Teetkö yksin jotain kummilapsesi kanssa, elokuvissa käyntiä sun muuta?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa, luistelemassa mm.
Onko sinulla omia lapsia?
Meillä on yhteinen kummilapsi ja tehdään kyllä monenlaista yhdessä, aina enemmän mitä isompi lapsi on. Lapsi käy meillä silloin tällöin yökylässä ja lisäksi viedään mielellään erilaisiin paikkoihin ja tapahtumiin. Viimeksi oltiin yhdessä kylpylässä ja syömässä. Itse ollaan lapsettomia,niin käytetään mielellään aikaa ja rahaakin kummilapsen hemmotteluun.
En, mutta aika pienihän se on. Mutta en aio kyllä sittenkään kun kasvaa. Olen aina lasten seurassa jotenkin ahdistunut ja haluan vaan pois tilanteesta.
Ei ja ei. Eikä myöskään lapsemme kummit meidän lapsen kanssa, eikä omat kummit aikoinasn minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteinen kummilapsi ja tehdään kyllä monenlaista yhdessä, aina enemmän mitä isompi lapsi on. Lapsi käy meillä silloin tällöin yökylässä ja lisäksi viedään mielellään erilaisiin paikkoihin ja tapahtumiin. Viimeksi oltiin yhdessä kylpylässä ja syömässä. Itse ollaan lapsettomia,niin käytetään mielellään aikaa ja rahaakin kummilapsen hemmotteluun.
Montako kummilasta teillä on? Meillä on viisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi. Hän on meille erittäin rakas <3
Kyllä tällainen pienten lasten äiti (kuin minä) on maailman huonoin kummi. Lapsirakas lapseton pari on lapselle kummeina kuin lottovoitto. Ottavat mukaan reissuun, viettävät aikaa, oikeasti välittävät. Meidän lapsella oli tällainen ihana kummipariskunta. He saivat myöhemmin omia lapsia (jolloin kaikki yhteinen tekeminen luonnollisesti päättyi), mutta ne alkuvuodet olivat ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä omiakin lapsia?
Olemme lapseton vela-pariskunta ja lähinnä lahjoja on ostettu. Sekin alkaa jo jäädä kun kummilapset ovat aikuisuuden kynnyksellä. Minä en jaksa hoitaa muiden lapsia enkä oikein vapaa-ajalla olla pienten lasten tai murrosikäisten kanssa. Aika vaivaannuttavaa olisi puolin ja toisin.
Olemme kaverin kanssa kummeja ristiin ja tapaamme porukalla museoissa, eläinpuistoissa jne. Tämä tosi harvakseltaan.Monen sadan kilometrin välimatka tekee jutusta vähän vaikeaa. Plus hyvä kun saan omien lasten hoidon järjestymään kun mies paljon poissa. Kadun kummiksi ryhtymistä, synttärireissut kauas on pakkopullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä omiakin lapsia?
Kuten jo kirjoitin, ei ole.
Täytyy myöntää, että valitettavasti emme... lahjat toimitamme, muttei mitään muuta.
Pienten lasten vanhemmat kummeina on jotenkin hankala juttu. Kummeus hautautuu ruuhkavuosien alle.