Katariina Souri MTV3 nyt. Kylläpä on ikäisekseen
hyvän näköinen. Eikös ole jo yli 50v, vois luulla kolmevitoseksi.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Luulee olevansa joku kirjailija hehheh, mutta ei niillä tekeleillä ole päässyt edes kirjailijaliittoon :))))
Noinko on et ei ole päässyt kirjailijaliittoon? Useita kirjoja on kirjoittanut.
Kata on hyvä käsikirjoittaja. Kirjoittanut muutaman tv-sarjan ja kansa kiitteli. Eli lahjakas nainen. Vielä osaa maalata taulujakin. Olen kade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulee olevansa joku kirjailija hehheh, mutta ei niillä tekeleillä ole päässyt edes kirjailijaliittoon :))))
Kata on hyvä käsikirjoittaja. Kirjoittanut muutaman tv-sarjan ja kansa kiitteli. Eli lahjakas nainen. Vielä osaa maalata taulujakin. Olen kade.
Ihmettelen samaa minäkin. Hyvää tuotantoa nuo tv-sarjatkin olivat, kirjoja en ole lukenut tosin. Ja Mensan jäsenkin tiettävästi on. Vanhemmat juristeja (geenejäkin löytyy). Kateusko se sieltä päätään taas nostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Katan isä on pohjois-Norjassa hoivakodissa.
No se isukin uusi, nuorempi vaimo oli saanut töitä tms Norjasta, ja otti muistisairaan ja tahdottoman ukkelin mukaansa Katan ja suomalaisten lääkärien vastusteluista huolimatta. Johan tuo on käynyt Katan puheista selville.
Vai niin, no minä en ole kuullut, anteeksi vain. Mutta kiitos tiedosta.
Ikävä kuulla.
Yllätyin kun luin jostain, että ilmeisesti juo aika paljon. Ei kyllä näy ulkonäössä yhtään. Samaten yllätyin todella, kun näin jossain näyttelyssä hänen maalauksiaan. Olivat mielestäni todella hienoja ja voisin kuvitella ostavani jonkun.
Se pitää nuorekkaana kun on utelias elämää kohtaan eikä jämähdä. Hän on elänyt omanlaistaan elämää välittämättä mitä muut ajattelevat.
Katalla on ollut aina todella upea, virheetön iho. Ehkä sillä on vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kata on hyvä käsikirjoittaja. Kirjoittanut muutaman tv-sarjan ja kansa kiitteli. Eli lahjakas nainen. Vielä osaa maalata taulujakin. Olen kade.Ihmettelen samaa minäkin. Hyvää tuotantoa nuo tv-sarjatkin olivat, kirjoja en ole lukenut tosin. Ja Mensan jäsenkin tiettävästi on. Vanhemmat juristeja (geenejäkin löytyy). Kateusko se sieltä päätään taas nostaa?
Kateuspa hyvinkin niin, perjantai ja kello yli kymmenestä.😂😂😂
Musta se näyttää nykyään ihan Pirkko Arstilalta tai Tuija Eroselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kata on hyvä käsikirjoittaja. Kirjoittanut muutaman tv-sarjan ja kansa kiitteli. Eli lahjakas nainen. Vielä osaa maalata taulujakin. Olen kade.Ihmettelen samaa minäkin. Hyvää tuotantoa nuo tv-sarjatkin olivat, kirjoja en ole lukenut tosin. Ja Mensan jäsenkin tiettävästi on. Vanhemmat juristeja (geenejäkin löytyy). Kateusko se sieltä päätään taas nostaa?
Kateuspa hyvinkin niin, perjantai ja kello yli kymmenestä.😂😂😂
Olin tolle kateellinen viimeksi 90-luvulla. ;)
On käyttänyt kirurgia, sen on itse myöntänyt. Tavallinen värjätty tukka ja piilarit, mikähän näky suihkusta tullessa. On myöntänyt alkoholiongelman yms. Tässä naisessa ei todellakaan ole mitään ihailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää nuorekkaana kun on utelias elämää kohtaan eikä jämähdä. Hän on elänyt omanlaistaan elämää välittämättä mitä muut ajattelevat.
Kata on uskaltanut elää oman näköisensä elämää. Siitä moni on kade, itse ihailen.
Tv-sarjat olivat tosi hyviä. Kunpa innostuis taas kirjoittamaan uuden koukuttavan tv-sarjan.
Ei sata vuotta sitten päässyt kirjailijaliiton jäseneksi. On sen jälkeen päässyt. Päivittäkää tietonne.
En ymmärrä tuota naurettavaa nimen vaihtoa.
Viisas on ,kun ei alkanut käyttämään psyykelääke ketipinoria, lääkärin määräyksestä huolimatta!! Josta kertoi tv:ssä . Ihana harrastus hänellä ja osaa maalata !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kata on uskaltanut elää oman näköisensä elämää. Siitä moni on kade, itse ihailen.
Tv-sarjat olivat tosi hyviä. Kunpa innostuis taas kirjoittamaan uuden koukuttavan tv-sarjan.
Jokin kässärin kirjoitus on loppusuoralla. Sanoi maikkarilla. Jospa on uusi tv- sarja.
Osaa nköjään käyttää kaikki eri kanavien keskusteluohjelmat hyväkseen markkinoidessaan uutta kirjaansa. Oli myös Arto Nybergin ohjelmassa ja siinä kyllä katselin, että onpa daami vanhettunut, jotenkin oli naamaltaan ihan omituisen näköinen, jähmeä. Botoxiako runsaati? Ai niin, olihan se jossakin toisessa jutussa Ylellä myös, taisi olla aamutv:ssä.
Siis oikeastiko käyttää värillisiä piilareita?
Kata tunki alastomuudellaan julkisuuteen about -89. Sittemmin kirjoittanut kirjoja ja televisiosarjan.
No joo, luultavasti oikeastikin lahjakas ja älykäs. Kelpo mirri siis!
No niin on esim. Linda Lampeniuskin, kunnes nai hyvätuloisen juristin. Jos kaunistellaan, niin kaunistellaan sitten kunnolla? Miksi vaikka Lindaa käsitellään kultahansikkain ja on aina vaan niin "lahjakas viulisti"? Kukaan ei puhu hänen kohdallaan jalkojen levittelystä??
Voisi jo ehkä unohtaa tuon kymmenien vuosien takaisen playboyn? (Kuvien puolesta oli Kata tosin kaunis) Saman jankkaaminen on niin epäkypsää. "Vankikin lusii ja sitten aloitetaan uudestaan", ellei ole syyntakeeton murhaaja.
Ja Katan taide on ihan mukiinmenevää, voisin seinälleni laittaa. Ja aiheeseen, eli on kyllä mahtavan näköinen tuolla iällä! Ja alkaa hieman jo rauhoittuakin verrattuna entisiin elämänsä hulinoihin.