailija
26/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seteleiden kuvat silmissä tälle alalle ei kannata lähteä, sillä verot leikkaa ison siivun pois. Sairaalalääkärinä voi hyvällä tuurilla saada neuvoteltua palkkansa vähän päälle viiteentonniin, mutta silloinkin täytyy olla erikoistunut johonkin ja riippuen alasta jotkut virat vaatii väikkärin kirjoitetun. Lääkärinä jossain tuppukylässä on varaa neuvotella palkkansa oikein kohtuulliseksi.

Buahahhaaa. Yksityispuolella voi tehdä kaiken firman nimiin ja painaa verot minimiin.

Vierailija
27/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seteleiden kuvat silmissä tälle alalle ei kannata lähteä, sillä verot leikkaa ison siivun pois. Sairaalalääkärinä voi hyvällä tuurilla saada neuvoteltua palkkansa vähän päälle viiteentonniin, mutta silloinkin täytyy olla erikoistunut johonkin ja riippuen alasta jotkut virat vaatii väikkärin kirjoitetun. Lääkärinä jossain tuppukylässä on varaa neuvotella palkkansa oikein kohtuulliseksi.

En ymmärrä näitä verohöpinöitä. Muutkin maksavat veroa pienemmistä palkoistaan, kyllä lääkärille silti huomattavasti enemmän jää käteen kuin siivoojalle.

Vierailija
28/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tavallinen tk lääkäri osannut tehdä oikeaa diagnoosia. Itse otin selvää ja diagnosoin vaivani.

Vierailija
29/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliarvostettu. Miehän saan itse diagnosoitua itteni googlen avulla. Helppoa ko heinänteko. Ja kysy vaan, mulla okin laaja kirjo sairauksia. On kuulkaa ihme et tässä vielä porskutan.

Googlen kautta diagnosointi johtaa usein hypokondriaan :)

Ongelma on siinä, että nykylekurit eivät opetettu /tai viitsi/ tehdä diagnoseja potilailleen.

Eivät ilmeisesti halua kantaa vastuutta mahdollisista virheistään.

Vierailija
30/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin ammatti on kokenut inflaation.

Nykypäivänä terveyskeskuksia kutsutaan alentavasti arvauskeskuksiksi, siitäkin voi päätellä mikä on lääkärin arvostus nykyään. Ennen oli ennen, mutta nyt on nyt.

Kirurgien ja sairaalalääkärien arvostuksesta tiedän vain sen, että tienaavat aivan liian vähän suhteessa työn sitovuuteen ja vaativuuteen. Hyvin tienataan yksityisellä puolella, mutta silloinkin pitää paiskia pitkää päivää.

olen saanut terveyskeskuksesta avun. Esim mulla oli helikobakteeri ja ulkomaalainen lääkäri Hgissä arveli että jos otettaisiin kokeet. Niinpä oli helikobakteeri ja aiheuttaa suolistosyöpåå. Sairaalassa oon ollu 3 kertaa ja operaatiot onnistui hyvin. Elämänlaatu parani huomattavasti. Yksi sektio tehty ja se meni hienosti. Arostan lääkäreitä ja sairaanhoitajia ja ylipäätään sairaalahenkilökuntaa. 

Vierailija
31/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin ammatti on kokenut inflaation.

Nykypäivänä terveyskeskuksia kutsutaan alentavasti arvauskeskuksiksi, siitäkin voi päätellä mikä on lääkärin arvostus nykyään. Ennen oli ennen, mutta nyt on nyt.

Kirurgien ja sairaalalääkärien arvostuksesta tiedän vain sen, että tienaavat aivan liian vähän suhteessa työn sitovuuteen ja vaativuuteen. Hyvin tienataan yksityisellä puolella, mutta silloinkin pitää paiskia pitkää päivää.

olen saanut terveyskeskuksesta avun. Esim mulla oli helikobakteeri ja ulkomaalainen lääkäri Hgissä arveli että jos otettaisiin kokeet. Niinpä oli helikobakteeri ja aiheuttaa suolistosyöpåå. Sairaalassa oon ollu 3 kertaa ja operaatiot onnistui hyvin. Elämänlaatu parani huomattavasti. Yksi sektio tehty ja se meni hienosti. Arostan lääkäreitä ja sairaanhoitajia ja ylipäätään sairaalahenkilökuntaa. 

painovirhepaholainen siis arvostan

Vierailija
32/32 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlen kautta diagnosointi johtaa usein hypokondriaan :)

Ongelma on siinä, että nykylekurit eivät opetettu /tai viitsi/ tehdä diagnoseja potilailleen.

Eivät ilmeisesti halua kantaa vastuutta mahdollisista virheistään.

Ei vaan taloudellisesti on niin tiukkaa ettei kalliisiin jatkotutkimuksiin lähetetä säästösyistä. Systeemi on järjetön, koska kalliimmaksi tulee se, että potilas käy 5-10 kertaa päivystyksessä ja aina lähtee väärän harmittoman diagnoosin kanssa kotiin. Sitten paljastuu näitä tapauksia kun flunssa onkin syöpää ja potilas jo niin huonossa kunnossa ettei mahdollisuuksia parantua ole. Sad but true.

-valelääkäri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän