Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mitä teen!?!?!?!?!?!?

Minttu96
08.03.2018 |

Olen raskaana,ja oon 100 varma että tuleva aviomieheni ei ole lapsen isä. Raskaus sai alkunsa illan vietosta jossa meitä oli minä,mieheni ja hänen veljensä. Tiedän että tuleva mieheni ei oo isä koska käytämme ehkäisyä. Mutta silloin illan istujaisissa hän sammui ja menin sänkyyn sen veljen kanssa. Raskaus on jo niin pitkällä ettei sitä voi keskeyttää. Mitä kerro miehelle? Sanonko että meille tulee yllätys vauva vai sanonko totuuden? Auttakaa en tiedä mitä tehdä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot totuuden miehellesi ja myös hänen veljelleen eli lapsen isälle, ja ehkä teette vaan vaihtikset menet nyt naimisiin sen veljen kanssa :) kuin kauniissa ja rohkeissa kun Ridge bylsi Carolinen kanssa vaikka oli naimisissa Thornen kanssa

Täh, Ridge oli naimisissa veljensä kanssa? No joo joo, mut toi lause on tulkittavissa noin. Vaikka, mikä nyt ei olisi mahdollista kaunareissa?

Vierailija
22/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin miehen veljen meille ja kerroin molemmille kaiken. Ja nyt oon YKSIN ja odotan lasta jonka joudun kasvattamaan yksin. Kiitti VI***TI hyvistä neuvoista 😭😭😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoin samalla veljesten välit varmaan loppu elämäksi. Te ootte julmia ku neuvotte tekee mitä sattuu!!!!!!!

Vierailija
24/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sama trolli on täällä ajoittain. Seksiä miehen veljen kanssa. Seuraavaan appiukko, kiitos.

Niin on. Illan vietto, sauna ilta, peli ilta tms yhdyssanainen tilaisuus, liikaa viinaa, mies/poikaystävä sammuu, miehen veljen kanssa vähän hässitään, sit odotetaan 3-4 kk ennenkuin hiffataan että raskaanahan sitä.

Vierailija
25/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo niin... Onko sinulla muuta mahdollisuutta kuin tunnustaa miehellesi? Mikään ehkäisy ei toimi sataprosenttissti, mutta miehesi tuskin uskoo, että olette saamassa vahinkolasta ja totuus selviää hänelle kuitenkin jossain vaiheessa. 

Vierailija
26/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/6

Vierailija
27/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan valkoroskaista. Oletteko ajatelleet osallistumista Unelmahäät-ohjelmaan?