Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska eteenpäin?

Vierailija
08.03.2018 |

Erottu alkuvuodesta ja sitä ennen jo parisuhde ihan loppu, ei läheisyyttä yhtään kuukausiin. Exällä on jo kämppä jota kalustaa. Lasten takia jatkettu kämppiksinä kun molemmilla vuorotyö(ja ollaan töissä eri aikaan) eikä oikein tukiverkkoa, hoitokuviot menisi hankalaksi jos muuttaisi pois, aikoo sitten vasta kun pääsee pois vuorotyöstä eli vielä kestää...:( Ihan omat elämät molemmilla ja tosi vähän ollaan samaan aikaan kotona. Nukkuu täällä mutta ei samaan aikaan mun kanssa töiden takia. Vain viikonloppuisin. Itsellä on ihan täysi sinkku olo jo ja päivä päivältä tekisi enemmän mieli tavata muita kun tämä on niin taputeltu juttu. Mutta kerro nyt tuollaista jollekin...se tapailu loppuu siihen.

Väkisin en ketään heitä ulos. Exälle se kävisi mutta koitetaan nyt olla lapsille hyviä loppuun asti.

No kai se vaan on odotettava...

Joo joo uli uli...

Ymmärtääkö ketään vai tuleeko vain v*ttuilua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen tilanne vuosia sitten - oltiin erottu, mutta asuttiin yhdessä, kun en saanut heti sopivaa asuntoa lasten kanssa. Oltiin ihan hyvässä sovussa sekin aika. Minä seurustelin sinä aikana yhden miehen kanssa, ja kyllähän se aika paljon on vaadittu, että uusi kumppani moista kestää tai ymmärtää. Hänellä oli kanttia, ja ihan hyvin sujui sekin. Seurustelumme päättyi hänen kuolemaansa, en pysty sanomaan yhtään, olisiko suhde kestänyt kuinka kauan tuota tilannetta tai sen, että muutin sitten lasten kanssa omilleni - en olisi suostunut muuttamaan enää tämän uuden kanssa yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän