Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö yksikään nainen BBC:n Top Gear -ohjelmasta?

Vierailija
08.03.2018 |

Otsikossa tärkein. Näin 37-vuotiaan miehen silmin kyseessä on pääasiassa kolmen kaveruksen erinomainen kemia jonka ympärille on tehty myös auto-ohjelma (tosiasiassa toki auto-ohjelma tehtiin ensin ja siihen kerättiin nämä heput puhelemaan stereotyyppejä vahvistavilla repliikeillä, väkevällä brittihuumorilla höystettynä). Itse pidän erityisesti erikoisjaksoista joissa juontajat ovat kaukana kotoaan eksoottisissa ympäristöissä, jolloin kyseessä on oikeastaan matkailuohjelma enemmänkin kuin auto-ohjelma.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä työväenluokalle alkujaan jossa naureskellaan sitten luxus ja premium autoille ja lähinnä päiväunelma autoja sitten hehkutetaan toteuttamattona toiveena.

Vierailija
22/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin periaatteessa Clarksonin kolmikosta ja nauran aina ihan hulluna jos katson sitä.  Mutta ei kuitenkana tule katsottua kun autot ei vaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa se Jeremy Clarkson. Olisin ihan heikkona jos ilmaantuisi tänne näin....  ;)

Vierailija
24/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainakin piti mennä ostamaan kaupasta irtopenis että ymmärrän mitä kaveruus ja huumori on. Sit kuitenkin laitan miehen sohvalle viereen varmuuden vuoksi että osaan katsoa ohjelmia kuten Top Gear kuin normaali ihminen.

Vierailija
25/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yleensä auto-ohjelmista, mutta en voi sietää Jeremy Clarksonia, eli en.  Uutta versiota en ole nähnyt. Mitä nyt olen Clarksonia muutenkin televisiossa nähnyt, esim toisinaan komediapaneelishow QI:ssa, niin mies on sietämätön ja lisäksi tyhmä kuin saapas.

Vierailija
26/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua sitä. Mutta American Chopperia tuli äidin kanssa katsottua joskus paljonkin!

Vierailija
27/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän yleensä auto-ohjelmista, mutta en voi sietää Jeremy Clarksonia, eli en.  Uutta versiota en ole nähnyt. Mitä nyt olen Clarksonia muutenkin televisiossa nähnyt, esim toisinaan komediapaneelishow QI:ssa, niin mies on sietämätön ja lisäksi tyhmä kuin saapas.

Älä muuta sano! QI:ssa vielä korostuu se miten haluaa olla ns. Upper Class Twit. Lässyttää paskaa siitä miten ammuskelee kettuja viskipullo seuranaan ja muuta ei sit tajuakaan.

Vierailija
28/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon mieluummin kun James May selvittelee lelujen historiaa. Ei ole mitään kemiaa se että jätkät paskoo toistensa niskaan. Etenkin jos on omat aivot.

Vierailija
29/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vanha) TG:hän on ihan tosi suosittu naisten keskuudessa. Kaveripiiristäni löytyy monta naista lisäkseni, joka rakastaa sitä ohjelmaa aina balleriinasta kauppislaiseen. Itselläni vetoaa huumori, vanhan kolmikon keskinäiset jutut, (rata)kisat ja upet autot. 

Vierailija
30/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi on paska. Vanhasta tykkäsi myös äitini 72v😂

Vierailija
31/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Millä vuosikymmenellä Ap elää kun stereotypisoi tv-ohjelmat noin? Ei tietenlään naiset voi pitää ohjelmasta jossa on autoja, keksintöjä komeita ja hauskoja miehiä ja komiikkaa. Sehän nyt ois ennenkuulumattoman hirveää! Ap on aikaansa jäljessä:D Mikset kysy katsooko porukka Grand Touria?

Vierailija
32/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hauskimmista ohjelmista. Kyllä! N44

Vierailija
33/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa tärkein. Näin 37-vuotiaan miehen silmin kyseessä on pääasiassa kolmen kaveruksen erinomainen kemia jonka ympärille on tehty myös auto-ohjelma (tosiasiassa toki auto-ohjelma tehtiin ensin ja siihen kerättiin nämä heput puhelemaan stereotyyppejä vahvistavilla repliikeillä, väkevällä brittihuumorilla höystettynä). Itse pidän erityisesti erikoisjaksoista joissa juontajat ovat kaukana kotoaan eksoottisissa ympäristöissä, jolloin kyseessä on oikeastaan matkailuohjelma enemmänkin kuin auto-ohjelma.

No shit Sherlock!

Vierailija
34/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näin 37-vuotiaan miehen silmin kyseessä on pääasiassa kolmen kaveruksen erinomainen kemia--"

Luulin että stereotyyppisesti lähdet hakemaan että naiset ei tykkää autoista, mutta ihan itsehän tuossa jo tuot esiin sen että kyseessä onkin ihmissuhteet, mikä taas (edelleen stereotyyppisesti) on enemmän naisten aluetta.

Oli miten oli, mä tykkään, juuri koska on hauskat jutut pojilla.

Vierailija
35/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näin 37-vuotiaan miehen silmin kyseessä on pääasiassa kolmen kaveruksen erinomainen kemia--"

Luulin että stereotyyppisesti lähdet hakemaan että naiset ei tykkää autoista, mutta ihan itsehän tuossa jo tuot esiin sen että kyseessä onkin ihmissuhteet, mikä taas (edelleen stereotyyppisesti) on enemmän naisten aluetta.

Oli miten oli, mä tykkään, juuri koska on hauskat jutut pojilla.

Ap olisi voinut vähän miettiä otsikkoa. Nyt tulee heti negatiiviset fiilikset sanamuodosta "Tykkääkö YKSIKÄÄN NAINEN?"

Vierailija
36/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarkson, Hammond ja May oli ainoa oikea kolmikko tohon ohjelmaan, noita uusia jaksoja ei jaksa katsoa - puuttuu se kemia ja naljailu.

N52

Vierailija
37/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän tekee Grand Touria kolmistaan. Olivat Suomessakin kuvaamassa toissa vuonna muistaakseni.

Vierailija
38/38 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Tour on suora jatkumo vanhalle Top Gearille.

Suosittelen!