Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun elämäni on todella pientä

Vierailija
09.03.2018 |

Varsinkin siis ihmissuhdemielessä, jos siihen laskee ihmiset, joita elämääni haluan. Tällä hetkellä läheisin ihminen, jonka elämääni haluan on remonttifirman mulle remonttia tehnyt omistaja. Huoh.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on molemminpuolista antamista ja saamista. Ei susta ole siihen ,kun sulta ei saa odottaa/vaatia mitään.

No en itsekään vaadi toiselta sellaista, mikä häntä satuttaa. Onko sinusta muka hyvä parisuhde sellainen, jossa satutat toista sillä, mitä sinä haluat?

Vierailija
22/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin siis ihmissuhdemielessä, jos siihen laskee ihmiset, joita elämääni haluan. Tällä hetkellä läheisin ihminen, jonka elämääni haluan on remonttifirman mulle remonttia tehnyt omistaja. Huoh.

Sä olet kivikissaäiti todella kipeä. Omat lapset ei kiinnosta ja läheisin? jota kaipaat on remonttimies. 😨

Miksi lasten pitäisi kiinnostaa? Siis voimien antajina ? Heistä ei ole kuin vaivaa ja huolta ja voimien menetystä. Totta kai sitä kaipaa elämäänsä ihmistä, joka antaisi voimia omaan elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa usein elämässä, mitä tilaakin. Jos on nihkeä muita ihmisiä kohtaan, sitä saa samaa takaisin.

Vierailija
24/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa usein elämässä, mitä tilaakin. Jos on nihkeä muita ihmisiä kohtaan, sitä saa samaa takaisin.

Juu, mutta olemalla oma itsensä ei voi välttää sitä, etteikö saisi sellaista kohtelua, jota muut katsovat sinun ansainneen, vaikka et olekaan.

Vierailija
25/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi oletko sitä mieltä, että ihmisten ei pitäisi olla omia itsejään? Ja jos joku on nihkeä, on syytä miettiä, mistä se johtuu, eikä jaella tuollaisia tyhmiä neuvoja, että "älä ole oma itsesi".