Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työmatkana n. 40 km, Espoo - Vihti. Onko järkevä matka?

Vierailija
19.04.2006 |

Tiedän, että moni kulkee tuollaista matkaa, mutta kaipaisin kokemuksia. Kulkisin omalla autolla. Tällä hetkellä kuljen Espoosta Helsiinkiin työmatkaani ja ajallisesti tuonne Vihtiin pääsisi melkein nopeammin. Motaria vaan posottelee, eikä ruuhkia ole.

Kiehtoisi kauheesti, mutta en tiedä uskallanko ottaa työtä vastaan.

Kommentteja, pliis...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan Turun motaria ja jatkan vielä siitä Hangon suuntaan, ja Espoosta lähden. Hyviä puolia on että saa aina ajaa ruuhkaa vastaan, ja nyt kun motarilla on valot niin talvella ajaminenkin on paljon helpompaa.

Vierailija
2/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motarihan on aika sellaista pitkäveteistä, tosin melko mutkaista. Onko koskaan tullut sellainen tunne, ettei millään jaksaisi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vastaavanlainen työmatkailu ei sopinut. Ajoin myöskin ruuhkaa vastaan, mutta talvipimeillä reissaaminen alkoi todella kyllästyttämään. Vaihdoin työpaikkaa. Nykyisellään istun lyhyen työmatkani mielelläni bussin kyydissä, täysin vastoin aiempia tapojani. Jos työpaikka on muuten hyvä, kokeile sopiiko pidempi työmatkailu sinulle.

Vierailija
4/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdissä on muutama työpaikka jota en suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään...

Vierailija
5/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa kertyi suurinpiirtein saman verran kuin sinulla ap.

Joskus aamuisin ärsytti lähteä ajamaan pitkää matkaa, mutta yleensä se hurahti kuitenkin melko nopeasti radiota kuunnellen.

Se on aina hyvä, jos oma reitti kulkee eri suuntaan kuin kaikkien muiden. Silloin ei tarvitse itse olla niissä pahimmissa ruuhkissa.

Vierailija
6/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma. Aikaa menee kelistä riippuen 30-45 minuuttia.

Vierailija
8/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikkia ennen töitä ja rauhoittua kotitouhuista, ja taas paluumatkalla päästä työasioista eroon....mä olen tykännyt ajella tuollaista matkaa...talvella huonoilla ilmoilla ei tietty ole herkkua...

Vierailija
10/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken syömässä, sorry. Kannattaa varoa ainakin yhtä graafisen alan yritystä, näköjään juuri hakivat työntekijää (ehkä useampaakin). Jos sinne olet menossa, en suosittele. Googleta firman nimellä niin löytyy lisäinfoa.

Vierailija
11/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh seiska! Ei ole kyse graafisesta alasta, onneksi :).

Vierailija
12/12 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin juuri vastauksen mutta se katosi... tässä siis vielä:

Ajaminen ei yleensä tunnu yhtään raskaalta, parina päivänä talvella on yleensä niin kauhea keli että pelottaa mutta muuten menee oikein hyvin. Matkalla kuuntelen musiikkia, uutisia radiosta ja puhun välillä pitkiä puheluita.

Mun tilanne on se että tämä on ihan unelmaduuni, mutta lähempää kotia en tällaista saisi. En siis ihan kauheasti viitsi edes pohtia onko ajaminen raskasta vai ei, vaihtoehtoja ei kauheasti ole. Lyhyt työmatka olisi tietysti tosi kiva :-)

Lähinnä joskus tuntuu rankalta se että työpäivälle tulee pituutta, kun matkaan menee kuitenkin se 40-45 minuuttia, ajaminen itsessään sujuu ihan mukavasti.