Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MEEDIO Naomi Mesi

Meedio
09.03.2018 |

Onko kenelläkään änestä kokemusta?
Mnulla on hänelle aika varattuna huomiseksi. Jännittää mitä näkee tulevaisuuteeni.

Onko onnistunut näkemään sinulle? Ja osasiko hyvinkin?

Entä näkikö jotain muutakin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Mahtava kokemus! Olin soittanu jo kolmelle  eri ennustajalle ja tuli sama tunne jokasen kohdalla ettei ollu aitoja, kunhan jotakin epämäärästä selittivät. Naomi sanoi melki ensimmäisessä lauseessa asiasta joka oli varjostanut mun elämää kouluajoilta asti. Oli mahtava kokemus hänen luona käynti, suosittelen!

Vierailija
22/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! huikaiseva kokemus, vieläkin menee väreitä kun mietin että miten ties. Miten jollakin voi olla tuollainen lahja että pystyy katsomaan mitä keneknkin elämässä on tapahtunut.

Vierailija
24/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmennyttävää kirjoitti:

UP! huikaiseva kokemus, vieläkin menee väreitä kun mietin että miten ties. Miten jollakin voi olla tuollainen lahja että pystyy katsomaan mitä keneknkin elämässä on tapahtunut.

Mitä kaikkea ties kertoo sulle? 🤔

Vierailija
25/38 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä saa mainostaa itseään?

Vierailija
26/38 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sessio viime vuonna Ja aivan potaskaa. En suosittele kenellekkään

Vierailija
27/38 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan ketjua. Eli asiallisia kokemuksia ja palautetta minkälainen kokemus oli Naomi M. näkijänä? Onko käymisen arvoinen.

Vierailija
28/38 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan hänestä kuullut. Mikä ihminen tämä oikein on? Kertokaa lisää kokemuksia.

Vierailija
29/38 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näkee...

Tapaat pitkän ja tumman miehen.

Vierailija
30/38 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Up. Mahtava kokemus! Olin soittanu jo kolmelle  eri ennustajalle ja tuli sama tunne jokasen kohdalla ettei ollu aitoja, kunhan jotakin epämäärästä selittivät. Naomi sanoi melki ensimmäisessä lauseessa asiasta joka oli varjostanut mun elämää kouluajoilta asti. Oli mahtava kokemus hänen luona käynti, suosittelen!

Osaa hyvin tehdä johdattelevia kysymyksiä ja kerrot hänelle kaiken itse...

Vierailija
31/38 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Osaa hyvin tehdä johdattelevia kysymyksiä ja kerrot hänelle kaiken itse...

Mitä tämä tarkoittaa oikein?

Vierailija
32/38 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hän näkee...

Tapaat pitkän ja tumman miehen.

Todella lahkakasta.

Vierailija
33/38 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedion oma työhistoria :)

Vierailija
34/38 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologinen kartta on ainoa mihin kannattaa rahojaan laittaa. Kannattaa valita tekijä tarkkaan. Ilmaiseksikin saa tietoa, jos itse opiskelee asiaa.....

Meediot on diagnoosia vailla olevia hörhöjä. + valotyöntekijät jne. Jos oma happi heikolla, näihin on helppo kompastua eli tukeutua 

Vierailija
35/38 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymystekniikka, johdattelu, mikroilmeiden luenta, 

Johdattelua ja ympäriptöreitä kysymyksiä aiheista, mitä kaikkien elämässä on tapahtunut. Ja masentunut maksaa, kun joku vain kuuntelee ja ohjaa.

Vierailija
36/38 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tämän Naomin kanssa miten tahansa, niin Raamattu selkeästi kieltää vainajahenkien, noitien ja ennustajien puoleen kääntymisen. Eli tuollaisessa toiminnassa on oikeasti kyseessä pahat voimat, joista ei pääse irti ilman Jeesusta. Eli älkää menkö ennustajalle!

Vierailija
37/38 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voin antaa tilinumeroni sulle, lähetä rahat, niin kerron, mitä haluat!

Vierailija
38/38 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaminen, meediotoiminta ja noituus rinnastuvat kiroamiseen eli pahan toivomiseen toiselle ihmiselle. Siellä on takana pimeyden ja kuoleman henget ja voimat. Riivaajahenget esiintyvät edesmenneinä läheisinä ja tietävät sinusta oikeita asioita. Siksi se onkin niin vaarallista. Raamatun mukaan itse saatanakin voi pukeutua valkeuden enkeliksi ja puhua ja luvata alkuun kauniita asioita. Lopulta se sitoo ihmisen niin kiinni, että siitä ei pääse enää omin voimin irti. Ihmiset tietämättömyyttään sekaantuvat tällaiseen ja hakevat vastausta elämänsä kysymyksiin. Uskokaa Jeesukseen ja ottakaa vastaan evankeliumi, niin pääsette vapaiksi ja oikealle tielle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä