Pitääkö yksikään nainen BBC:n Top Gear -ohjelmasta?
Otsikossa tärkein. Näin 37-vuotiaan miehen silmin kyseessä on pääasiassa kolmen kaveruksen erinomainen kemia jonka ympärille on tehty myös auto-ohjelma (tosiasiassa toki auto-ohjelma tehtiin ensin ja siihen kerättiin nämä heput puhelemaan stereotyyppejä vahvistavilla repliikeillä, väkevällä brittihuumorilla höystettynä). Itse pidän erityisesti erikoisjaksoista joissa juontajat ovat kaukana kotoaan eksoottisissa ympäristöissä, jolloin kyseessä on oikeastaan matkailuohjelma enemmänkin kuin auto-ohjelma.
Kommentit (38)
Tykkäsin periaatteessa Clarksonin kolmikosta ja nauran aina ihan hulluna jos katson sitä. Mutta ei kuitenkana tule katsottua kun autot ei vaan kiinnosta.
Kiihottaa se Jeremy Clarkson. Olisin ihan heikkona jos ilmaantuisi tänne näin.... ;)
Mun ainakin piti mennä ostamaan kaupasta irtopenis että ymmärrän mitä kaveruus ja huumori on. Sit kuitenkin laitan miehen sohvalle viereen varmuuden vuoksi että osaan katsoa ohjelmia kuten Top Gear kuin normaali ihminen.
Pidän yleensä auto-ohjelmista, mutta en voi sietää Jeremy Clarksonia, eli en. Uutta versiota en ole nähnyt. Mitä nyt olen Clarksonia muutenkin televisiossa nähnyt, esim toisinaan komediapaneelishow QI:ssa, niin mies on sietämätön ja lisäksi tyhmä kuin saapas.
Mä en tajua sitä. Mutta American Chopperia tuli äidin kanssa katsottua joskus paljonkin!
Vierailija kirjoitti:
Pidän yleensä auto-ohjelmista, mutta en voi sietää Jeremy Clarksonia, eli en. Uutta versiota en ole nähnyt. Mitä nyt olen Clarksonia muutenkin televisiossa nähnyt, esim toisinaan komediapaneelishow QI:ssa, niin mies on sietämätön ja lisäksi tyhmä kuin saapas.
Älä muuta sano! QI:ssa vielä korostuu se miten haluaa olla ns. Upper Class Twit. Lässyttää paskaa siitä miten ammuskelee kettuja viskipullo seuranaan ja muuta ei sit tajuakaan.
Katon mieluummin kun James May selvittelee lelujen historiaa. Ei ole mitään kemiaa se että jätkät paskoo toistensa niskaan. Etenkin jos on omat aivot.
(vanha) TG:hän on ihan tosi suosittu naisten keskuudessa. Kaveripiiristäni löytyy monta naista lisäkseni, joka rakastaa sitä ohjelmaa aina balleriinasta kauppislaiseen. Itselläni vetoaa huumori, vanhan kolmikon keskinäiset jutut, (rata)kisat ja upet autot.
Uusi on paska. Vanhasta tykkäsi myös äitini 72v😂
Wtf? Millä vuosikymmenellä Ap elää kun stereotypisoi tv-ohjelmat noin? Ei tietenlään naiset voi pitää ohjelmasta jossa on autoja, keksintöjä komeita ja hauskoja miehiä ja komiikkaa. Sehän nyt ois ennenkuulumattoman hirveää! Ap on aikaansa jäljessä:D Mikset kysy katsooko porukka Grand Touria?
Yksi hauskimmista ohjelmista. Kyllä! N44
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa tärkein. Näin 37-vuotiaan miehen silmin kyseessä on pääasiassa kolmen kaveruksen erinomainen kemia jonka ympärille on tehty myös auto-ohjelma (tosiasiassa toki auto-ohjelma tehtiin ensin ja siihen kerättiin nämä heput puhelemaan stereotyyppejä vahvistavilla repliikeillä, väkevällä brittihuumorilla höystettynä). Itse pidän erityisesti erikoisjaksoista joissa juontajat ovat kaukana kotoaan eksoottisissa ympäristöissä, jolloin kyseessä on oikeastaan matkailuohjelma enemmänkin kuin auto-ohjelma.
No shit Sherlock!
Vierailija kirjoitti:
"Näin 37-vuotiaan miehen silmin kyseessä on pääasiassa kolmen kaveruksen erinomainen kemia--"
Luulin että stereotyyppisesti lähdet hakemaan että naiset ei tykkää autoista, mutta ihan itsehän tuossa jo tuot esiin sen että kyseessä onkin ihmissuhteet, mikä taas (edelleen stereotyyppisesti) on enemmän naisten aluetta.
Oli miten oli, mä tykkään, juuri koska on hauskat jutut pojilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näin 37-vuotiaan miehen silmin kyseessä on pääasiassa kolmen kaveruksen erinomainen kemia--"
Luulin että stereotyyppisesti lähdet hakemaan että naiset ei tykkää autoista, mutta ihan itsehän tuossa jo tuot esiin sen että kyseessä onkin ihmissuhteet, mikä taas (edelleen stereotyyppisesti) on enemmän naisten aluetta.
Oli miten oli, mä tykkään, juuri koska on hauskat jutut pojilla.
Ap olisi voinut vähän miettiä otsikkoa. Nyt tulee heti negatiiviset fiilikset sanamuodosta "Tykkääkö YKSIKÄÄN NAINEN?"
Clarkson, Hammond ja May oli ainoa oikea kolmikko tohon ohjelmaan, noita uusia jaksoja ei jaksa katsoa - puuttuu se kemia ja naljailu.
N52
Nehän tekee Grand Touria kolmistaan. Olivat Suomessakin kuvaamassa toissa vuonna muistaakseni.
Gran Tour on suora jatkumo vanhalle Top Gearille.
Suosittelen!
Lähinnä työväenluokalle alkujaan jossa naureskellaan sitten luxus ja premium autoille ja lähinnä päiväunelma autoja sitten hehkutetaan toteuttamattona toiveena.