Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä mitä niin epäsuhtaiset pariskunnat näkevät toisissaan

Vierailija
08.03.2018 |

Ikäerosuhteet (erityisesti vanhempi mies ja todella nuori nainen) ja duunari/akateeminen, lyhyt/pitkä, babyface/karski jne. En vain ymmärrä. Etsikää tasoistanne seuraa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin hain kokkia, siivoojaa ja palvelijaa ja sen myös sain.

M 34

Vierailija
2/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi hallita itseään alempitasoista puolisoa. Ei tarvitse kokea itseään tyhmemmäksi, köyhemmäksi, rumemmaksi. Siksi miehetkin yleensä haluavat vähemmän koulutetun puolison.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kaikkein vähiten merkitsee ikä, koulutus ja ulkonäkö. Se on se joku kemia ihmisten välillä, joka voi muuttua rakkaudeksi. Ei sitä ulkopuolinen voi käsittää. Oma rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi.

Vierailija
4/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helpompi hallita itseään alempitasoista puolisoa. Ei tarvitse kokea itseään tyhmemmäksi, köyhemmäksi, rumemmaksi. Siksi miehetkin yleensä haluavat vähemmän koulutetun puolison.

Kyse voi olla myös ihan vaan aidosta rakkaudesta. 

Vierailija
5/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten esim. pituusero tai erityyliset naamat tekee ihmisistä eri tasoisia?

Vierailija
6/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sun esimerkit on ihan tyhmiä "nuori nainen ja vanhempi mies", "lyhyt ja pitkä".... .... ihan idiootteja esimerkkejä.

Vierailija
7/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja pitkä? Siis todella vastenmielistä valita puoliso pituuden perusteella. Jos minä olen lyhyt, karskin näköinen nainen, minä en voi seurustella pitkän, baby-face miehen kanssa???

Vierailija
8/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kemiaa tai sitä että on hyvä olla jonkun kanssa, samankaltaiset/toisiaan täydentävät persoonat ja kiinnostuksen kohteet esimerkiksi? Rakkaus ja yhteiset tavoitteet?

Vierailija
9/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on babyface, miehellä karskit kasvot

Minä olen hoikka, miehellä on massua

Minä olen vain amiksen käynyt, mies yliopiston

Ajatusmaailma on kuitenkin hyvin samanlainen. Pistin ylös että listasit vain ulkonäköseikkoja.

Vierailija
10/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tyhmiä esimerkkejä.

Vierailija
11/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP rakas. Kun ihminen rakastuu se on menoa. Siinä ei ole enää väliä naamalla, pituudella, painolla tai tuloilla.

T. epäsuhdan parin toinen osapuoli

Vierailija
12/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla ajateltuna pari ei ole koskaan epäsuhtainen. Jos se vaikuttaa sinusta epäsuhtaiselta, et vain näe mistä siinä on heille oikeasti kyse.

Vierailija
13/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ero iässä tai koulutuksessa nyt voikin vaikuttaa, mutta miten helkutissa pituus tai naaman tyyppi tekevät parin epäsuhtaiseksi? Kuinka moni karski mies muka toivoo naisenkin olevan karski? Eroavaisuudet miehen ja naisen välillä yleensä sitä kemiaa synnyttävät, tyyliin nainen on siro ja mies vahvarakenteinen.

Kai samaan listaukseen sulla menee myös pitkähiuksisten pitää olla pitkähiuksisten kanssa ja vihreäsilmäisten vihreäsilmäisten kanssa.

Vierailija
14/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee aika vaikeaksi, jos pitää karsia potentiaalisista miehistä pois kaikki yhtään eri ikäiset tai pituiset, ulkonäöllisesti oudot ja eri koulutustason omaavat. Ilman noita rajauksiakin kun on haastavaa löytää seksuaalisesti kiinnostavaa miestä, jonka kanssa ajatukset ja elintavat käy yksiin.

Vierailija
15/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai no sittenhän mulla on toiveita akateemisen elättäjän suhteen :D

Vierailija
16/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoista naista siellä harmittaa että viehkeät taskuvenukset nappaavat pitkät komeat miehet. Nyyh!

Vierailija
17/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokokoista naista siellä harmittaa että viehkeät taskuvenukset nappaavat pitkät komeat miehet. Nyyh!

Just näin. Mulle jää ne lyhyet. Ap

Vierailija
18/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian samanlaisen kanssa ei tule oikeaa kipinää, pitää olla jotain vastavoimaa ja erilaisuutta...

Vierailija
19/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seurustellut useimmiten itseäni lyhyemmän ja lihavamman miehen kanssa. Ja niin joo, vanhemman. Ja olen samaa mieltä, en todellakaan ymmärrä. 

En tiedä sitten johtuuko siitä että näillä miehillä oli paljon haukkumista enkä kelvannut sitten pidempään, joten varmaan oma vikani vaan. Etsin vain rakkautta, en sitä saanut.

Vierailija
20/26 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää, voit kaikessa rauhassa etsiä ulkonäkötyypiltään omasi kaltaisen kumppanin ja järjestää hänen kanssaan ihan omannäköisen parisuhteen, muut ovat valinneet henkisessä mielessä yhteensopivan kumppanin. Ihmisiä ja suhteita on monenlaisia, pääasia että keskinäinen suhde toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme