Miksi aina ajatellaan, että ruuhkavuodet olisivat
ohi 40v? Nykyään tuntuu, että kyllä ne jatkuvat vielä silloinkin.
Kommentit (29)
Meillä ruuhkavuodet on ohi. Lapset 7v, 15v, 17v ja 23v. Itse ollaan 49v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikos silloin olla, jos äiti on kotiäitinä?
Ei todellakaan voi. Ruuhkavuosiin kuuluu ehdottomasti kummankin vanhemman kokopäivätyö.
Mihin tämä väite perustuu? Itse kotona ja kyllä tässä on ruuhkaa välillä kovasti.
Odotapa sitä aikaa, kun palaat töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan voi. Ruuhkavuosiin kuuluu ehdottomasti kummankin vanhemman kokopäivätyö.
Mihin tämä väite perustuu? Itse kotona ja kyllä tässä on ruuhkaa välillä kovasti.
Odotapa sitä aikaa, kun palaat töihin.
Teen välillä hommia. Olen työttömänä ja sijaistelen. Kyllä töissä on omat helppoutensa, pääser kotijuttujuista irtaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuo 7v kanssa olevan vielä omat ruuhkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli me ei eletäkään ruuhkavuosia. Tehdään miehen kanssa molemmat töitä, mutta kummallakaan ei ihan täydet tunnit. Lapsi on kotona, läpsystä vaihdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli me ei eletäkään ruuhkavuosia. Tehdään miehen kanssa molemmat töitä, mutta kummallakaan ei ihan täydet tunnit. Lapsi on kotona, läpsystä vaihdetaan.
Kokonainen yksi lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eihän teillä ole yhteistä perheaikaa juuri ollenkaan. Me teimme myös noin hetken aikaa kunnes näin miten onnellinen lapsi oli kun vanhemmat olimme yhtäaikaa arkena kotona. Siitä alkoikin sitten päiväkotielämä ja rauhalliset, yhteiset arki-illat. Ei enää läpsystä vaihtoja tulevankaan lapsen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuo 7v kanssa olevan vielä omat ruuhkansa.
Luulis, mutta ne loppui kun päiväkodin ovi sulkeutuu viimeisen kerran.