Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua hiusvärin valintaan? Minkä sävyinen vaalea sopii, jos iho on hyvin vaalea, luonnollinen hiusväri tylsän ruskea

Vierailija
09.03.2018 |

ja silmät vihreät? Värianalyysin mukaan olen lämmin kevät. Minulla on aina ollut hiuksissa ruskea tai punertava sävy mutta nyt mietin, uskaltaisinko vetäistä blondin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin laittamaan jonkin lämpimän sävyn. Hunajanvaalea ehkä? Tai punertavaan vivahtava? Kullanvärinen?

Vierailija
2/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan silmään "tylsä" ruskea on monen muun unelmahiusväri. Luonto tietää, mitä tekee: se on sinulle sopivin väri. Ymmärrän, että kaipaat vaihtelua, mutta kerron oman kokemukseni. Lähtökohtani oli sama kuin sinulla: "tylsät" ruskeat hiukset ja todella vaalea iho.

Värjäsin hiukset kullanvaaleiksi. Sävy oli aivan uskomattoman ihana! Rakastin hiuksiani. Mutta kasvoni alkoivat vaatia lisää meikkiä, ja osa lempiyläosistani (vaatteista siis) ei tuntunut sopivan enää lainkaan. Ilman meikkiä ja lempipaidassani näytin olmilta, sairaalta, iho oli huonokuntoisen näköinen. Hiusten värin muuttamisesta tuli ihan turhaa ylimääräistä vaivaa, johon turhauduin nopeasti.

Kasvatin takaisin oman värini (ja siihen meni KAUAN). Nyt voin olla meikkaamattakin, jos ei huvita tai ehdi. Omat tutut lempivärit sopivat taas. Kasvojen iho hehkuu, silmien väri näyttää kirkkaammalta. Omaan silmään tämä ruskea väri ON tylsä, mutta kampaajalleni kun kehuin erään mallin hiusten väriä kuvassa, hän sanoi, että minulla on tismalleen sama väri. Ei sitä kai itse näe oikein, minäkin katson enimmäkseen kylppärin peilistä, ja kylppärissä valo on kylmä ja kelmeä.

Mieti siis vielä. Hiukset OVAT uusiutuva luonnonvara, mutta jos värjäys meneekin metsään, on valtavan pitkä projekti saada oma väri takaisin.

Konsultoi ainakin paria eri kokenutta kampaajaa ensin, äläkä tee värimuutosta itse vaan jätä se ammattilaisen käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin oma väri minulla ei ole ollut vuosiin, sen verran pukkaa jo harmaata :)

Mutta lähellä omaa väriä olevaksi ruskeaksi tai punertavaksi olen yleensä värjännyt. Ja todellakin aina itse, mieluummin otan riskin kuin maksan kymmenkertaisen hinnan kampaajalla! Jos värin menee pieleen niin ainahan siihen voi vetäistä päälle jonkun neutraalin, omaa väriä lähellä olevan värin. (Näin on tosin käynyt vain kerran).

ap

Vierailija
4/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihon sävy on lämmin usein sopii viileät ja tuhkaiset sävyt. Yleensä aina hiuksissa ja ihossa vastakohdat on hyviä. Koska ei tiedetä sun hiusten tarkkaa sävyä niin vaikea neuvoa, mutta lähtisin katselemaan aluksi ehkä jotakin asteen tummempia, jotka ei taita punaiseen eikä kultaan. Joku 8.1 tai 9.0 vois olla hyvä aloituskohta, siitä on kumpaankin suuntaan tummuusasteita ja lämpimämpiä sävyjä, jos se on liian tumma tai vaalea. Parasta olisi tietysti, jos raskisit maksaa kampaajan niin saisit varmuudella itsellesi sopivan sävyn.

Vierailija
5/5 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihosi punertava ja/tai pisamia?