Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset perustelevat pettämistä tyyliin: "Se vain tapahtui"?

Vierailija
09.03.2018 |

Millaiset ihmiset?
Mitä mieltä olette tuollaisista ihmisistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalittomat

Vierailija
2/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kohdannut kuin tv-sarjoissa. Niiden perusteellahan noin voi käydä aivan kelle tahansa, mutta toivottavasti niin ei ole oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti exäänsä mun kanssa. Se vaan kuulostaa paremmalta kun todetaan ,että s vaan tapahtui. Miltä se kuulostaisi jos sanoisin, että vakain tuumin ja harkiten ryhdyttiin makaamaan keskenämme exän tunteista välittämättä? Näinhän se meni itse asiassa. Ihastuttiin toisiimme eikä vaan sitten voitukaan lopettaa.

Vierailija
4/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko elämä on ollut vähän sellaista, että "se vain tapahtui". Myönnetään, olen hieman tahdoton ja tylsä reppana, mutta ihan hyvin tää silti sujuu.

Vierailija
5/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija.

Vierailija
6/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuttomat. Sellaiset ihmiset, jotka tietävät, ettei heille mitään sen kummempaa voi tapahtua, tekivät he itse mitä hyvänsä. He tietävät puolisostaan, että tämä vähän vääntää itkua tulemaan, kertoo kavereilleen ja äidilleen, mutta homma jatkuu silti. Seksiä tulee, ja muutkin palvelut pelaa.

Lopettakaa pettäjien peesaaminen (Minä katson nyt sinua, M.N!).

Vierailija
7/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tapahtui, koska annoin itselleni luvan sen tapahtua.

Vierailija
8/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa tahto on illuusio.

Vierailija
9/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kehtaa myöntää olevansa iljettävä.

Vierailija
10/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit ihmiset. Seksin kaipuu ja intohimo ovat meillä vahvasti biologiassa ja vietteinä. Jos kaikki olisi helposti hallittavissa ei käheskään niin moni pettäisi ja riskeeraisi omaa perhettään esimerkiksi.

Vierailija
11/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat. Sehän on ainoa selitys useimmiten. Miksi omaa pettämistä pitäisi analysoida jollain kyökkipsykologialla tavallisen ihmisen. tietysti pahoillaan tapahtuneesta pitää olla ja pyytää anteeksi. ja mieluiten elää sellaista elämää ettei satu ja tapahdu. Valitettavasti alkoholi on usein näissä mukana.

Vierailija
12/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pysty ymmärtämään, miksi pettäminen on jotenkin täällä se synneistä pahin? Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään maailmanloppu vaan yhdyntä, mikä on ihan normaali ja luonnollinen osa ihmisyyttä. Ja kyllä, minua on petetty ja jopa jätetty toisen vuoksi, mutta olemme edelleen hyviä ystäviä tämän exän (ja uuden naisen) kanssa. Ei elämä ole niin mustavalkoista tai mitään prinsessatarinaa. Itkin tietysti itkuni - surukin kuuluu elämään - ja siirryin eteenpäin. Katkeroitunutuminen rumentaa naisen pahemmin kuin 30 vuoden ryypyputki.

Vierailija
13/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalit ihmiset. Seksin kaipuu ja intohimo ovat meillä vahvasti biologiassa ja vietteinä. Jos kaikki olisi helposti hallittavissa ei käheskään niin moni pettäisi ja riskeeraisi omaa perhettään esimerkiksi.

Kyllä normaali ihminen osaa pitää sukupuolielimensä erossa niiden elimistä, joihin ei ihokosketusta ole tarkoitus tulla. 

Vierailija
14/14 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaali ihminen osaa pitää sukupuolielimensä erossa niiden elimistä, joihin ei ihokosketusta ole tarkoitus tulla. 

Paitsi että ei osaa. Se tunne voi olla niin voimakas, että se vie mukanaan. Siksi pettäminen onkin niin äärimmäisen yleistä, tilastoidusti yli puolessa parisuhteista ja tietysti tilastojen ulkopuolella enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi