MEEDIO Naomi Mesi
Onko kenelläkään änestä kokemusta?
Mnulla on hänelle aika varattuna huomiseksi. Jännittää mitä näkee tulevaisuuteeni.
Onko onnistunut näkemään sinulle? Ja osasiko hyvinkin?
Entä näkikö jotain muutakin?
Kommentit (38)
UP! huikaiseva kokemus, vieläkin menee väreitä kun mietin että miten ties. Miten jollakin voi olla tuollainen lahja että pystyy katsomaan mitä keneknkin elämässä on tapahtunut.
hämmennyttävää kirjoitti:
UP! huikaiseva kokemus, vieläkin menee väreitä kun mietin että miten ties. Miten jollakin voi olla tuollainen lahja että pystyy katsomaan mitä keneknkin elämässä on tapahtunut.
Mitä kaikkea ties kertoo sulle? 🤔
Miksi täällä saa mainostaa itseään?
Oli sessio viime vuonna Ja aivan potaskaa. En suosittele kenellekkään
Nostetaan ketjua. Eli asiallisia kokemuksia ja palautetta minkälainen kokemus oli Naomi M. näkijänä? Onko käymisen arvoinen.
En ole koskaan hänestä kuullut. Mikä ihminen tämä oikein on? Kertokaa lisää kokemuksia.
Hän näkee...
Tapaat pitkän ja tumman miehen.
Vierailija wrote:
Up. Mahtava kokemus! Olin soittanu jo kolmelle eri ennustajalle ja tuli sama tunne jokasen kohdalla ettei ollu aitoja, kunhan jotakin epämäärästä selittivät. Naomi sanoi melki ensimmäisessä lauseessa asiasta joka oli varjostanut mun elämää kouluajoilta asti. Oli mahtava kokemus hänen luona käynti, suosittelen!
Osaa hyvin tehdä johdattelevia kysymyksiä ja kerrot hänelle kaiken itse...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Up. Mahtava kokemus! Olin soittanu jo kolmelle eri ennustajalle ja tuli sama tunne jokasen kohdalla ettei ollu aitoja, kunhan jotakin epämäärästä selittivät. Naomi sanoi melki ensimmäisessä lauseessa asiasta joka oli varjostanut mun elämää kouluajoilta asti. Oli mahtava kokemus hänen luona käynti, suosittelen!
Osaa hyvin tehdä johdattelevia kysymyksiä ja kerrot hänelle kaiken itse...
Mitä tämä tarkoittaa oikein?
Vierailija wrote:
Hän näkee...
Tapaat pitkän ja tumman miehen.
Todella lahkakasta.
Astrologinen kartta on ainoa mihin kannattaa rahojaan laittaa. Kannattaa valita tekijä tarkkaan. Ilmaiseksikin saa tietoa, jos itse opiskelee asiaa.....
Meediot on diagnoosia vailla olevia hörhöjä. + valotyöntekijät jne. Jos oma happi heikolla, näihin on helppo kompastua eli tukeutua
Kysymystekniikka, johdattelu, mikroilmeiden luenta,
Johdattelua ja ympäriptöreitä kysymyksiä aiheista, mitä kaikkien elämässä on tapahtunut. Ja masentunut maksaa, kun joku vain kuuntelee ja ohjaa.
Olipa tämän Naomin kanssa miten tahansa, niin Raamattu selkeästi kieltää vainajahenkien, noitien ja ennustajien puoleen kääntymisen. Eli tuollaisessa toiminnassa on oikeasti kyseessä pahat voimat, joista ei pääse irti ilman Jeesusta. Eli älkää menkö ennustajalle!
...voin antaa tilinumeroni sulle, lähetä rahat, niin kerron, mitä haluat!
Ennustaminen, meediotoiminta ja noituus rinnastuvat kiroamiseen eli pahan toivomiseen toiselle ihmiselle. Siellä on takana pimeyden ja kuoleman henget ja voimat. Riivaajahenget esiintyvät edesmenneinä läheisinä ja tietävät sinusta oikeita asioita. Siksi se onkin niin vaarallista. Raamatun mukaan itse saatanakin voi pukeutua valkeuden enkeliksi ja puhua ja luvata alkuun kauniita asioita. Lopulta se sitoo ihmisen niin kiinni, että siitä ei pääse enää omin voimin irti. Ihmiset tietämättömyyttään sekaantuvat tällaiseen ja hakevat vastausta elämänsä kysymyksiin. Uskokaa Jeesukseen ja ottakaa vastaan evankeliumi, niin pääsette vapaiksi ja oikealle tielle!