TIS-Vilman ja Juuson erotilittäminen somessa
Voi herran pieksut sentään. Aikuisia ihmisiä ja kaikki asioiden puiminen pitää tehdä sosiaalisen median kautta. Järkyttävä myötähäpeä iskee katsoessa noita Youtube-tilityksiä ja IG-avautumisia. Voi hyvää päivää....
Tän on pakko olla tosi huono julkisuustemppu just uuden TIS-kauden alla? Onhan? Pliis kertokaa että on... Ei noi voi oikeesti olla noin noloja.
Kommentit (14)
Kauheeta skeidaa nuo videot. Vaikee kattoa ja Vilman videoissa tuntuu että puheestakaan saa mitää selvää noiden täytettyjen huulien takia. Ensin itketää suhteen loppumista ja heti seuraavana (vai jopa samana päivänä) muka hyväksynyt koko asian ja bla bla bla. Hohhoiiiiii. Tarinaa joo tukee tietty se, että pitää heti IG:ssä saliherutella ja hehkuttaa että aikoo olla hyvässä kunnossa ja näyttää hyvältä kesällä. Ei yhtään katkeraa, EIPÄ.
Miks toi Juuso puhuu englantia noissa yotube videoissa?
kkk kirjoitti:
Miks toi Juuso puhuu englantia noissa yotube videoissa?
Jaa-a. Varmaan on inspiroitunut niin paljon englanninkielisistä "deepeistä" quoteista mitä on netin ihmeellisessä maailmassa tullut vastaan? Tai sitten on vaan niin henkevä oman aikansa kansainvälinen filosofi jonka mahtavat aatokset tulee olla saatavilla ihmisille ympäri maailman.
Vilma on selkeästi uusi Johanna Tukiainen 😂 huulet ja tissit jo menneet hieman överiksi. En tiedä minkä ikäisiä nämä kaksi ovat, mutta myötähäpeän määrä oli suuri kun TIS tuli TV:sitä. Niin lapsellista touhua. Mutta kyllä mullakin joku vika täytyy olla päässä kun nytjo odotan uutta kautta 😅 alkais jo!
Ja aiheeseen liittymättä, vieläkö se Emmi ja Jesse ovat yhdessä? Voin kuvitella miten älyttömän raskasta on olla tuollaisen perässä vedettävän, erittäin epävarman ja huonon itsetunnon omaavan ihmisen kanssa. Jesse oli tosi symppis, mutta tämä Emmi niin niin niin raskas jo katsella.
En tiedä, mutta mun mielestä Vilma on jotenkin symppis. Ei ehkä mikään ruudinkeksijä mutta jotenkin kiltin ihmisen oloinen. Jäi mieleen kun monet kuulemma kysyneet häneltä miten saada parempi itsetunto, oli Vilma vastannut että "ole ystävällinen muita ihmisiä kohtaan, se saa omankin olosi paremmaksi ja sitä kautta itsetunnon nousemaan" :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mun mielestä Vilma on jotenkin symppis. Ei ehkä mikään ruudinkeksijä mutta jotenkin kiltin ihmisen oloinen. Jäi mieleen kun monet kuulemma kysyneet häneltä miten saada parempi itsetunto, oli Vilma vastannut että "ole ystävällinen muita ihmisiä kohtaan, se saa omankin olosi paremmaksi ja sitä kautta itsetunnon nousemaan" :)
Sanahelinältä kuulostaa kun uusimmalla videollaan oikein kertoo olevansa sinut eron kanssa ja muka huomaamatta mainitsee käyneensä illallisella ilmeisesti jonkin miehen kanssa. Eli ihan tahhallista Juuson mielen pahoittamista ja Juuson mustamaalaamista noissa videoissa. Noloja minun mielestä molemmat, mutta toi Vilman "mä oon niin hyvä ihminen ja mä ansaitsen nii paljon parempaa kun itse annan kaiken toiselle enkä saa mitää takasin mä on niin liian hyvä siis Juusolle" -setti vaikuttaa aika katkeralta eikä kovin kiltiltä. Kiltti ihminen hoitaisi asiat lyttäämättä toista julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanahelinältä kuulostaa kun uusimmalla videollaan oikein kertoo olevansa sinut eron kanssa ja muka huomaamatta mainitsee käyneensä illallisella ilmeisesti jonkin miehen kanssa. Eli ihan tahhallista Juuson mielen pahoittamista ja Juuson mustamaalaamista noissa videoissa. Noloja minun mielestä molemmat, mutta toi Vilman "mä oon niin hyvä ihminen ja mä ansaitsen nii paljon parempaa kun itse annan kaiken toiselle enkä saa mitää takasin mä on niin liian hyvä siis Juusolle" -setti vaikuttaa aika katkeralta eikä kovin kiltiltä. Kiltti ihminen hoitaisi asiat lyttäämättä toista julkisesti.
Sun täytyy ymmärtää että parisuhteissa on niin vahvat henkilökohtaiset tunteet pelissä, että se raja hyvän maun ja ilkeyden välillä helposti hämärtyy. Kukapa meistä ei olisi tunteiden myllerryksessä ja katkeruudessaan haukkunut, vähätellyt tai halunnut kostaa toiselle, jos toinen on satuttanut meitä? Vilma on kuitenkin vasta 23-vuotias. Itsekään en hänen ikäisenään ollut viisas, enkä ehkä viisaa nyt kolmekymppisenäkään mitä tulee parisuhteisiin. Parisuhteissa ja etenkin niiden päättymisissä/vastoinkäymisissä vaan helposti sortuu ylilyönteihin, koska tunteet ohjaavat niin paljon enemmän kuin järki.
Emmi ja Jesse on yhdessä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy ymmärtää että parisuhteissa on niin vahvat henkilökohtaiset tunteet pelissä, että se raja hyvän maun ja ilkeyden välillä helposti hämärtyy. Kukapa meistä ei olisi tunteiden myllerryksessä ja katkeruudessaan haukkunut, vähätellyt tai halunnut kostaa toiselle, jos toinen on satuttanut meitä? Vilma on kuitenkin vasta 23-vuotias. Itsekään en hänen ikäisenään ollut viisas, enkä ehkä viisaa nyt kolmekymppisenäkään mitä tulee parisuhteisiin. Parisuhteissa ja etenkin niiden päättymisissä/vastoinkäymisissä vaan helposti sortuu ylilyönteihin, koska tunteet ohjaavat niin paljon enemmän kuin järki.
Ihan kaikkea ei tarvi ymmärtää. Vilma on ollut julkisuudessa monen monta vuotta, joten luulisi että sosiaalinen media kenttänä olisi tuttu ja osaisi laskelmoida käytöstään sillä kentällä paremmin. Ylilyönteihin voi sortua, se on totta. Mutta julkisuuden henkilönä pitäisi miettiä paremmin, millaista settiä jakaa julkisuuteen kaikkien katsottavaksi. Asiat voisi yksityiskohtia myöten purkaa vaikka ystäville, mutta ketä hyödyttää niiden jakaminen koko suomen kansalle?
Vierailija kirjoitti:
Emmi ja Jesse on yhdessä edelleen.
Sääli! Kohta on myös Jesse ihan loppu, kun joutuu kannattelemaan toista työksensä. Ja pönkittämään toisen olematonta itsetuntoa. Pahaa tekee, kun ovat vielä nuoria. Emmin pitäisi ensin oppia hyväksymään itsensä ja sitten vasta miettiä parisuhdetta. Ei kukaan ole vastuussa toisen onnesta.
Mitähän kauheaa se Juuso on tehnyt?
Mitääääääääh,😅 onko ne eronneet