Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava otti kaupan pakastealtaasta rasvapommin. Huomautin.

Vierailija
09.03.2018 |

Katsoi kummissaan mutta luulen, että jäi miettimään asiaa ja ensi kerralla jättää rasvapommit pakastealtaaseen. Päivän hyvä teko!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä edes laittanut kaalia sen kärryyn? Aika inhottava ja piittaamaton olet.

Itseasiassa kävelin siitä salaattiosastolle ja loin sieltä pitkän, merkitsevän katseen lihavaan. Luulen, että sivusilmällä huomasi.

Kyllä sinun pitäisi tehdä hieman enemmän kanssaihmisten hyväksi.

Itse ainakin vaihdan toisten kärryistä kaikki epäterveelliset ruoat parempiin vaihtoehtoihin, vaikka eihän se kovin helppoa ole, siinä saa käyttää kaikki diplomaattiset neuvottelukyvyt ja kauppareissuihin tuppaa menemään monta tuntia.

Mutta ainakin tiedän ansainneeni kovalla työllä sen kaljasalkkuni.

Juuri näin! Jos meidän kaltaisia ihmisiä olisi enemmän, olisi maailma onnellisempi paikka. Nyt kaikki vain paahtavat putkinäköisesti omaa elämäänsä eteenpäin eivätkä välitä lähimmäisen tippakaan. Kanssaihmisten annetaan vain lapata ostoskärryyn ties mitä sontaa eikä kukaan välitä. Surullinen on maailma vuonna 2018.

Vierailija
22/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ystävät, mutta minun on nyt mentävä tunnin juoksulenkille enkä ehdi lukea vähään aikaan vastauksianne.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut huomautuksesi kohde, olisin luultavasti kaapinut altaasta lisää moskaa kärryyni, ja katsonut sinua samalla vammanen hymy naamalleni :D

Vierailija
24/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee ap::n tekstiä niin väkisinkin ymmärtää, että aivot tosiaan tarvitsevat rasvaa.

Vierailija
25/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan oikeasti kerran joku kuivikas ämmänkäppyrä alkoi kassajonossa jäkättämään ostoskorini sisällöstä, "ottaen huomioon massani, joka kertoo että kaloreita on jo ennestään saatu riittämiin". Olin hemmetin pahalla päällä kovan työpäivän jälkeen, ja niinpä 100 kg massallani vähän horjahdin sen ämmän päälle ja kun akka kaatui, totesin että "oho, ei sitä aina huomaa että jotkut on niin heiveröisiä että hipaisusta kaatuu".

Joillain vanhuksilla taitaa alkava dementia saada unohtamaan käytöstavat.

Vierailija
26/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kukaan ei sinua usko.

Toiseksi jos joku niin kehtaisi tehdä niin ei kerro kyllä älykkyysosamäärästä mitään hyvää. Ei ole kenenkään asia huomauttaa kenenkään ruokaostoksilla tai muutenkaan puuttua toisten elämään.

Vierailija
27/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä muut ihmiset rauhaan

Vierailija
28/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoi kummissaan mutta luulen, että jäi miettimään asiaa ja ensi kerralla jättää rasvapommit pakastealtaaseen. Päivän hyvä teko!

Pidä  huoli vain omista asioistasi.

Vierailija
29/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita kuva itsestäsi niin näemme miltä näyttää täydellinen ihminen :)

Vierailija
30/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ystävät, mutta minun on nyt mentävä tunnin juoksulenkille enkä ehdi lukea vähään aikaan vastauksianne.

-ap

Taisit kyllä mennä lenkille, mutta et juoksemaan vaan syömään?

Vierailija
31/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Väärin, ystävä hyvä. Tein tunnin juoksulenkin. En voi olla ajattelematta sitä 2000 kcal eroa joka syntyi vain tunnin aikana minun ja ruokakaupan lihavan välillä. Minä kulutin 1000kcal, lihava lihoi 1000kcal. Elämä on valintoja.

Vierailija
32/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään puuttua toisen ostoksiin.

Ostaa, mitä ostaa.

Mieli on toki tehnyt, mutta oletan, että aloitus on vähintäänkin provo, joten en jaksa vaivautua kertomaan mieliteoistani.

Vierailija
33/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Väärin, ystävä hyvä. Tein tunnin juoksulenkin. En voi olla ajattelematta sitä 2000 kcal eroa joka syntyi vain tunnin aikana minun ja ruokakaupan lihavan välillä. Minä kulutin 1000kcal, lihava lihoi 1000kcal. Elämä on valintoja.

Kuulostaa huolestuttavasti siltä, että saatat sairastaa ortoreksiaa. Täältä löydät lisätietoa syömishäiriöistä ja myös siitä mistä voit löytää apua:

https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/tietoa_mielenterveydesta/nuorte…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä