Lihava otti kaupan pakastealtaasta rasvapommin. Huomautin.
Katsoi kummissaan mutta luulen, että jäi miettimään asiaa ja ensi kerralla jättää rasvapommit pakastealtaaseen. Päivän hyvä teko!
Kommentit (33)
Anteeksi ystävät, mutta minun on nyt mentävä tunnin juoksulenkille enkä ehdi lukea vähään aikaan vastauksianne.
-ap
Jos olisin ollut huomautuksesi kohde, olisin luultavasti kaapinut altaasta lisää moskaa kärryyni, ja katsonut sinua samalla vammanen hymy naamalleni :D
Kun lukee ap::n tekstiä niin väkisinkin ymmärtää, että aivot tosiaan tarvitsevat rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan oikeasti kerran joku kuivikas ämmänkäppyrä alkoi kassajonossa jäkättämään ostoskorini sisällöstä, "ottaen huomioon massani, joka kertoo että kaloreita on jo ennestään saatu riittämiin". Olin hemmetin pahalla päällä kovan työpäivän jälkeen, ja niinpä 100 kg massallani vähän horjahdin sen ämmän päälle ja kun akka kaatui, totesin että "oho, ei sitä aina huomaa että jotkut on niin heiveröisiä että hipaisusta kaatuu".
Joillain vanhuksilla taitaa alkava dementia saada unohtamaan käytöstavat.
Ensinnäkin kukaan ei sinua usko.
Toiseksi jos joku niin kehtaisi tehdä niin ei kerro kyllä älykkyysosamäärästä mitään hyvää. Ei ole kenenkään asia huomauttaa kenenkään ruokaostoksilla tai muutenkaan puuttua toisten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Katsoi kummissaan mutta luulen, että jäi miettimään asiaa ja ensi kerralla jättää rasvapommit pakastealtaaseen. Päivän hyvä teko!
Pidä huoli vain omista asioistasi.
Ap laita kuva itsestäsi niin näemme miltä näyttää täydellinen ihminen :)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ystävät, mutta minun on nyt mentävä tunnin juoksulenkille enkä ehdi lukea vähään aikaan vastauksianne.
-ap
Taisit kyllä mennä lenkille, mutta et juoksemaan vaan syömään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Väärin, ystävä hyvä. Tein tunnin juoksulenkin. En voi olla ajattelematta sitä 2000 kcal eroa joka syntyi vain tunnin aikana minun ja ruokakaupan lihavan välillä. Minä kulutin 1000kcal, lihava lihoi 1000kcal. Elämä on valintoja.
Ei tulisi mieleenikään puuttua toisen ostoksiin.
Ostaa, mitä ostaa.
Mieli on toki tehnyt, mutta oletan, että aloitus on vähintäänkin provo, joten en jaksa vaivautua kertomaan mieliteoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Väärin, ystävä hyvä. Tein tunnin juoksulenkin. En voi olla ajattelematta sitä 2000 kcal eroa joka syntyi vain tunnin aikana minun ja ruokakaupan lihavan välillä. Minä kulutin 1000kcal, lihava lihoi 1000kcal. Elämä on valintoja.
Kuulostaa huolestuttavasti siltä, että saatat sairastaa ortoreksiaa. Täältä löydät lisätietoa syömishäiriöistä ja myös siitä mistä voit löytää apua:
https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/tietoa_mielenterveydesta/nuorte…
Juuri näin! Jos meidän kaltaisia ihmisiä olisi enemmän, olisi maailma onnellisempi paikka. Nyt kaikki vain paahtavat putkinäköisesti omaa elämäänsä eteenpäin eivätkä välitä lähimmäisen tippakaan. Kanssaihmisten annetaan vain lapata ostoskärryyn ties mitä sontaa eikä kukaan välitä. Surullinen on maailma vuonna 2018.