Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä teen elämälläni? Kohtalontovereita?

Vierailija
08.03.2018 |

Olen suhteellisen nuori nainen, ja suurin haaveeni lapsena oli saada sitten aikuisena suurperhe. En kuitenkaan voi saada edes yhtä lasta (lapsettomuushoidot takanapäin).

Halusin nuorena opiskella lääkäriksi, ja nykyään pyörryn sekä oksentelen erittäin helposti jos näen edes jotain haavoja tmv, joten täytyisi keksiä uusi haaveammatti.

Kävin myös aikoinaan homekoulun, jonka johdosta kärsin nykyään sitten kemikaaliherkkyydestä, heinäallergiasta sekä ympärivuotisesta nuhasta, silmien vuotamisesta ja äänenmenetyksistä yms, melko paljon terveyshaittoja päivittäisessä elämässä.

Aikoinaan minulla oli myös rakas koiraharrastus, jonka menetin sairastumiseni (ja rahavarantojen vähentymisen) sekä läheisten valheiden takia.

Tuntuu vain että olen menettänyt tavallaan kaikki unelmani, ja en todellakaan enää tiedä mitä seuraavaksi, tai mitä haluan elämältäni, mikä tekisi minut vielä onnelliseksi.

Tilanne siis tällä hetkellä se, että teen työnarkomaanina matalapalkkaisia töitä sen 70-100h/vko, jotta ei olisi aikaa muistella menneitä. Ei minulla ole mitään syytä miksi haluaisin viettää vapaa-aikaa. Teenkö näin siis vain kuolemaani saakka?

Onko joku muu nyt tai joskus aiemmin ollut samassa tilanteessa? Miten selvisit? Mitä aloit tekemään? Mistä uusia unelmia? Miten jaksoit ylipäätään elää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ajatusten lukua. Osuu aika nappiin. Töitten tekeminen on ihan mukavaa ja siitä tulee tosi palkitseva fiilis kun on hoitanut hommat hyvin ja väsyttää ittensä oikeen hyvin niin siitä on mukava sitten mennä nukkumaan. Sitähän se elämä varmaan suurimmaksi osaksi on. Oon luonteeltani melkoinen minimalisti, mutta ehkäpä sitä jotain joskus tulee hommailtu vapaa-ajallakin, jos jotain mielenkiintosta tulee mielenpäälle. Varmaan jokunen vuosi näin, kattelee maailmanmenoa ihan rauhaksiin vaan niin hyvä siitä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi