Onko siitä tarkkaa tietoa, mitä siellä Madsenin sukellusveneessä tapahtui?
En kauheasti oo tätä juttua seurannu, eli sori kun kyselen.. Mutta tiedetäänkö sitä vielä, että mitä siellä sukellusveneessä oikeasti tapahtui? Miten Madsen tappoi sen naisen? Päästähän ei löytyny mitään murtumia eli ei oo lyöny sitä millään? Oisko sitten vaikka kuristanu? Onko se kiduttanu sitä ennen tappamista?
Kommentit (26)
Mä en edes halua tietää, en halua mässäillä noin hirveällä tapahtumalla.
MIKSI sinä ap haluat sen tietää?
Eilen hesarissa oli juttua, oli sitonut ja kiduttanut kunnolla ennen tappamista ja sitten lyönyt paloiksi. Tyypillä oli kone täynnä kidutusvideoita joista haki inspistä.
Eli tosi painajainen, jota ei kenellekään toivoisi tollaisessa kopissa veden alla. Dokumenttia en pystynyt katsomaan.
Todisteita löytyy näistä
- sitonut nippusiteillä kiinni
- lyönyt ylävartaloon puukolla
- lyönyt useita kertoja alapäähän, myös sisälle vaginaan uhrin ollessa elossa
- kuolema tapahtunut joko viiltämällä kurkku auki / kuristamalla
Pää leikattu irti, siksi ei voida tietää oliko se kuristaminen vai kurkun auki leikkaaminen, mutta jokatapauksessa kuolinsyy on tukehtuminen
Ja tietty sahannu irti siis pään, kädet ja jalat ja kiinnitelly 11 eri metalliputkea niihin, että ei nouse pintaan.
Kellään muullai kuin Madsenillanei tietoa ole. Ja hän tuskin tulee koskaan kertomaan täyttä totuutta. Oikeusvaltion periaatteden mukaan ei tulisi tuomita murhasta vaan korkeintaan kuolemantuottamuksesta (koska kukaan ei tiedä mitä siellä oikeasti tapahtui)
19 h ennen murhaa oli googlettanu, miten naisen pää leikataan irti ja katsonut oikean videon sellaisesta
Ei tulla koskaan tietämään, koska Madsen on patologiseksi valehtelijaksi todettu henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Kellään muullai kuin Madsenillanei tietoa ole. Ja hän tuskin tulee koskaan kertomaan täyttä totuutta. Oikeusvaltion periaatteden mukaan ei tulisi tuomita murhasta vaan korkeintaan kuolemantuottamuksesta (koska kukaan ei tiedä mitä siellä oikeasti tapahtui)
Ja paskat! Todisteita on riittävästi murhasta tuomitsemiseen. Olen lukenu kaiken aiheeseen liittyvän, sekä katsonut puolitoista tuntia yhteensä mtv3:n sivulla asiantuntijahaastatteluvideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat! Todisteita on riittävästi murhasta tuomitsemiseen. Olen lukenu kaiken aiheeseen liittyvän, sekä katsonut puolitoista tuntia yhteensä mtv3:n sivulla asiantuntijahaastatteluvideoita.
No sitähän ei tiedetä kuka siellä veneessä on ollut Madsenin ja tämän naisen kanssa.
Ei sitä kukaan oikeasti tiedä, paitsi Madsen itse. Eihän siellä ollut muita paikalla. Itse väittää sitomisjälkien syntyneen siitä, kun yritti nostaa tapaturmassa kuollutta ruumista kannelle. Syyttäjällä tietysti on villit teoriat kaikesta ja yrittää syyttää raskaimman mukaan, mutta totuus on se, että vain Madsen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan oikeasti tiedä, paitsi Madsen itse. Eihän siellä ollut muita paikalla. Itse väittää sitomisjälkien syntyneen siitä, kun yritti nostaa tapaturmassa kuollutta ruumista kannelle. Syyttäjällä tietysti on villit teoriat kaikesta ja yrittää syyttää raskaimman mukaan, mutta totuus on se, että vain Madsen tietää.
Näinhän se on. Jos eivät saa riittävästi näyttöä niin jää korkeintaan kuolemantuottamukseksi. Olettamuksien perusteella ei voi tuomita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän ei tiedetä kuka siellä veneessä on ollut Madsenin ja tämän naisen kanssa.
:D. Mistä näitä aina sikiää :D. Mihin jumalan tähären sitä kolmatta henkilöä tässä tarvitaan? Häntä ei ole näkynyt sivullisten sukellusretkestä ottamissa kuvissa. Kim puhuu vain Madsenista tekstivistissään poikaystävälleen. Madsenin on todettu olevan mielentilatutkimuksessa seksuaalisesti perverssi narsisti-psykopaatti ja patologinen valehtelija. Kerro mulle mikä saa sinut menettämään todellisuudentajun tuolla lailla?
Vierailija kirjoitti:
Elikä jos minä saan sut huijattua luokseni kyläilemään voin tehdä sulle mitä vaan ja selvitä nuhtelulla kun oltiin ihan kaksistaan eikä kukaan muu oikeasti tiedä mitä tapahtu. Ja minä en kerro miten sun ruumiinosia löytyy viidestäkymmenestä lähiroskiksesta? Näinhän se oikeusvaltio toimii👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D. Mistä näitä aina sikiää :D. Mihin jumalan tähären sitä kolmatta henkilöä tässä tarvitaan? Häntä ei ole näkynyt sivullisten sukellusretkestä ottamissa kuvissa. Kim puhuu vain Madsenista tekstivistissään poikaystävälleen. Madsenin on todettu olevan mielentilatutkimuksessa seksuaalisesti perverssi narsisti-psykopaatti ja patologinen valehtelija. Kerro mulle mikä saa sinut menettämään todellisuudentajun tuolla lailla?
Miten sinä et trollia tunnista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo henkilö väittänyt, että siellä olisi varmasti ollut kolmas henkilö. Miksi pillastuit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikä jos minä saan sut huijattua luokseni kyläilemään voin tehdä sulle mitä vaan ja selvitä nuhtelulla kun oltiin ihan kaksistaan eikä kukaan muu oikeasti tiedä mitä tapahtu. Ja minä en kerro miten sun ruumiinosia löytyy viidestäkymmenestä lähiroskiksesta? Näinhän se oikeusvaltio toimii👍
No mietitään näinpäin:
Olemme kahdestaan mökillä. Teen itsemurhsn, vaikka leikkaamalla kurkun auki. Tuomitaako sinut taposta tai murhasta? Olimme kahdestaan, ja toiselta on leikattu kaula auki. Aika selvä tapaus eikö?
Tuskin kukasn pystyy itse irrottamaan päätään. Ja sivustakatsoja sitten vaan irrottelee raajat huvikseen.
Madsenin mukaan hän oli sukellusveneen ulkopuolella, ja luukku kiinni, ja sitten Wall tukehtui sisällä ennen kuin moottorit sammuivat ja alipaine tasaantui niin, että hän sai luukun taas auki. Sitten hän "hautasi" ruumiin mereen muutamassa erässä, kun sitä ei muuten saanut luukusta ylös. Aika lennokasta.
Vierailija kirjoitti:
Madsenin mukaan hän oli sukellusveneen ulkopuolella, ja luukku kiinni, ja sitten Wall tukehtui sisällä ennen kuin moottorit sammuivat ja alipaine tasaantui niin, että hän sai luukun taas auki. Sitten hän "hautasi" ruumiin mereen muutamassa erässä, kun sitä ei muuten saanut luukusta ylös. Aika lennokasta.
Pistohaavat emättimessä ja rinnoissa lienee tullut kun Wall kerkisi ennen tukehtumistaan masturboimaan itseään puukolla?
Tuota vähän ihmettelen, että miksi uhrin omaiset haluavat olla läsnä oikeudessa ainakaan tässä vaiheessa käsittelyä, kun käydään yksityiskohtaisesti noita kauheuksia läpi. Jättäisin samassa tilanteessa väliin, koska traumatisoituisin vain lisää. Tuomion lukuun voisin ehkä osallistuakin.
Totta kai on, minulla ainakin. Olin paikalla, kirja tulossa. Ja elokuva.