Pakko myöntää että käy Madeleinea kateeksi
Onhan se ihan kiva elämä olla vain kaunis ja rikas, ilman että on koskaan tarvinnut tehdä yhtään mitään.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
En kadehti Madeleinea enkä ketään muutakaan, mutta myönnän kyllä, että olisi ihana olla sen verran rikas, ettei tarvitsisi rahan vuoksi tehdä töitä, vaan vähän kuin harrastukseksi.
Mitään tekemättä en haluaisi olla enkä myöskään jaksaisi keskittyä pelkästään itseeni shoppailemalla, käymällä kuntosalilla ja hieronnoissa, kun lapseni hoitaisi joku palkattu ihminen...
Miksi sinä et itse hoitaisi lastasi? Miksi yleensä tekisit lapsia jos koet vastuun heistä niin vastenmielisenä että mielummin juoksisit shoppaamassa ja hieronnassa kun viettäisit aikaa heidän kanssaan? Onko sulla nyt lapsia? Toivotko että heidätkin hoitaisi joku palkattu henkilö etkä sinä itse?
Minäkin kadehdin. Jos kysytään, että haluatko 50 miljoonaa siitä hyvästä että joudut pukeutumaan muutaman kerran vuodessa mekkoon ja tiaraan ja käymään Nobel- juhlissa ynnä muissa, niin ei kukaan miettisi että no vähän liikaa velvollisuuksia, ei kiitos..
Todellakaan EN kadehdi, ajatuskin tuollaisesta ”kultaisessa häkissä” elämisestä ahdistaa. Onneksi olen tavis, joka saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä jotain Minttu Räikköstä kadehdin jolla on samat rahavarat käytössä eikä oikeesti mitään velvollisuuksia. Ja vielä ihana menestynyt mies joka kaiken lisäks taitaa rakastaa vaimoaan😭
Ja sieltä löytyy varmaa tietoa, että Chris ei ole menestynyt, tai ei ainakaan rakasta vaimoaan?
Räksynräksyn..
Tykkään molemmista pareista mutta onhan Mintun elämä nyt ihanan vapaata verrattuna Maddeen joka elää suurennuslasin alla. Chrisiä ja Kimiä en verrannut kommentissani joten annetaan olla.
Joo kauniit ihmiset aina vaan syntyvät sellaisiksi. Mitä vaan voi syödä eikä liho, urheilla ei tarvitse, lihakset pysyvät muutenkin. Hiuksia ei tarvitse hoitaa eikä ihoa tai hampaita, luonnostaan osataan meikatakkin ja pukeutua kauniisti. Kyllä näin se on.
Kaikki kuninkaalliset polveutuvat pahuuden verilinjasta, joten en todellalaan kadehdi heitä. Heillä on sielullinen taakka jota tavisläskiposket eivät ikinä voi ymmärtää liian tyhminä ja sokeina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä jotain Minttu Räikköstä kadehdin jolla on samat rahavarat käytössä eikä oikeesti mitään velvollisuuksia. Ja vielä ihana menestynyt mies joka kaiken lisäks taitaa rakastaa vaimoaan😭
Ja sieltä löytyy varmaa tietoa, että Chris ei ole menestynyt, tai ei ainakaan rakasta vaimoaan?
Luetun ymmärtäminen👏
Kaikki kyttää 24/7/365 syntymästä hautaan asti. Aina arvostellaan. Saa varmasti pelätä lasten turvallisuuden takia!
Vierailija kirjoitti:
Joo kauniit ihmiset aina vaan syntyvät sellaisiksi. Mitä vaan voi syödä eikä liho, urheilla ei tarvitse, lihakset pysyvät muutenkin. Hiuksia ei tarvitse hoitaa eikä ihoa tai hampaita, luonnostaan osataan meikatakkin ja pukeutua kauniisti. Kyllä näin se on.
No onhan nyt Madde yksi maailman kauneimmista naisista eikä sellaiseksi tulla kuin hyvillä geeneillä. Kivan näköisen kaikki voi saada itsestään muttei muuttaa kasvojen luustoa, silmien muotoa, pituutta, vartalon mittasuhteita ja raajojen pituutta, hiusten (luonnollista) paksuutta jne. Maddella on kaikkien näiden puolesta täydellinen ulkonäkö, toki ikääntyminen vie nämä kaikki jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kyttää 24/7/365 syntymästä hautaan asti. Aina arvostellaan. Saa varmasti pelätä lasten turvallisuuden takia!
Kaikkia muitakin kytätään syntymästä asti ja tulee paljon arvostelua. Koulussa opettajat ja luokkatoverit, anopit, omat vanhemmat, työpaikalla vasta kytätäänkin. Palkka ja edut vaan on huonommat kuin Maddella.
En kadehdi. Hän on kyllä kaunis nainen ja pikkurahasta ei taatusti ole puutetta, titteli avaa ovia melkein minne tahansa - mutta yksityisyyttä hänellä tai hänen perheellään ei ole. Lisäksi jostain syystä mediassa Madeleinea mustamaalataan jatkuvasti, siinä missä vaikkapa veljensä vaimon edesottamuksista hienotunteisesti vaietaan, vaikka niissä sitä retosteltavaa piisaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Luin että Madsenia.
Apua.
Repesin😂😂
Mä aijon lukea tän ketjun läpi ja vaihtaa joka kerta Madden tilalle Madsenin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia muitakin kytätään syntymästä asti ja tulee paljon arvostelua. Koulussa opettajat ja luokkatoverit, anopit, omat vanhemmat, työpaikalla vasta kytätäänkin. Palkka ja edut vaan on huonommat kuin Maddella.
Joo mutta Madsenia sitä vasta kytätäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan nyt Madde yksi maailman kauneimmista naisista eikä sellaiseksi tulla kuin hyvillä geeneillä. Kivan näköisen kaikki voi saada itsestään muttei muuttaa kasvojen luustoa, silmien muotoa, pituutta, vartalon mittasuhteita ja raajojen pituutta, hiusten (luonnollista) paksuutta jne. Maddella on kaikkien näiden puolesta täydellinen ulkonäkö, toki ikääntyminen vie nämä kaikki jossain vaiheessa.
Ikääntyminen ei vie ihan kaikkea, Maddesta tullee hyvännäköinen mummo muihin mummoihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain vainoharhaisia taviksia.
Vierailija kirjoitti:
En kadehti Madeleinea enkä ketään muutakaan, mutta myönnän kyllä, että olisi ihana olla sen verran rikas, ettei tarvitsisi rahan vuoksi tehdä töitä, vaan vähän kuin harrastukseksi.
Mitään tekemättä en haluaisi olla enkä myöskään jaksaisi keskittyä pelkästään itseeni shoppailemalla, käymällä kuntosalilla ja hieronnoissa, kun lapseni hoitaisi joku palkattu ihminen...
Minä ainakin vaan kuopsuttaisin kaiket päivä linnan puutarhassa. Palkatut puutarhurit voisi mennä mun puolesta sinne hierojalle ja shoppailemaan. 😄
En kadehdi. En voisi nauttia ihanista alakulttuureista.
Mä en ymmärrä tätä hokemaa että rikkaat ihmiset ei hoitais lapsiaan. Varmasti niin Maddella kun Mintullakin on hoitajia apuna mutta kyllä he päävastuun lapsistaan kantavat. Miksi tossa asemassa olevat ihmiset edes tekisivät lapsia ainakaan yhtä enempää jonkun hoitajan iloksi? Se että sulla lojuu tilillä miljoonia ei tee sinusta jotain tunnekylmää robottia mutta sen se tekee että lapsiperhe arki voi olla melkosen ihanaa.