Kalleinta, mitä puolisonne on rikkonut?
Meillä on monesti mennyt auto huoltoon miehen huolimattoman ajotavan takia. Monia monia tonneja on mennyt auton korjaukseen.
Sitten oman tablettinsa on saanut ihan mäsäksi tiputtamalla sen maahan niin, että näyttö on ihan säröillä ja sisus näkyy.
Näitä riittää...
Kommentit (17)
Mies rikkoi auton ikkunat ja puhkoi renkaat autostani. Tämä siksi kun en lainannut hänelle autoani , olisin tarvinnut silloin autoa itse ja mies oli humalassakin. Se taitaa olla kallein setti. Pitää tapoinaan rikkoa omaisuuttani jos asiat eivät mene hänen sairaan mielensä mukaan.
Viking Linen omilla rahtaajilla on kuulkaa MILJOONA -kerho trukkikuskeille. Siihen pääsee kun hajoittaa siis vähintään miljoonan euron edestä rahtia. Listalla on ykkösenä joku jamppa 24 miljoonan euron vahingoilla.
Oli tiputtanut paperikoneen telan ja sen takia paperitehdas Saksassa oli seissyt viikon verran. Vakuutusyhtiön piikkiin meni.
Vaimoke ajoi autolla kolarin.
Itsellä varmaan kun tuli valittua vääriä materiaaleja taloon, jotka eivät kestäneet ja piti uusia. Ei nyt siis suoranaisesti minkän rikkomista mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies rikkoi auton ikkunat ja puhkoi renkaat autostani. Tämä siksi kun en lainannut hänelle autoani , olisin tarvinnut silloin autoa itse ja mies oli humalassakin. Se taitaa olla kallein setti. Pitää tapoinaan rikkoa omaisuuttani jos asiat eivät mene hänen sairaan mielensä mukaan.
Jos mies todella pitää tuollaista tapanaan, niin minun kirjoissani olet kyllä itse syyllinen niiden rikkomiseen ekan tapauksen jälkeen. Tämä siis siksi, että viestistäsi voi päätellä, että et ole jo/vielä jättänyt häntä. Seuraavaksi rikkoo todennäköisesti naamasi...
Ikkuna. Yritti heittää minua parin kilon painoisella esineellä, mutta osuikin ikkunaan. Mun vika, tiedän i darit, tiedän...
Vierailija kirjoitti:
Minut
Kuinka arvokkaaksi määrittelet itsesi. Niinkuin rahallisesti
Puolisosta erotessa sovittiin, että saan säilyttää hänen varastossaan jätesäkillistä tavaraa kunnes löydän oman kodin. Puoliso ottikin heti uuden ja uusi nainen heitti säkin roskiin. Siellä meni uusi läppäri kaikkine tietoineen, passi, silmälaseja yms.. Pahinta kuitenkin oli siinä meni lasten vauvakirjat, valokuvat ja kaikki lapsuusmuistot. Niitä kun ei korvaa mikään. Meni myös opiskelu- ja työtodistukset vuosien ajalta, niitä ei sitten saa, -ainakaan helpolla tai ilmaiseksi-, millään!
Kylpyhuoneen oven. Raivokohtauksessaan kännissä.
Osti uuden oven kyllä, ja uutta vaimoa nyt epätoivoisesti hakee. Vanha lähti.
Vierailija kirjoitti:
Puolisosta erotessa sovittiin, että saan säilyttää hänen varastossaan jätesäkillistä tavaraa kunnes löydän oman kodin. Puoliso ottikin heti uuden ja uusi nainen heitti säkin roskiin. Siellä meni uusi läppäri kaikkine tietoineen, passi, silmälaseja yms.. Pahinta kuitenkin oli siinä meni lasten vauvakirjat, valokuvat ja kaikki lapsuusmuistot. Niitä kun ei korvaa mikään. Meni myös opiskelu- ja työtodistukset vuosien ajalta, niitä ei sitten saa, -ainakaan helpolla tai ilmaiseksi-, millään!
Tämä olisi rikosilmoituksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jättäisi mitään arvokasta varastotilaan, varsinkaan jonkun toisen varastoon.
Lupaukset. Juominen on jatkunut vaikka yrittää peitellä.
Poltti saunan ja liiterin. Vahingossa kylläkin.