Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava otti kaupan pakastealtaasta rasvapommin. Huomautin.

Vierailija
09.03.2018 |

Katsoi kummissaan mutta luulen, että jäi miettimään asiaa ja ensi kerralla jättää rasvapommit pakastealtaaseen. Päivän hyvä teko!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo valehtelu!!!

Vierailija
2/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä joka asiassa täydellinen vai löytyisikö sinusta jotain huomautettavaa? Kerrohan nyt, niin huomautan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että noin pyyteettömiä ihmisiä riittää, jotka oman kaupassakäynnin ohella jaksavat esittää paremmuuttaan.

Vierailija
4/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sankariteko! Sinunlaisia pitäis olla enemmän! <3 *piippppiiiiiipppiiiiiiiipppiiiiiiipppppp* sarkasmitutka piippaa

Vierailija
5/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno teko! Lähimmäisestä tulee välittaa.

Vierailija
6/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu, mitä toinen ostaa?

Ja olisitko huomaúttanut, jos tämä lihava olisi ottanut vaikka "hiilari- tai sokeripommin"?

Vierailija
7/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit ottanu itelles kans

Vierailija
8/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä edes laittanut kaalia sen kärryyn? Aika inhottava ja piittaamaton olet.

Vierailija
9/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoi kummissaan mutta luulen, että jäi miettimään asiaa ja ensi kerralla jättää rasvapommit pakastealtaaseen. Päivän hyvä teko!

Sulta vois poistaa aivot eikä kukaan huomaisi mitään muutosta.

Vierailija
10/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui varmaan jossain Porvoon Tarmo-lähikaupassa, kun noin tarmokkaasti jaksoit valistaa.

Vierailija
11/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kävelin siitä salaattiosastolle ja loin sieltä pitkän, merkitsevän katseen lihavaan. Luulen, että sivusilmällä huomasi.

Vierailija
12/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan oikeasti kerran joku kuivikas ämmänkäppyrä alkoi kassajonossa jäkättämään ostoskorini sisällöstä, "ottaen huomioon massani, joka kertoo että kaloreita on jo ennestään saatu riittämiin". Olin hemmetin pahalla päällä kovan työpäivän jälkeen, ja niinpä 100 kg massallani vähän horjahdin sen ämmän päälle ja kun akka kaatui, totesin että "oho, ei sitä aina huomaa että jotkut on niin heiveröisiä että hipaisusta kaatuu".

Vierailija
13/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan oikeasti kerran joku kuivikas ämmänkäppyrä alkoi kassajonossa jäkättämään ostoskorini sisällöstä, "ottaen huomioon massani, joka kertoo että kaloreita on jo ennestään saatu riittämiin". Olin hemmetin pahalla päällä kovan työpäivän jälkeen, ja niinpä 100 kg massallani vähän horjahdin sen ämmän päälle ja kun akka kaatui, totesin että "oho, ei sitä aina huomaa että jotkut on niin heiveröisiä että hipaisusta kaatuu".

Olet siis sotanorsu sanan konkreettisessa merkityksessä.

Vierailija
14/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen kilahdit, koska olisit halunnut kyseisen tuotteen itse mutta toinen ehti ottaa viimeisen.

Vierailija
15/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina sanon vaatekaupassa, että ihan hirvee toi mitä olet ostamassa. Toi väri ei sovi kyllä sulle yhtään. Kannattaisi muuten värjätä noi hiuksetkin, ei toi ole sulle paras ollenkaan.

Vierailija
16/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin aina sanon vaatekaupassa, että ihan hirvee toi mitä olet ostamassa. Toi väri ei sovi kyllä sulle yhtään. Kannattaisi muuten värjätä noi hiuksetkin, ei toi ole sulle paras ollenkaan.

Solakalle sopivat kaikki värit; pulskalle vain musta.

Vierailija
17/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiei, nuo kommentit kannattaa sanoa vasta sitten, kun tuote on maksettu.

Vierailija
18/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kävelin siitä salaattiosastolle ja loin sieltä pitkän, merkitsevän katseen lihavaan. Luulen, että sivusilmällä huomasi.

Kyllä sinun pitäisi tehdä hieman enemmän kanssaihmisten hyväksi.

Itse ainakin vaihdan toisten kärryistä kaikki epäterveelliset ruoat parempiin vaihtoehtoihin, vaikka eihän se kovin helppoa ole, siinä saa käyttää kaikki diplomaattiset neuvottelukyvyt ja kauppareissuihin tuppaa menemään monta tuntia.

Mutta ainakin tiedän ansainneeni kovalla työllä sen kaljasalkkuni.

Vierailija
19/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina kaikkea itselle osteta. En voi sietää erästä ruokaa, jota viikolla ostin. Mutta en ostanutkaan sitä itselle. En myöskään aio käyttää niitä kalsareita, jotka ostin.

Vierailija
20/33 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä.

Pahoittelen, että nostin sinut sinne pakastealtaaseen. 

Hyvä, että kännykkäsi toimii kylmässä.

PS Haisit epämiellyttävästi viinalta ja lialta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän