Haluaisin fiksun ja kivan vanhemman miehen, mutta mistä niitä löytää?
Olen siis kolmekymppinen tyttömäinen nainen, joka tykkää vanhemmista miehistä (n. 35-45-vuotiaista). Komeista en välitä. Huolehtiva luonne olisi kiva. Älykkyyttä arvostan myös. Ei mielellään niin kovin sosiaalinen, koska en itsekään ole. Luonteeltaan miehen tulisi olla sopivan kiltti, joka osaa tarvittaessa olla myös napakka. Tykkäisi matkustelusta ja asioiden opettamisesta minulle. Olen taipuvainen masentumaan ja toivoisinkin, että mies saisi minut ajattelemaan valoisammin elämästä :)
Kannattaisiko laittaa treffi-ilmoitus nettiin, kun ei ole kovin paljon sosiaalista elämää työn ulkopuolella? Voiko netistä ylipäätään löytää täyspäisiä miehiä?
Kaikki apu on tarpeen! :)
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä missään tilanteessa laittaisi ilmoitusta nettiin. :D
Miksi et?
Ap
Kerro minullekin kun saat selville. Minuakin kiinnostaa tietää mistä nämä löytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Ap
Eikös netissä seuraa hae vähän häiriintyneet ihmiset? Jos jotain treffisovellusta pitäisi käyttää, niin joku tinder voisi tulla mieleen? Oot 30v. eli kai sulle ihan hyvä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Minä laittaisin. Hyvä paikka tavata hopeakettuja...
Löydät niitä täältä AV-palstalta. Ur welcome.
Nykyään kaikki miehet ja naiset on netissä. Minä 58v mies tapailen sieltä jatkuvasti +50 naisia.
Muutoin tuo oli jo melko hyvä treffi-ilmoitus, mutta jätä tuo masentuvuus pois. Kerro toiveistasi ja harrastuksistasi.
Minäkin haluan oman gubben. Sellaisen super vanhan ja super rikkaan ja super kuolemansairaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Ap
Eikös netissä seuraa hae vähän häiriintyneet ihmiset? Jos jotain treffisovellusta pitäisi käyttää, niin joku tinder voisi tulla mieleen? Oot 30v. eli kai sulle ihan hyvä vielä.
Tinderissä fiksuja miehiä? Taitaa olla enemmänkin pilluhaukkoja.
Täällä N58 kysyy myös, missä ne "vanhemmat miehet" luuraavat? Siis ne, jotka eivät ensimmäisillä treffeillä ole vonkaamassa p****a. En etsi komeaa enkä varakasta miestä ja olen vilpittömän tosissani.
Ilmeisesti joudun edelleen seurustelemaan vain kissani kanssa seuraavatkin kymmenkunta vuotta. ;)